Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé.

Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... :7
Link to comment
Delen op andere websites

In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé.

Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... :7

Een paar powerslides maybe :7

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé.

Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... :7

Moeten jullie nou echt altijd op elkaar gaan zitten 'kankeren' , en kan er nou nooit eens gezegd worden dat het een leuk filmpje is

Pfff, dit topic wordt met de dag triester

Het ging laatst al over verkeersdrempels, daarna of de snelheid 25 of 30km/u was, en nu dit geneuzel weer

Straks zakken we echt tot het dieptepunt en gaan we het nog over Hybrides hebben :t

En of je het nou over driften of powerslides hebt, who cares?! Het gaat toch om het filmpje... :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn filmpje waren het gewone mensen die een driftje plaatsten met een standaard blok, niet professionele drifters met een getuned blok om zo beter te driften..Nogal logisch dat jouw filmpje dan mooier is, maar je moet het ook in zijn context zien hé.

Dat in jou filmpje kan je gewoon echt geen driften noemen.... :7

Moeten jullie nou echt altijd op elkaar gaan zitten 'kankeren' , en kan er nou nooit eens gezegd worden dat het een leuk filmpje is

Pfff, dit topic wordt met de dag triester

Het ging laatst al over verkeersdrempels, daarna of de snelheid 25 of 30km/u was, en nu dit geneuzel weer

Straks zakken we echt tot het dieptepunt en gaan we het nog over Hybrides hebben :t

En of je het nou over driften of powerslides hebt, who cares?! Het gaat toch om het filmpje... :muur:

Met een beetje geluk ben ik eind 2013 a.k.a. eind 2014 van t busje af en mag ik een personenauto en ik zat echt wel aan die nieuwe Jetta Hybrid te denken heurr... :roll:

EDIT: Naja. Geluk...Geluk.... Ik ben zeer blij met dat ding hoor, daar niet van, en niet veel 18 jarigen kunnen zeggen dat ze een nieuwe wagen krijgen :7 Dus ik ben er op zich wel blij mee heur.

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Naja. Geluk...Geluk.... Ik ben zeer blij met dat ding hoor, daar niet van, en niet veel 18 jarigen kunnen zeggen dat ze een nieuwe wagen krijgen :7 Dus ik ben er op zich wel blij mee heur.

Sjah, ik werk gewoon voor mijn spullen... :{

Maar blijf vooral lekker opscheppen

Over die hybride zeg ik maar even niets, maar dat kan ook niet met zo'n auto als ik heb

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...