jobator Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Helemaal hetzelfde hier. De motor telt. Het geluid, het gevoel. Het geluid van een diesel.... Ik heb het in dit geval ook niet over de bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Diesel is een mooier geluid dan benzine, geef toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 (bewerkt) Dus jij vindt z'n piepend benzine'tje beter klinken?? Bewerkt: 3 januari 2013 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Piepend benzine'tje? Ronkt gewoon veel beter dan een diesel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Dus jij wilt supercars met een diesel blok erin? Eerlijk is eerlijk, diesel klinkt niet verkeerd, wij hebben hier thuis ook een diesel. Maar in een supercar of ook maar een beetje sportieve auto hoef ik geen diesel blok hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Ik vind voor dagelijks rijden een diesel net iets lekkerder. Dan heb ik het niet over zo'n 1.2tdi'tje met 3 cylinders zoals in de slowmotion. Ik erger me kapot aan dat ding. Maar gewoon een 2.0 vind ik echt gewoon lekker rijden hoor En ik vind benzine aan een kant wel iets lekkerder kwa sportiviteit. Even lekker in de toeren gaan etc. Maar voor dagelijks rijden vind ik een diesel juist lekker. Het karakter van een diesel vind ik dan ook heel lekker, lekker rustig etc. En als het moet sprint hij er ook nog wel goed vandoor. (wss komt rusty nu weer opscheppen met zn ricer en zeggen dat die vw sloom is ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Piepend benzine'tje? Ronkt gewoon veel beter dan een diesel.. Dus jij wilt supercars met een diesel blok erin? Eerlijk is eerlijk, diesel klinkt niet verkeerd, wij hebben hier thuis ook een diesel. Maar in een supercar of ook maar een beetje sportieve auto hoef ik geen diesel blok hoor. Ik heb het over het Motorgeluid niet het geluid wat uit de uitlaat komt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 (bewerkt) (wss komt rusty nu weer opscheppen met zn ricer en zeggen dat die vw sloom is ) WTF is dat nou weer voor reactie Waarschijnlijk ben jij de enige op dit forum dat mijn Scoob een ricer vind, maargoed, jij hebt dan ook kennelijk geen smaak... Bewerkt: 3 januari 2013 door RustyRustler89 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 (bewerkt) Waarschijnlijk ben jij de enige op dit forum dat mijn Scoob een ricer vind, maargoed, jij hebt dan ook kennelijk geen smaak... Waar slaat dit op?? iedereen heeft een eigen smaak ? Sorry dit moest even Bewerkt: 3 januari 2013 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Piepend benzine'tje? Ronkt gewoon veel beter dan een diesel.. Dus jij wilt supercars met een diesel blok erin? Eerlijk is eerlijk, diesel klinkt niet verkeerd, wij hebben hier thuis ook een diesel. Maar in een supercar of ook maar een beetje sportieve auto hoef ik geen diesel blok hoor. Ik heb het over het Motorgeluid niet het geluid wat uit de uitlaat komt ) Ik had het over beide, het motor/uitlaat geluid dat een diesel maakt past nou eenmaal niet bij een sportieve auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Maar het hoeft toch geen sport auto te zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 (bewerkt) Piepend benzine'tje? Ronkt gewoon veel beter dan een diesel.. Dus jij wilt supercars met een diesel blok erin? Eerlijk is eerlijk, diesel klinkt niet verkeerd, wij hebben hier thuis ook een diesel. Maar in een supercar of ook maar een beetje sportieve auto hoef ik geen diesel blok hoor. Ik heb het over het Motorgeluid niet het geluid wat uit de uitlaat komt ) Ik had het over beide, het motor/uitlaat geluid dat een diesel maakt past nou eenmaal niet bij een sportieve auto. Heb jij 6 cylinder diesel wel eens met 7500 toeren gehoord? EDIT: (wss komt rusty nu weer opscheppen met zn ricer en zeggen dat die vw sloom is ) WTF is dat nou weer voor reactie Waarschijnlijk ben jij de enige op dit forum dat mijn Scoob een ricer vind, maargoed, jij hebt dan ook kennelijk geen smaak... Om simpel even erop te wijzen hoe je tot nu toe elke keer op mijn posts reageerde in dit topic... Bewerkt: 3 januari 2013 door jobator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Piepend benzine'tje? Ronkt gewoon veel beter dan een diesel.. Dus jij wilt supercars met een diesel blok erin? Eerlijk is eerlijk, diesel klinkt niet verkeerd, wij hebben hier thuis ook een diesel. Maar in een supercar of ook maar een beetje sportieve auto hoef ik geen diesel blok hoor. Ik heb het over het Motorgeluid niet het geluid wat uit de uitlaat komt ) Ik had het over beide, het motor/uitlaat geluid dat een diesel maakt past nou eenmaal niet bij een sportieve auto. Ach een lekkere 2.0 turbodiesel met 180Pk klinkt niet verkeerd hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Diesel zijn niet echt super klinkend, maar beter dan bv. de gemiddelde Honda met blafpijpen eronder of spijtig VW's met maar 1.3tjes en dubbele pijp kut!. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.