jobator Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Dat is daar achter de hoofdtribune toch? Reageren
Rullez Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Als ik het goed heb de andere kant, kant van de pits, mickey's en de tango Reageren
jobator Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Hmm moet ik ff denken hoor, al onder het bruggetje door daaro? Reageren
Rullez Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Jup brug onderdoor en dan met de bocht mee links. Heb je bijna gelijk aan je rechterhand een stuk asfalt. Reageren
jobator Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Ah, op de paddock waar ze ook die VIP tenten opbouwen Zit daar iedere zomer met werk Reageren
moechy Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Hmm als ik vast werk, ruilen we waarschijnlijk de Ford courier in, en kopen een Seat leon . Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Haha lol, de eerste eigenaar van m'n auto wilt de auto weer overnemen van me Reageren
TalkingPear Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Hmm als ik vast werk, ruilen we waarschijnlijk de Ford courier in, en kopen een Seat leon . Welke generatie? Vind Seat Leon erg mooie wagens, al vind Seat sowieso mooie wagens hebben. Reageren
moechy Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Hmm als ik vast werk, ruilen we waarschijnlijk de Ford courier in, en kopen een Seat leon . Welke generatie? Vind Seat Leon erg mooie wagens, al vind Seat sowieso mooie wagens hebben. Nieuwste generatie. Of een nieuwe bravo, die heeft ook nog wel wat. We zijn er nog niet volledig uit. We hebben dan ook nog een dik half jaar de tijd . Reageren
.Senne Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Hmm als ik vast werk, ruilen we waarschijnlijk de Ford courier in, en kopen een Seat leon . Welke generatie? Vind Seat Leon erg mooie wagens, al vind Seat sowieso mooie wagens hebben. Nieuwste generatie. Of een nieuwe bravo, die heeft ook nog wel wat. We zijn er nog niet volledig uit. We hebben dan ook nog een dik half jaar de tijd . De nieuwe Punto Abarth heeft ook wel wat. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Hmm als ik vast werk, ruilen we waarschijnlijk de Ford courier in, en kopen een Seat leon . Welke generatie? Vind Seat Leon erg mooie wagens, al vind Seat sowieso mooie wagens hebben. Nieuwste generatie. Of een nieuwe bravo, die heeft ook nog wel wat. We zijn er nog niet volledig uit. We hebben dan ook nog een dik half jaar de tijd . Ik vind de Bravo en Leon allebei mooie auto's, maar ik zou toch sneller gaan voor de Leon, maar dat is een kwestie van smaak. Reageren
jobator Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 http://www.volkswagen.nl/home/over_volkswagen/actueel/nieuws/0,18461,23188_D0Lnl,00.html Kom maar bij pappa Reageren
Rullez Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Geplaatst: 30 januari 2013 Hmm als ik vast werk, ruilen we waarschijnlijk de Ford courier in, en kopen een Seat leon . Welke generatie? Vind Seat Leon erg mooie wagens, al vind Seat sowieso mooie wagens hebben. Nieuwste generatie. Of een nieuwe bravo, die heeft ook nog wel wat. We zijn er nog niet volledig uit. We hebben dan ook nog een dik half jaar de tijd . Nieuwste Seat Leon rijd echt super. Reageren
jobator Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 Hmm als ik vast werk, ruilen we waarschijnlijk de Ford courier in, en kopen een Seat leon . Welke generatie? Vind Seat Leon erg mooie wagens, al vind Seat sowieso mooie wagens hebben. Nieuwste generatie. Of een nieuwe bravo, die heeft ook nog wel wat. We zijn er nog niet volledig uit. We hebben dan ook nog een dik half jaar de tijd . Nieuwste Seat Leon rijd echt super. Ik wed net als de nieuwe golf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.