Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$

Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) .

Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel.

hehe, ja je zal er soms verbaasde koppen mee trekken :D

Maar ik dacht bij de poliesss dat die de T5jes met 100pk hadden, maar dat zijn dus 180pktjes met dsg? Dat moet wel trekken, zeker in een bussie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Overigens heb ik nu m'n APK voor 225 euro laten doen en kan ie er weer tot 2014 tegenaan... Ietsje goedkoper dus dan die 600 euro bij de Kwikfit :bonk: ( en hij is ook nog eens door een RDW steekproef gecontroleerd, dus dat zit wel knus nu :D )

Kijk eens aan, weer een typisch gevalletje kwikshit :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens heb ik nu m'n APK voor 225 euro laten doen en kan ie er weer tot 2014 tegenaan... Ietsje goedkoper dus dan die 600 euro bij de Kwikfit :bonk: ( en hij is ook nog eens door een RDW steekproef gecontroleerd, dus dat zit wel knus nu :D )

Kijk eens aan, weer een typisch gevalletje kwikshit :bier:

Easypeasy :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens heb ik nu m'n APK voor 225 euro laten doen en kan ie er weer tot 2014 tegenaan... Ietsje goedkoper dus dan die 600 euro bij de Kwikfit :bonk: ( en hij is ook nog eens door een RDW steekproef gecontroleerd, dus dat zit wel knus nu :D )

Kijk eens aan, weer een typisch gevalletje kwikshit :bier:

Easypeasy :puh:

Dan te bedenken, dat het dagelijks gebeurd bij kwikfit, en dit over een +/- 180 filialen.

Stel je eens voor dat ze iedere apk dingen erbij plakken en minstens 50 euro met winst erboven op draaien, en dit voor 3 auto's per filiaal.

Is wel een extra 27.000 euro per dag, zeg even dat ze 300 dagen dit doen, spreek je over meer dan 8 miljoen euro dat ze extra winst draaien.

Is mijn rekensom niet geheel op waarheid gebaseerd, want ik weet niet exact hoeveel mensen ze oplichten, uh, ik bedoel, onnodig dingen verkopen.

Maar er zit wel een kern van waarheid in, en misschien is het slechts 1 miljoen dat ze extra verdienen, maar misschien is het wel 16 miljoen.

Die filialen komen niet voor niets met de paddenstoelen uit de grond, en zolang mensen erin blijven trappen is het easypeasy idd.

Link to comment
Delen op andere websites

^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$

Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) .

Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel.

hehe, ja je zal er soms verbaasde koppen mee trekken :D

Maar ik dacht bij de poliesss dat die de T5jes met 100pk hadden, maar dat zijn dus 180pktjes met dsg? Dat moet wel trekken, zeker in een bussie :puh:

Hangt van de bus af. Vooral die automaten zijn wel wat sneller. We hebben ( of hadden, tijdje niet meer gezien ) ook een handbak van 85 PK, nou joh daar heb je het gevoel soms bij dat je die moet duwen, maar goed die rijd dan ook niet zo vaak :puh:

Maar je hebt gelijk, het overgrote deel heeft inderdaad 96 (100) PK

@golf: ja, een geval Kwikshit... maar goed gelukkig heb ik ook nog wat andere betere plekken op m'n lijstje staan ( normaal doe ik het dus nooit bij de kwikfit, maar wilde et 1x proberen omdat het dichtbij huis was ) :)

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

ah komt wel... ffies sparen :puh: ( ikzelf begon al vrij snel aan een auto, omdat ik dan sneller mn schadevrijejaren op mn naam heb :puh: )

Ach staat toch op men ouders hun naam, en het begint pas te verminderen vanaf 25. Dus als ik me vanaf me 25 op men eigen naam zet, betaal ik evenveel als iemand die al van 18 op zijn eigen naam heeft staan, die dan 25 is. Kut systeem :7.

Link to comment
Delen op andere websites

ah komt wel... ffies sparen :puh: ( ikzelf begon al vrij snel aan een auto, omdat ik dan sneller mn schadevrijejaren op mn naam heb :puh: )

Ach staat toch op men ouders hun naam, en het begint pas te verminderen vanaf 25. Dus als ik me vanaf me 25 op men eigen naam zet, betaal ik evenveel als iemand die al van 18 op zijn eigen naam heeft staan, die dan 25 is. Kut systeem :7.

Hebben jullie in Belgie niet het gewone bonus-malus systeem?

ANWB.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...