Kryziek Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Wij kunnen woensdag onze nieuwe Hyundai Tucson ophalen Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Als ik later genoeg geld hem bij elkaar geraapt een Hummer H2Echt die zoals op de foto, met bumper dus... Dat heet een Brush Guard. Ontopic: Mijn vader heeft een Hummer H2, Alleen is de Brush Guard van Chroom. Ik heb googl bezocht en inderdaad chroom is mooier! Voor alle andere mensen heet zoiets gewoon een bullbar idd geef mij maar een nissan patrol En oorspronkelijk is het gewoon een frame gemaakt van buizen om kangoeroes en koeien mee dood te rijden, al komen in Nederland geen kangoeroes voor. Dat is ook bedoeld om dingen mee weg te douwen. En als mensen je auto bekrassen douw je ze er gewoon mee weg. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) Vandaag meegereden met een originele Golf 2 Syncro! Heeft een Corrado G60 blok met AWD aandrijflijn, deze was getuned met een andere poelie op de Glader en gechipt, had rond de 190 à 200 pk, die was zo fucking snel, en dat gejank van die G-Lader. Zeer vette bak, zal kijken voor een foto. Btw, er zijn maar 1100 van deze gemaakt geworden, dus dat ik in een met me kont heb gezeten is wel vet Bewerkt: 11 september 2009 door FerryN Reageren
Bling Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 (bewerkt) Zeker een mooie ervaring, FerryN. Mooi hè, dat gefluit van de G-Lader. Ben benieuwd naar je foto's, als je die nog kunt vinden. Ik ben trouwens gisteren op een grote Volkswagen meeting in Deventer (woon ik ook) geweest, die daar jaarlijks georganiseerd wordt. Veel mooie wagens gezien. Mijn eigen Golf 2 stond er ook tussen; hieronder wat foto's daarvan: (..Het gaat hierbij om de tweede auto van links..) (..Het gaat hierbij dus niet om de MK1 GTI, maar om de MK2 ernaast..) (..Sinds kort Remus uitlaat eronder en originele zwart/rode achterlichten erin gezet..) (..Lederen interieur..) Bewerkt: 14 september 2009 door Bling Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik heb sinds vandaag een nieuwe auto, een Fiat Brava uit '97. Hiervoor Golf MK2 gehad. Reageren
Snowdog Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 (bewerkt) Heb 10 dagen geleden mijn eerste echte auto gekocht ( daarvoor in die van mijn ouders rondgereden) : Baggere foto ik weet het ik bewoog mijn camera . '96 Volvo V40 2.0 16v ( 140 paardjes, 0-100 in 9.7 sec, top van 210 ) exclusive: Cruise control, Climate control, DSA ( tractie control), houtinleg interieur, halfleder stoelen, stoelverwarming, alles electrisch, radio/cd/usb/mp3, etcetc . Ik had geen zin in klein langzaam hobbelig wagentje dus zocht naar een betaalbare grote comfortabele wagen met veel opties . Bewerkt: 26 september 2009 door Snowdog Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Als ik kan rijden en genoeg geld heb zou ik deze auto's eventueel willen: Mini cooper: Audi S5: Reageren
benhelsloot Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 deze auto dan zwart Reageren
Bling Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik heb sinds vandaag een nieuwe auto, een Fiat Brava uit '97. Ik vond je MK2 persoonlijk een stuk leuker. Niet omdat ik zelf ook zo'n auto heb, maar het is meer dat zo'n Fiat Brava (vooral vanwege de achterkant en het interieur) totaal niet mijn type auto is. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk, en daarnaast zal hij ongetwijfeld prima rijden. @ Snowdog: nette en praktische auto, hoor. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Als eerste auto zou ik wel een luxe, grote en snelle auto willen hebben. Mercedes-Benz S63 AMG: BMW M3: Of een: Audi S5 Sportback: En als ik genoeg geld heb: Bugatti Veyron: Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 In de vakantie mocht ik in Duitsland op de Nürburgring in een R8 zitten! Iemand anders reed hem, maar hij was zo vet! Reageren
PorZ19 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Het Liefst een Porsche 911 GT3 RS maar als beginners auto een Mazda MX-5 Reageren
Mr.Shemale Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 De Alfa Romeo 147 GTA wil ik wel . Reageren
Wickedmen Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik droom van de pagandi zonda Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.