MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 (bewerkt) Die cijfers kloppen natuurlijk moechy, maar het fiscale voordeel van diesels in België is gewoon te gek voor woorden(uitstoot van CO2 is echt té kortzichtig op vlak van uitstoot..). Men gaf een paar jaar terug korting bij diesels omdat ze minder CO2 uitstoten. Ja meneer de politieker, dat is juist, maar de andere schadelijke stoffen die er wél toedoen, die vergeet je wel weer.. Achterlijke regering hier. Bewerkt: 24 januari 2013 door MegaPilot Reageren
moechy Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 Die cijfers kloppen natuurlijk moechy, maar het fiscale voordeel van diesels in België is gewoon te gek voor woorden(uitstoot van CO2 is echt té kortzichtig op vlak van uitstoot..). Men gaf een paar jaar terug korting bij diesels omdat ze minder CO2 uitstoten. Ja meneer de politieker, dat is juist, maar de andere schadelijke stoffen die er wél toedoen, die vergeet je wel weer.. Achterlijke regering hier. Net zoals die smogregeling atm. het brengt maar 20 tot 30% vermindering op. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 Maar 20%? Ik weet niet waar het getal vandaan komt, maar als het zo zou zijn is het toch nog altijd wel de smogregeling waard, mogen ze die van mijn part ook heel het jaar door heffen Reageren
moechy Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 Maar 20%? Ik weet niet waar het getal vandaan komt, maar als het zo zou zijn is het toch nog altijd wel de smogregeling waard, mogen ze die van mijn part ook heel het jaar door heffen Werd vanmorgend door een aangewezen studie vermeld op de radio . Ik trek het mij niet aan om met 90km/h te rijden, is wel eens relaxt . Reageren
jobator Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 Er gaat nogsteeds niks boven een lekker ronkende dikke diesel op een koude ochtend <3 Maar zo'n fel benzine stampertje is ook lekker en zeer goed te doen als auto die louter 15K km op jaarbasis zal doen. Reageren
MaxVito Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Er gaat nogsteeds niks boven een lekker ronkende dikke diesel op een koude ochtend <3 Helemaal gelijk! Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 Binnenkort maar eens proefritje in een Polo Blue GT maken Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zag eruit als een leuk autootje! Er gaat nogsteeds niks boven een lekker ronkende dikke diesel op een koude ochtend <3 Die mening deel ik dan weer niet, juist een koude diesel vind ik voor geen meter klinken.. Overigens mag het van mij wel weer wat warmer worden, die auto van mij wordt voor geen ene meter warm.. Olie max 70 graden Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 En dan hebben we het nog niet over al die bagger in de wielkasten enzo. Gelukkig gaat het morgen dooien. Ga ik maandagmiddag meteen even aan de slag. Reageren
jobator Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 Haal iedere dag de rotzooi bij de wielen weg wat er zit. Was gelukkig de afgelopen dagen eigenlijk niks meer. Tot nu want het is weer flink aan het sneeuwen en moet nog een stukkie rijden zo. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 Vandaag even naar Zandvoort geweest helaas was de baan dicht. Wel even in de sneeuw daar gespeeld met een groep. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 (bewerkt) Hij staat er mooi bij Rullez. Met die sneeuw rond de randen staat het best mooi, gek genoeg. Al overgedacht om, net als bij Bling z`n oude Golfje, de randen van die (stalen winter) velgen wit te maken, en de naven zwart? Moet straks als 't aan het dooien is toch eens al die meuk vanonder m`n auto halen, al die pekel blijft echt overal zitten, bah. Reed wel wat beter zeker mythbuster? Viel wel mee eigenlijk. Ik weet niet hoe het kan maar je merkt het verschil amper. Hij trekt iets sneller op(0-100 was eerst 11, nu 8-9 seconde), maar dat is het ook wel. Qua geluid merk je ook eigenlijk niets. Alleen stationair draait hij wat rustiger als ie warm is. Normaal lopen bij een 4-cylinder cylinder 1 en 2 toch bijna precies tegenovergesteld? Denk dat ze bij mij dus bijna gelijk lopen, anders zou het verschil toch veel beter merkbaar moeten zijn lijkt me... Bewerkt: 27 januari 2013 door Mythbuster Reageren
Rullez Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Ik heb genoeg dingen die ik nog wil doen , maar heb er gewoon geen tijd voor momenteel. Ben af en toe gewoon blij als ik lekker een avondje achter de laptop zit. Afgelopen week genoeg tijd aan de Seat gespendeerd. De spoel van mijn contactslot is kapot dus hij wou niet meer van startblokkering af. Duurde alleen een week voordat ik er achter kwam, maar hij rijd weer. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Dubbelpost, toch nog gespot op Zandvoort. Reageren
jobator Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Dat ziet er wel gaaf uit Reageren
Rullez Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Was het ook zeker, alleen het werd soms een beetje chaotisch op het kleine parkeerterrein achter de pit op Zandvoort. Al met al erg gelachen een een hoop dik spul gespot ondanks het weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.