jobator Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2012 ^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$ Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) . Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel. hehe, ja je zal er soms verbaasde koppen mee trekken Maar ik dacht bij de poliesss dat die de T5jes met 100pk hadden, maar dat zijn dus 180pktjes met dsg? Dat moet wel trekken, zeker in een bussie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2012 Overigens heb ik nu m'n APK voor 225 euro laten doen en kan ie er weer tot 2014 tegenaan... Ietsje goedkoper dus dan die 600 euro bij de Kwikfit ( en hij is ook nog eens door een RDW steekproef gecontroleerd, dus dat zit wel knus nu ) Kijk eens aan, weer een typisch gevalletje kwikshit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2012 Overigens heb ik nu m'n APK voor 225 euro laten doen en kan ie er weer tot 2014 tegenaan... Ietsje goedkoper dus dan die 600 euro bij de Kwikfit ( en hij is ook nog eens door een RDW steekproef gecontroleerd, dus dat zit wel knus nu ) Kijk eens aan, weer een typisch gevalletje kwikshit Easypeasy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2012 Overigens heb ik nu m'n APK voor 225 euro laten doen en kan ie er weer tot 2014 tegenaan... Ietsje goedkoper dus dan die 600 euro bij de Kwikfit ( en hij is ook nog eens door een RDW steekproef gecontroleerd, dus dat zit wel knus nu ) Kijk eens aan, weer een typisch gevalletje kwikshit Easypeasy Dan te bedenken, dat het dagelijks gebeurd bij kwikfit, en dit over een +/- 180 filialen. Stel je eens voor dat ze iedere apk dingen erbij plakken en minstens 50 euro met winst erboven op draaien, en dit voor 3 auto's per filiaal. Is wel een extra 27.000 euro per dag, zeg even dat ze 300 dagen dit doen, spreek je over meer dan 8 miljoen euro dat ze extra winst draaien. Is mijn rekensom niet geheel op waarheid gebaseerd, want ik weet niet exact hoeveel mensen ze oplichten, uh, ik bedoel, onnodig dingen verkopen. Maar er zit wel een kern van waarheid in, en misschien is het slechts 1 miljoen dat ze extra verdienen, maar misschien is het wel 16 miljoen. Die filialen komen niet voor niets met de paddenstoelen uit de grond, en zolang mensen erin blijven trappen is het easypeasy idd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2012 @Golfg60 Mss moet ik toch naar een andere branche toe, mensen stellen het werken aan hun huis toch zo lang mogenlijk uit nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 (bewerkt) ^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$ Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) . Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel. hehe, ja je zal er soms verbaasde koppen mee trekken Maar ik dacht bij de poliesss dat die de T5jes met 100pk hadden, maar dat zijn dus 180pktjes met dsg? Dat moet wel trekken, zeker in een bussie Hangt van de bus af. Vooral die automaten zijn wel wat sneller. We hebben ( of hadden, tijdje niet meer gezien ) ook een handbak van 85 PK, nou joh daar heb je het gevoel soms bij dat je die moet duwen, maar goed die rijd dan ook niet zo vaak Maar je hebt gelijk, het overgrote deel heeft inderdaad 96 (100) PK @golf: ja, een geval Kwikshit... maar goed gelukkig heb ik ook nog wat andere betere plekken op m'n lijstje staan ( normaal doe ik het dus nooit bij de kwikfit, maar wilde et 1x proberen omdat het dichtbij huis was ) Bewerkt: 21 december 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Dat gevoel dat je moet duwen begrijp ik wel, die Polo blue motion 3 Pitter heeft 75pk, weeg bijna 1000 kilo. Transporter heeft 10 pk meer en weegt het dubbele. En die Polo voelt al niet voor uit te branden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 daarin tegen lijkt mijn seicento met 54pk nog redelijk snel te gaan soms ( nadruk op redelijk ), maar goed die weegt ook maar 710kg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Heb eigenlijk ook niet te klagen met men punto'tje. 60pk en 810Kg . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Ik heb (nog) geen eigen auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 ah komt wel... ffies sparen ( ikzelf begon al vrij snel aan een auto, omdat ik dan sneller mn schadevrijejaren op mn naam heb ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 ah komt wel... ffies sparen ( ikzelf begon al vrij snel aan een auto, omdat ik dan sneller mn schadevrijejaren op mn naam heb ) Ach staat toch op men ouders hun naam, en het begint pas te verminderen vanaf 25. Dus als ik me vanaf me 25 op men eigen naam zet, betaal ik evenveel als iemand die al van 18 op zijn eigen naam heeft staan, die dan 25 is. Kut systeem . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 ah komt wel... ffies sparen ( ikzelf begon al vrij snel aan een auto, omdat ik dan sneller mn schadevrijejaren op mn naam heb ) Ach staat toch op men ouders hun naam, en het begint pas te verminderen vanaf 25. Dus als ik me vanaf me 25 op men eigen naam zet, betaal ik evenveel als iemand die al van 18 op zijn eigen naam heeft staan, die dan 25 is. Kut systeem . Hebben jullie in Belgie niet het gewone bonus-malus systeem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Jawel, maar de vermindering geld hier pas vanaf 25jaar. Dus of je nu reeds van je 18 rijdt maakt niet uit, want je betaalt de volle pot tot en met je 25 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 (bewerkt) Oh, nou dat is ook een lekkere stimulans... dan begrijp ik het wel dat je nog geen auto op je naam neemt Bewerkt: 21 december 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.