jobator Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Jah ik vind de bijteling over de transporter gewoon veel te hoog voor wat je krijgt, dus dan maar puur en alleen zakelijk, plus ik ben ook maar 18, dus eigen wagen wordt ook prijzig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Is dat JMTuning in Dirkshorn, Roy? Is inderdaad JMTuning ja. ^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$ Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) . Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel. Vind het altijd een leuke uitdaging om dingen uit te proberen, nou heb ik het meeste al is een keer gedaan. Maar ben 2 jaar geleden ook vanuit het niks begonnen bij me golf met gewoon alles uit elkaar te halen en kijken waar we uit komen. Overigens misschien nog een update: Ben aan het bieden op een AP Schroefsetje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Is dat JMTuning in Dirkshorn, Roy? Is inderdaad JMTuning ja. ^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$ Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) . Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel. Vind het altijd een leuke uitdaging om dingen uit te proberen, nou heb ik het meeste al is een keer gedaan. Maar ben 2 jaar geleden ook vanuit het niks begonnen bij me golf met gewoon alles uit elkaar te halen en kijken waar we uit komen. Overigens misschien nog een update: Ben aan het bieden op een AP Schroefsetje. Lekker bezig, wat heb je nu als veertjes eronder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Is dat JMTuning in Dirkshorn, Roy? Is inderdaad JMTuning ja. ^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$ Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) . Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel. Vind het altijd een leuke uitdaging om dingen uit te proberen, nou heb ik het meeste al is een keer gedaan. Maar ben 2 jaar geleden ook vanuit het niks begonnen bij me golf met gewoon alles uit elkaar te halen en kijken waar we uit komen. Overigens misschien nog een update: Ben aan het bieden op een AP Schroefsetje. Lekker bezig, wat heb je nu als veertjes eronder? Dit is nog standaard evengoed al vrij laag, maar mag van mij zeker nog 5/6cm rondom zakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Jah ik vind de bijteling over de transporter gewoon veel te hoog voor wat je krijgt, dus dan maar puur en alleen zakelijk, plus ik ben ook maar 18, dus eigen wagen wordt ook prijzig Naja bijtelling is alleen als je een auto ( dus die transporter ) van de zaak hebt. Ik heb dat niet, dus ik zou niet weten wat dat in valuta inhoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Dit is nog standaard evengoed al vrij laag, maar mag van mij zeker nog 5/6cm rondom zakken. Daarom vroeg ik het, vond hem namelijk al aardig laag ogen op de foto's, ben benieuwd als ie met zijn snufferd op het asfalt ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Motorkleding van men moeder gekregen . Morgen wel even gaan wisselen naar een XL. Een L is net wat nipt. Deze motorbroek: http://www.rad.eu/nl/c/p/23336-ixs-nima-evo-zwart.htm De jas neem ik morgen wel eens een foto van, vind zo niet meteen een link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2012 Jah ik vind de bijteling over de transporter gewoon veel te hoog voor wat je krijgt, dus dan maar puur en alleen zakelijk, plus ik ben ook maar 18, dus eigen wagen wordt ook prijzig Naja bijtelling is alleen als je een auto ( dus die transporter ) van de zaak hebt. Ik heb dat niet, dus ik zou niet weten wat dat in valuta inhoud Het probleem is dat je voor het berekenen van de bijtelling de geel kenteken prijzen moet aanhouden. En dan loopt hij rond de 50K en hij blaast net wat te veel dus gewoon de volle 25% aftikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2012 (bewerkt) Net terug van JMTuning, Jelmer had onverwachts toch wel een plekje vandaag vrij. Dus was een middagje genieten echt super hoe hij het allemaal opmaat maakt. Paar foto's genomen en om de terug weg een filmpje weliswaar telefoon kwaliteit, maar geeft toch een beetje een idee Bewerkt: 22 december 2012 door Rullez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2012 daarin tegen lijkt mijn seicento met 54pk nog redelijk snel te gaan soms ( nadruk op redelijk ), maar goed die weegt ook maar 710kg Heb eigenlijk ook niet te klagen met men punto'tje. 60pk en 810Kg . Toevallig afgelopen dinsdag mijn auto op de testbank gezet Ik zit op het moment op 298,7 pk en 396 nm koppel op 1250 kg Hij kan nog meer hebben, maar hij had de laatste tijd wat storingen waardoor het vermogen wat minder is Heb er ook nog wel filmpjes van, waarbij er een mooie vlam op het einde te zien is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2012 daarin tegen lijkt mijn seicento met 54pk nog redelijk snel te gaan soms ( nadruk op redelijk ), maar goed die weegt ook maar 710kg Heb eigenlijk ook niet te klagen met men punto'tje. 60pk en 810Kg . Toevallig afgelopen dinsdag mijn auto op de testbank gezet Ik zit op het moment op 298,7 pk en 396 nm koppel op 1250 kg Hij kan nog meer hebben, maar hij had de laatste tijd wat storingen waardoor het vermogen wat minder is Heb er ook nog wel filmpjes van, waarbij er een mooie vlam op het einde te zien is Ja hoor, moet je nou ons daar weer bij quoten. Mij een beetje jaloers maken... by the way, ik ben wel benieuwd naar dat filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2012 jap ik ook wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2012 Hij klinkt lekker Roy. Rustly kom maar op met het filmpje. Dinsdag krijg ik eindelijk de sleutels van de 6. Daarnaast nog een volle tank erbij en ik ben blij. Daarna even langs een maatje van me die de auto gaat detailen in berkel. Tegen die tijd zullen jullie wel het resultaat zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 (bewerkt) Hij klinkt lekker Roy. Rustly kom maar op met het filmpje. Dinsdag krijg ik eindelijk de sleutels van de 6. Daarnaast nog een volle tank erbij en ik ben blij. Daarna even langs een maatje van me die de auto gaat detailen in berkel. Tegen die tijd zullen jullie wel het resultaat zien. Bedankt man, gisteren nog de tunnel op de A9 gepakt dan komt die roffel echt lekker uit die uitlaat. Helaas haalt hij het niet bij een R32 met RVS.Edit: Nog een foto van gisterenavond waar het nieuwe sierstuk is te zijn. Bewerkt: 23 december 2012 door Rullez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Ik luister hem nu pas, klinkt zeker niet verkeerd. Dat is toch hetzelfde blok als je ook in de R32 kon vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.