Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

1 op 12/13 zit er bij ons er wel in, en dan praten we over een 1.8liter in een Golf.

Onze passat deed toen ook 1 op 11 ongeveer, met een 2 liter motor, welke nog meer weegt.

Polo toentertijd deed met een 1.3 ongeveer 1 op 13/14, lag ook een beetje aan de wind haha.

Ohja, motoren zitten/zaten alle twee rond de 300.000km, alleen de passat slurpte op het eind wat olie.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 op 12/13 zit er bij ons er wel in, en dan praten we over een 1.8liter in een Golf.

Onze passat deed toen ook 1 op 11 ongeveer, met een 2 liter motor, welke nog meer weegt.

Polo toentertijd deed met een 1.3 ongeveer 1 op 13/14, lag ook een beetje aan de wind haha.

Ohja, motoren zitten/zaten alle twee rond de 300.000km, alleen de passat slurpte op het eind wat olie.

Vind 1 op 12/13 voor een 1.8 nog best tegen vallen, zelfs met de V6 rijd ik in het dagelijks verkeer gewoon 1 op 12 en op de snelweg 1 op 14.
Link to comment
Delen op andere websites

1 op 12/13 zit er bij ons er wel in, en dan praten we over een 1.8liter in een Golf.

Onze passat deed toen ook 1 op 11 ongeveer, met een 2 liter motor, welke nog meer weegt.

Polo toentertijd deed met een 1.3 ongeveer 1 op 13/14, lag ook een beetje aan de wind haha.

Ohja, motoren zitten/zaten alle twee rond de 300.000km, alleen de passat slurpte op het eind wat olie.

Vind 1 op 12/13 voor een 1.8 nog best tegen vallen, zelfs met de V6 rijd ik in het dagelijks verkeer gewoon 1 op 12 en op de snelweg 1 op 14.

Maar jij hebt een nieuwer type motor, en een mindere km stand neem ik aan.

Hier zal wel de aardige aanbak van binnen erin zitten na bijna 300.000km, hij zit nu aan de 285-295.000 meen ik.

En het is een combinatie stad-snelweg qua verbruik, al wordt er meer stad kilometers mee gemaakt dan snelweg kilometers ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mijn Seicento zit er veel verschil tussen: Strikt gezien rij ik de bebouwde kom gemiddeld 1 op 12 en buiten de bebouwde kom 1 op 22, gemiddeld kom ik uit op een krappe 1 op 16 ( ik heb het verleden jaar bijgehouden ). Maar het hangt er dus echt af of ik lange afstanden afleg of korte afstandjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...