GolfG60 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 (bewerkt) 1 op 12/13 zit er bij ons er wel in, en dan praten we over een 1.8liter in een Golf. Onze passat deed toen ook 1 op 11 ongeveer, met een 2 liter motor, welke nog meer weegt. Polo toentertijd deed met een 1.3 ongeveer 1 op 13/14, lag ook een beetje aan de wind haha. Ohja, motoren zitten/zaten alle twee rond de 300.000km, alleen de passat slurpte op het eind wat olie. Bewerkt: 7 januari 2013 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Volgens mij krijg ik binnekort een boete binnen. Weet iemand wat over de trajectcontrole op de A44? Of zijn dat alleen flitsers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Zo even een update aan de motor, windscherm geplaatst zodat ik niet al te bevroren de winter doorkom . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Welke winter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Die nog moet komen . Nah, vooral als het wat kouder word tegen de regen enzo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 1 op 12/13 zit er bij ons er wel in, en dan praten we over een 1.8liter in een Golf. Onze passat deed toen ook 1 op 11 ongeveer, met een 2 liter motor, welke nog meer weegt. Polo toentertijd deed met een 1.3 ongeveer 1 op 13/14, lag ook een beetje aan de wind haha. Ohja, motoren zitten/zaten alle twee rond de 300.000km, alleen de passat slurpte op het eind wat olie. Vind 1 op 12/13 voor een 1.8 nog best tegen vallen, zelfs met de V6 rijd ik in het dagelijks verkeer gewoon 1 op 12 en op de snelweg 1 op 14. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 1 op 12/13 zit er bij ons er wel in, en dan praten we over een 1.8liter in een Golf. Onze passat deed toen ook 1 op 11 ongeveer, met een 2 liter motor, welke nog meer weegt. Polo toentertijd deed met een 1.3 ongeveer 1 op 13/14, lag ook een beetje aan de wind haha. Ohja, motoren zitten/zaten alle twee rond de 300.000km, alleen de passat slurpte op het eind wat olie. Vind 1 op 12/13 voor een 1.8 nog best tegen vallen, zelfs met de V6 rijd ik in het dagelijks verkeer gewoon 1 op 12 en op de snelweg 1 op 14. Maar jij hebt een nieuwer type motor, en een mindere km stand neem ik aan. Hier zal wel de aardige aanbak van binnen erin zitten na bijna 300.000km, hij zit nu aan de 285-295.000 meen ik. En het is een combinatie stad-snelweg qua verbruik, al wordt er meer stad kilometers mee gemaakt dan snelweg kilometers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Ik rij zo'n 1 op 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Bij mijn Seicento zit er veel verschil tussen: Strikt gezien rij ik de bebouwde kom gemiddeld 1 op 12 en buiten de bebouwde kom 1 op 22, gemiddeld kom ik uit op een krappe 1 op 16 ( ik heb het verleden jaar bijgehouden ). Maar het hangt er dus echt af of ik lange afstanden afleg of korte afstandjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Volgens mij krijg ik binnekort een boete binnen. Weet iemand wat over de trajectcontrole op de A44? Of zijn dat alleen flitsers? A44 zit nu ook een trajectcontrole. Ter hoogte van waar bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Ik reed vanaf Katwijk richting Leidschedam, dus ongeveer heel de A44. Volgens mij waren het alleen maar flitsers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Je moet ook niet te hard rijden hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Ik had me tomtom aan, die 70 aangaf. Dus heb overal netjes 70 aangehouden, Maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik ook een vrachtwagen heb ingehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Alsnog moet je bij een inhaalmanoeuvre de maximum toegelaten snelheid behouden. /moraalridder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Geen Seicento verhaaltjes meer jongens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.