RustyRustler89 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik heb zelf ook een nieuwe auto Peugeot 206 GTI Lekkere 2.0 16V blok met 140 pk's.. Alles electrisch in de auto En uiteraard ligt de subwoofer weer achterin, begin deze week nog een auto alarm mee af laten gaan Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Als ik later genoeg geld hem bij elkaar geraapt een Hummer H2 Echt die zoals op de foto, met bumper dus... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Als ik later genoeg geld hem bij elkaar geraapt een Hummer H2Echt die zoals op de foto, met bumper dus... Dat heet een Brush Guard. Ontopic: Mijn vader heeft een Hummer H2, Alleen is de Brush Guard van Chroom. Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Mijn eerste auto (hoop ik) Mooie donkere velgen erop, en dan maar rijden. Heb er al een keer mee gereden. Echt heel snel voor zo'n ding. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Als ik later genoeg geld hem bij elkaar geraapt een Hummer H2Echt die zoals op de foto, met bumper dus... Dat heet een Brush Guard. Ontopic: Mijn vader heeft een Hummer H2, Alleen is de Brush Guard van Chroom. Ik heb googl bezocht en inderdaad chroom is mooier! Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Dit is mijn moeder's auto En deze auto wil ik het liefst later kopen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Wij hebben nog steeds een toyota yaris diesel (5 deurs!) edit; sorry voor grootte... Bewerkt: 30 augustus 2009 door redfire18 Reageren
viccie211 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Opel astra 1.6L station met 0mm been ruimte. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Opel astra 1.6L station met 0mm been ruimte. Welk bouwjaar eigenlijk? Want dan weet ik denk ik wel welke je bedoelt. Reageren
Shockwaveplayer Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Zo 1 vooral voor met het gezin. Mercedes-Benz c220 CDI avantgarde 2007 model Opel astra Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Als ik later genoeg geld hem bij elkaar geraapt een Hummer H2Echt die zoals op de foto, met bumper dus... Dat heet een Brush Guard. Ontopic: Mijn vader heeft een Hummer H2, Alleen is de Brush Guard van Chroom. Ik heb googl bezocht en inderdaad chroom is mooier! Voor alle andere mensen heet zoiets gewoon een bullbar Reageren
.Senne Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Brush Guard en Bullbar is een synoniem. Mijn droomgarage: Audi TT Dodge Ram Srt-10. Reageren
Tomeken Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Als ik later genoeg geld hem bij elkaar geraapt een Hummer H2Echt die zoals op de foto, met bumper dus... Dat heet een Brush Guard. Ontopic: Mijn vader heeft een Hummer H2, Alleen is de Brush Guard van Chroom. Ik heb googl bezocht en inderdaad chroom is mooier! Voor alle andere mensen heet zoiets gewoon een bullbar idd geef mij maar een nissan patrol Reageren
FerryN Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Als ik later genoeg geld hem bij elkaar geraapt een Hummer H2Echt die zoals op de foto, met bumper dus... Dat heet een Brush Guard. Ontopic: Mijn vader heeft een Hummer H2, Alleen is de Brush Guard van Chroom. Ik heb googl bezocht en inderdaad chroom is mooier! Voor alle andere mensen heet zoiets gewoon een bullbar idd geef mij maar een nissan patrol En oorspronkelijk is het gewoon een frame gemaakt van buizen om kangoeroes en koeien mee dood te rijden, al komen in Nederland geen kangoeroes voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.