MaxVito Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 @jobator heb je ook al een bearlock erin??? Als ik jou was zal ik t doen want deze bussen zijn nogal gewild en worden snel gestolen. Reageren
commando Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Is dat serieus een VW-Up? T5.5... de standaard boevenbus ( nouja, de bumper is wel meegespoten, dat hebben die bij ons dan weer niet ) Jap boevenbusje en een mooie hoor... Reageren
jobator Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 @jobator heb je ook al een bearlock erin??? Als ik jou was zal ik t doen want deze bussen zijn nogal gewild en worden snel gestolen. Zit er niet in en gaat er niet in ook. Als ze hem willen stelen krijgen ze hem toch wel. Is dat serieus een VW-Up? T5.5... de standaard boevenbus ( nouja, de bumper is wel meegespoten, dat hebben die bij ons dan weer niet ) Jap boevenbusje en een mooie hoor... Tnx Ik maak binnenkort wel een paar extra foto's net voor t leer erin gaat. '65 EDITION pakketje erop etc. Reageren
commando Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 oke, ik ben benieuwd Grappig dat je dan van zo'n bus toch nog iets moois kunt maken ( geeft me een beetje een Mercedes G-klasse gevoel ) Reageren
jobator Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Ow er is van alles mogelijk hoor En hij moet nog worden gechipped. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Dat busje heeft veel PK, neem ik aan? Reageren
jobator Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Een 2.0 TDI 140pk met een manuele 6 bak. Reageren
Zeaas Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 ik heb zelf een opel corsa Reageren
moechy Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Een 2.0 TDI 140pk met een manuele 6 bak. Krijg je wel 170 - 180 Pk uit normaal. Onze Epica heeft een 2.0 Turbodiesel (ken de naam van de motor niet uit men hoofd) met standaard 150 pk. Gechipped naar 180Pk. Maar man wat een eikels hier in dit dorp. Heeft iemand een goede tik met zen wagen tegen onze chevrolet epica gegeven. Bumper linksachter stuk, linksachterpaneel geschaafd en gedeukt, achterlicht stuk. En ja natuurlijk vluchtmisdrijf. Reageren
jobator Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 O das wel kut. En hij blijft idd binnen de garantie als hij de abt tuning krijgt 170pk. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Maar man wat een eikels hier in dit dorp. Heeft iemand een goede tik met zen wagen tegen onze chevrolet epica gegeven. Bumper linksachter stuk, linksachterpaneel geschaafd en gedeukt, achterlicht stuk. En ja natuurlijk vluchtmisdrijf. Da's gaar, dekt de verzekering het? Naja, sowieso franchise dokken? Reageren
MaxVito Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Ow er is van alles mogelijk hoor En hij moet nog worden gechipped. Woehoe dat worden nog eens leuke KM's Reageren
moechy Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Maar man wat een eikels hier in dit dorp. Heeft iemand een goede tik met zen wagen tegen onze chevrolet epica gegeven. Bumper linksachter stuk, linksachterpaneel geschaafd en gedeukt, achterlicht stuk. En ja natuurlijk vluchtmisdrijf. Da's gaar, dekt de verzekering het? Naja, sowieso franchise dokken? Hoezo zou de verzekering het dekken als er geen tegenpartij is? Reageren
jobator Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Hoe ben je verzekerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.