Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

EDIT: Naja. Geluk...Geluk.... Ik ben zeer blij met dat ding hoor, daar niet van, en niet veel 18 jarigen kunnen zeggen dat ze een nieuwe wagen krijgen :7 Dus ik ben er op zich wel blij mee heur.

Sjah, ik werk gewoon voor mijn spullen... :{

Maar blijf vooral lekker opscheppen

Over die hybride zeg ik maar even niets, maar dat kan ook niet met zo'n auto als ik heb

Als je daarmee wilt zeggen wat ik denk dat je er mee wilt zeggen. Tsjah, daar ga ik niet verder op in dan dat voor alles wat ik van mezelf heb, ik daar ongelooflijk hard voor heb gewerkt en nogsteeds voor hard werk.

En als iemand het niet erg breed heeft, is het dan zo erg dat iemand uit dat hij erg blij is met zijn materieel? Just sayin'

OT:

Die landshark heeft iets meer pk als de normale linkerbaan batterij. Zeer bruut :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een mooie fiets. :D

Het enige echte bazenvoertuig, wat er bestaat... ( helaas is die van mij altijd kaduuk; ketting kapot, band lek, verlichting die het niet doet. Vandaar ben ik wel genoodzaakt om met de auto te gaan :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige echte bazenvoertuig, wat er bestaat... ( helaas is die van mij altijd kaduuk; ketting kapot, band lek, verlichting die het niet doet. Vandaar ben ik wel genoodzaakt om met de auto te gaan :puh: )

Ketting stuk rijden doe je goed :clown:

Band plakken is 15 minuten werk :puh:

Verlichting maken kost vaak nog geen 5 euro en nog geen 10 minuten werk, of nog sneller en goedkoper, op-klik-lampjes 8)

Luiheid is een bitch :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige echte bazenvoertuig, wat er bestaat... ( helaas is die van mij altijd kaduuk; ketting kapot, band lek, verlichting die het niet doet. Vandaar ben ik wel genoodzaakt om met de auto te gaan :puh: )

Ketting stuk rijden doe je goed :clown:

Band plakken is 15 minuten werk :puh:

Verlichting maken kost vaak nog geen 5 euro en nog geen 10 minuten werk, of nog sneller en goedkoper, op-klik-lampjes 8)

Luiheid is een bitch :bier:

Allemaal excuses om gewoon lui te zijn :7.

Beter koopt iedereen een motor en dan zijn we ineens van het fileprobleem vanaf :D :biertje:

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige echte bazenvoertuig, wat er bestaat... ( helaas is die van mij altijd kaduuk; ketting kapot, band lek, verlichting die het niet doet. Vandaar ben ik wel genoodzaakt om met de auto te gaan :puh: )

Ketting stuk rijden doe je goed :clown:

Band plakken is 15 minuten werk :puh:

Verlichting maken kost vaak nog geen 5 euro en nog geen 10 minuten werk, of nog sneller en goedkoper, op-klik-lampjes 8)

Luiheid is een bitch :bier:

ja inderdaad dat is inderdaad zo :puh: ... maar ook een probleem is; rijd ik 20 uur met m'n auto, dan heb ik niks. Rijd ik 20 uur met een fiets, dan valt alles er vanaf. Een fiets van 150 euro of een fiets van 450 euro, maakt bij mij weinig uit ( duurdere fietsen weiger ik te kopen :D ). Die lampen die gaan altijd kapot en daarbij bevries / verregen ik in dit jaargetijde ook op een fiets... maar hoe dan ook, het blijft ( vooral met lekker weer ) een leuk en goedkoop ( als ie heel is :clown: ) vervoersmiddel.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...