Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Die cijfers kloppen natuurlijk moechy, maar het fiscale voordeel van diesels in België is gewoon te gek voor woorden(uitstoot van CO2 is echt té kortzichtig op vlak van uitstoot..). Men gaf een paar jaar terug korting bij diesels omdat ze minder CO2 uitstoten. Ja meneer de politieker, dat is juist, maar de andere schadelijke stoffen die er wél toedoen, die vergeet je wel weer.. ;) Achterlijke regering hier.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die cijfers kloppen natuurlijk moechy, maar het fiscale voordeel van diesels in België is gewoon te gek voor woorden(uitstoot van CO2 is echt té kortzichtig op vlak van uitstoot..). Men gaf een paar jaar terug korting bij diesels omdat ze minder CO2 uitstoten. Ja meneer de politieker, dat is juist, maar de andere schadelijke stoffen die er wél toedoen, die vergeet je wel weer.. ;) Achterlijke regering hier.

Net zoals die smogregeling atm.

het brengt maar 20 tot 30% vermindering op.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar 20%? Ik weet niet waar het getal vandaan komt, maar als het zo zou zijn is het toch nog altijd wel de smogregeling waard, mogen ze die van mijn part ook heel het jaar door heffen puh2.gif

Werd vanmorgend door een aangewezen studie vermeld op de radio :D.

Ik trek het mij niet aan om met 90km/h te rijden, is wel eens relaxt :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort maar eens proefritje in een Polo Blue GT maken :)

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zag eruit als een leuk autootje!

Er gaat nogsteeds niks boven een lekker ronkende dikke diesel op een koude ochtend <3

Die mening deel ik dan weer niet, juist een koude diesel vind ik voor geen meter klinken..

Overigens mag het van mij wel weer wat warmer worden, die auto van mij wordt voor geen ene meter warm.. Olie max 70 graden :{

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat er mooi bij Rullez. Met die sneeuw rond de randen staat het best mooi, gek genoeg. Al overgedacht om, net als bij Bling z`n oude Golfje, de randen van die (stalen winter) velgen wit te maken, en de naven zwart? :puh:

Moet straks als 't aan het dooien is toch eens al die meuk vanonder m`n auto halen, al die pekel blijft echt overal zitten, bah.

Reed wel wat beter zeker mythbuster? :puh:

Viel wel mee eigenlijk. Ik weet niet hoe het kan maar je merkt het verschil amper. Hij trekt iets sneller op(0-100 was eerst 11, nu 8-9 seconde), maar dat is het ook wel. Qua geluid merk je ook eigenlijk niets. Alleen stationair draait hij wat rustiger als ie warm is. Normaal lopen bij een 4-cylinder cylinder 1 en 2 toch bijna precies tegenovergesteld? Denk dat ze bij mij dus bijna gelijk lopen, anders zou het verschil toch veel beter merkbaar moeten zijn lijkt me...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb genoeg dingen die ik nog wil doen , maar heb er gewoon geen tijd voor momenteel. :puh: Ben af en toe gewoon blij als ik lekker een avondje achter de laptop zit. Afgelopen week genoeg tijd aan de Seat gespendeerd. De spoel van mijn contactslot is kapot dus hij wou niet meer van startblokkering af. Duurde alleen een week voordat ik er achter kwam, maar hij rijd weer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...