RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Filmpje moet helaas nog even wachten Het filmpje is veelste lang en zal dus eerst korter gemaakt moeten worden, enig probleem: GoPro filmpjes zijn te zwaar voor Windows Movie Maker GoPro Cineform werkt niet samen met Windows 8 Kan dus simpelweg de filmpjes niet aanpassen Ik heb wel een filmpje op m'n Facebook staan, maar die kan ik natuurlijk niet delen hierheen (is een filmpje die een vriend gemaakt heeft) @Rullez, staat netjes zo die uitlaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Je kan de video delen als je Chrome gebruikt. Dan kan je de link van de video zelf kopieren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Ik luister hem nu pas, klinkt zeker niet verkeerd. Dat is toch hetzelfde blok als je ook in de R32 kon vinden? Basis is hetzelfde alleen dit is de 2,8liter in plaats van de 3.2liter.Hier nog twee filmpjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Je kan de video delen als je Chrome gebruikt. Dan kan je de link van de video zelf kopieren. Het is al gelukt, heb uiteindelijk maar gewoon de Imac gepakt, en met Imovie het filmpje ingekort Alleen is dit het filmpje zonder vlam (andere hoek), maar je ziet wel leuke rookpluimen op het einde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 En wat voor waardes kwamen eruit? Of heb ik daar overheen gelezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 En wat voor waardes kwamen eruit? Of heb ik daar overheen gelezen? Daar heb je overheen gelezen dan, 298,7pk en 396 nm koppel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Kijk netjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Staat daar serieus een vrouw bij een testbank, naar een Subaru te kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Vast ze vriendin die verplicht mee moest haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Binnenkort maar eens kijken voor een ruitje om rond men lamp te plaatsen zodat ik wat minder in de wind zit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Lederen interieur in januari Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2012 Lederen interieur in januari Nice! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2012 Morgen druk dagje, ik lijk wel een taxi.. 10:30 ri Den Haag fietsen, daar de auto pakken richting Duitsland om vader op te halen 11:45 Aangekomen in Duitsland en meteen weer terug ri Nederland 13:15 Aangekomen in Den Haag *tussenstop* 14:15 Even snel laatste boodschapjes voor 1e kerstdag doen en tussendoor een wasbox opzoeken 14:45 Ri Pijnacker en vader afzetten 14:45 Ri Den Haag moeders ophalen van werk 15:15 Aangekomen in Den Haag, fiets in achterbak 16:00 Aangekomen in Pijnacker met me moeder Pff, zal ik zo nog benzinegeld gaan vragen? Maargoed, tis dat het nou eenmaal zo loopt.. Ik zal me vooral probleren aan de snelheid te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2012 haha, Frank Transport B.V. Ik heb het zelf ook vaak, maar gelukkig hoef ik niet naar het buitenland ( een vriend van me wel, zn vader is piloot. Dus die moet hem steeds uit andere vluchthavens ophalen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2012 Ik ben niet echt een bob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.