MegaPilot Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Hoezo zou de verzekering het dekken als er geen tegenpartij is? Op een al wat oudere auto zoals je Fiat heb je waarschijnlijk geen volledige omnium, maar ik denk wel dat een omnium dit dekt hoor. Reageren
moechy Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Hoezo zou de verzekering het dekken als er geen tegenpartij is? Op een al wat oudere auto zoals je Fiat heb je waarschijnlijk geen volledige omnium, maar ik denk wel dat een omnium dit dekt hoor. De epica is ondertussen al 6 jaar oud. Dus we hebben daar enkel een kleine omnium voor. Reageren
commando Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 ik heb zelf een opel corsa mooitje, heb je er ook nog een eigen foto van? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 (bewerkt) Vanaf januari 2013 mag ik mezelf rondrijden in mijn eerste auto van de zaak. ( Een Toyota Aygo ). Bewerkt: 29 november 2012 door GekkieJ01 Reageren
jobator Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 sws jij gaat geen bijtelling betalen Of wel? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 sws jij gaat geen bijtelling betalen Of wel? Nope, ik krijg hem van het bedrijf voor 1 jaar omdat ik dat jaar stage moet lopen. Tis niet voor woon-werk verkeer. Alleen voor werk-werk verkeer. Reageren
jobator Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 sws jij gaat geen bijtelling betalen Of wel? Nope, ik krijg hem van het bedrijf voor 1 jaar omdat ik dat jaar stage moet lopen. Tis niet voor woon-werk verkeer. Alleen voor werk-werk verkeer. Forenzen tax ( ofzo ) is van de baan, dus woon-werk is ook onbelast Though ik hoef gelukkig ook geen bijtelling over de t5 te betalen. 25% over een inclusief prijs van 47K Ik heb niet een geweldig salaris maar dan blijft het veel geld voor een wagen die je amper kwijt kan in de stad Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 sws jij gaat geen bijtelling betalen Of wel? Nope, ik krijg hem van het bedrijf voor 1 jaar omdat ik dat jaar stage moet lopen. Tis niet voor woon-werk verkeer. Alleen voor werk-werk verkeer. Forenzen tax ( ofzo ) is van de baan, dus woon-werk is ook onbelast Though ik hoef gelukkig ook geen bijtelling over de t5 te betalen. 25% over een inclusief prijs van 47K Ik heb niet een geweldig salaris maar dan blijft het veel geld voor een wagen die je amper kwijt kan in de stad Pff, dat is echt veel, maarja. Ik heb trouwens liever een VW Polo dan een Toyota Aygo, maargoed.. tis maar voor een jaartje. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 (bewerkt) Een must see! Zoveel driftende BMW's zeg.. 9:55 is zwaar baas! Bewerkt: 29 november 2012 door MegaPilot Reageren
jobator Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 <3 Nou dat is waarom ik aankomende zomer cursus driften ga doen. Echt awesome Weet alleen nog niet wat voor auto ik daarvoor wil gaan kopen... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 9:55 zwaar baas? Ik ga nog dwarser op mijn fiets dan dat Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 Ik vind het gewoon prachtig hoe die oude car het doet in die bocht.. Reageren
jobator Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 Ik vind het gewoon prachtig hoe die oude car het doet in die bocht.. Het hoeft van mij niet oud te zijn hoor http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=8qtMZ05vOgA&feature=endscreen Reageren
Rullez Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 9:55 zwaar baas? Ik ga nog dwarser op mijn fiets dan dat Dat dacht ik nou ook dat kan je net aan een powerslide noemen... Reageren
moechy Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 Ik ging zelfs schuiner met men punto met zijn slechte bandjes toen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.