GolfG60 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=8qtMZ05vOgA&feature=endscreen Blijft een prachtige wagen, zelf vind ik de F-150 Lightning en de GMC Syclone ook erg gave wagens. Reageren
jobator Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=8qtMZ05vOgA&feature=endscreen Blijft een prachtige wagen, zelf vind ik de F-150 Lightning en de GMC Syclone ook erg gave wagens. Als m'n geld het ooit toe laat Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 Vanaf 1:50 is t echte werk. Reageren
commando Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Ben dan inderdaad wel benieuwd hoelang zo'n motor het volhoud Reageren
jobator Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Als je geld hebt om een M3 te rijden maak je je niet druk om een nieuw blok Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 (bewerkt) In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé. Bewerkt: 30 november 2012 door MegaPilot Reageren
Rullez Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé. Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... Reageren
jobator Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé. Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... Een paar powerslides maybe Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... Als je 7:30 of 8:00 geen drift noemt raad ik je ten stelligste aan even de betekenis van het woord driften op te zoeken.. Don't hate what you can't imitate. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé. Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... Moeten jullie nou echt altijd op elkaar gaan zitten 'kankeren' , en kan er nou nooit eens gezegd worden dat het een leuk filmpje is Pfff, dit topic wordt met de dag triester Het ging laatst al over verkeersdrempels, daarna of de snelheid 25 of 30km/u was, en nu dit geneuzel weer Straks zakken we echt tot het dieptepunt en gaan we het nog over Hybrides hebben En of je het nou over driften of powerslides hebt, who cares?! Het gaat toch om het filmpje... Reageren
niko.bellic Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Mijn ouders hebben een saab 9-3 : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f8/Saab_9-3.jpg Ik heb een mooie fiets. Reageren
jobator Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 (bewerkt) In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé. Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... Moeten jullie nou echt altijd op elkaar gaan zitten 'kankeren' , en kan er nou nooit eens gezegd worden dat het een leuk filmpje is Pfff, dit topic wordt met de dag triester Het ging laatst al over verkeersdrempels, daarna of de snelheid 25 of 30km/u was, en nu dit geneuzel weer Straks zakken we echt tot het dieptepunt en gaan we het nog over Hybrides hebben En of je het nou over driften of powerslides hebt, who cares?! Het gaat toch om het filmpje... Met een beetje geluk ben ik eind 2013 a.k.a. eind 2014 van t busje af en mag ik een personenauto en ik zat echt wel aan die nieuwe Jetta Hybrid te denken heurr... EDIT: Naja. Geluk...Geluk.... Ik ben zeer blij met dat ding hoor, daar niet van, en niet veel 18 jarigen kunnen zeggen dat ze een nieuwe wagen krijgen Dus ik ben er op zich wel blij mee heur. Bewerkt: 30 november 2012 door jobator Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 EDIT: Naja. Geluk...Geluk.... Ik ben zeer blij met dat ding hoor, daar niet van, en niet veel 18 jarigen kunnen zeggen dat ze een nieuwe wagen krijgen Dus ik ben er op zich wel blij mee heur. Sjah, ik werk gewoon voor mijn spullen... Maar blijf vooral lekker opscheppen Over die hybride zeg ik maar even niets, maar dat kan ook niet met zo'n auto als ik heb Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/09/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark Je mag je Subaru altijd naast deze hybride plaatsen Rusty.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.