Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Hmm ik heb niet echt de kennis om onder een auto te kruipen :N

Zou er best wel wat verder mee willen gaan eigenlijk :)

Het is gewoon een kwestie van durven en proberen, al zou ik dat niet zo snel bij die T5 van je doen, das alleen nog maar electronica :puh:

Als ik daar iets aan ga kloten mag ik mijn bureau leeg ruimen en mijn sleutels inleveren :7

Ik zit wel te denken aan misschien bijvoorbeeld een oudere bmw of of dergelijk om het op te leren. Maar eerst tijd vrij maken ervoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeg Rustler is een Saab 9-3 Turbo X niks voor jou?

Ze zijn wat ietwat te duur daar ben ik het met je eens :D

Maar die velgen!! die zijn ongelooflijk mooi!

Meh, ik vind Saab's mooi, maar ik zou er zelf geen eentje rijden

Een vriend van me heeft een Saab 900 Turbo en m'n neef heeft een Saab 93 Aero, allebei zeker leuke auto's, maar het trekt me gewoon niet :{

Heeft iedereen wel denk ik, bepaalde merken waar ze gewoon niet veel mee hebben, hoewel er ook mensen zijn die van dat betreffende merk meteen geen een auto mooi vind, wat ook overdreven is meteen..

Als ik daar iets aan ga kloten mag ik mijn bureau leeg ruimen en mijn sleutels inleveren :7

Ik zit wel te denken aan misschien bijvoorbeeld een oudere bmw of of dergelijk om het op te leren. Maar eerst tijd vrij maken ervoor :puh:

Dan kan je er beter vanaf blijven inderdaad :puh:

Oude auto is prima om het mee te leren, ikzelf heb ook een hoop opgestoken van m'n eerste auto, dikke VW Polo jonguh :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik daar iets aan ga kloten mag ik mijn bureau leeg ruimen en mijn sleutels inleveren :7

Ik zit wel te denken aan misschien bijvoorbeeld een oudere bmw of of dergelijk om het op te leren. Maar eerst tijd vrij maken ervoor :puh:

Dan kan je er beter vanaf blijven inderdaad :puh:

Oude auto is prima om het mee te leren, ikzelf heb ook een hoop opgestoken van m'n eerste auto, dikke VW Polo jonguh :puh:

Nou ja, over Polo gesproken dus hea. Als ik een oude auto koop om mee te kunnen kloten kan ik geen nieuwe auto kopen, wat mij wat meer trekt weer....

Met wat rekenwerk en nog wat minder uitgaan en mss 2 tripjes per jaar skippen kan ik een Polo GTI kopen. Toch ga ik eerst Blue GT testrijden, maar het GTI label vind ik nog leuker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Rusty: Damn dude, hoop voor je dat je 't kunt fixen :/ Zonde dat je zo snel al problemen hebt met dat ding :/

Vandaag in een ultra-zeldzame 2-deurs 1956 Hornet Hollywood Special gereden. Daar zijn er maar iets van 229 van gemaakt(de versie met het gouden embleem op de motorkap, in plaats van het chrome, die met chrome embleem, daar zijn er ook maar 1600 ofzo van, al zijn er van de 4-deurs versie wel een stuk meer). Nouja, gereden... De auto liep niet dus ik moest sturen tijdens het slepen, zonder stuurbekrachtiging. Wat een gaaf ding joh. Eerste keer dat ik in zo`n oude Amerikaan zit, gelijk verliefd. Die bank, ooooh die bank... Wat geweldig!

Het idee was zeg maar dat de versnellingsbak verrot was, dus wij `m parkeren op de werft, baas er onder gaan liggen terwijl ik op die heerlijke bank mocht zitten om de pook heen en weer te halen. Bleek dat de pook gewoon niet vast zat. Even provisorisch vastgezet en toen deed alles het weer... Behalve de remmen. Willen we `m de garage inrijden, blijven de remmen erop staan, pedaal bleef ook tot de bodem ingedrukt. En dan proberen het bakbeest op het grind, door de remmen heen, 30 meter verderop de garage in te krijgen. Uiteindelijk heb ik `m een paar keer moeten duwen, aangezien de achterwielen enkel begonnen te spinnen.

Nou gaat m`n baas hem van de week geloof ik helemaal wassen, want hij zag er niet uit, al was ie wel vrijwel helemaal hard(dingetje had 5 jaar stilgestaan, al liep de motor echt zo slecht nog niet toen we 'm aan de praat kregen).

Maar oh wat een gave auto! :klap: Ik weet nu echt heel zeker dat ik meteen wanneer ik geld heb zo`n echte oude Amerikaan ga aanschaffen. Ik wist al dat ik ooit een oude Charger wilde, maar nu ben ik dus ook verliefd op de minder krachtige klassieke wagens.

Auto was trouwens makkelijk te vinden op Google xD Aangezien er maar één van is in Europa volgens de Studebaker-Packard club, en de auto is bekend bij die club, moet dit `m wel zijn. Hij is wel een stuk viezer nu. Er zijn er trouwens in Amerika ook nog maar een stuk of 7 :(

TK%20Hudson%201.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik rijd sinds sinds september een Seat Ibiza uit 1999. een lekker sturende auto.

Helaas gaat de auto er over een maand uit. Er beginnen nu wel behoorlijk wat 'kleine' probleempjes op te treden.

Hiervoor komt waarschijnlijk een 406 coupe v6 in de plaats.

post-77128-0-44450300-1360019039_thumb.jpg

Bewerkt: door Danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Kut kut kut kut

Ineens heeft de bus geen vermogen meer, begint er allerlei kerstverlichting te branden en sta je langs de weg :@

Na opnieuw starten reed ie weer maar het voelt alsof ie maar half vermogen heeft.

Morgen maar weer dealerbezoekje dan :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben sinds kort erg geintreseert in de volkswagen polo bleuGT,ik rij nu bijna 2 jaar met de polo 1.2 TDI en ik denk dat het mij allemaal goedkoper uit komt verbruikt maar 4.5l/100km reken daar maar iets meer op maar dan nog.weet iemand hoeveel die bleuGT kost full option (liefst met automatic)?

want de carconfigurator werkt blijkbaar niet op de volkswagen site.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben sinds kort erg geintreseert in de volkswagen polo bleuGT,ik rij nu bijna 2 jaar met de polo 1.2 TDI en ik denk dat het mij allemaal goedkoper uit komt verbruikt maar 4.5l/100km reken daar maar iets meer op maar dan nog.weet iemand hoeveel die bleuGT kost full option (liefst met automatic)?

want de carconfigurator werkt blijkbaar niet op de volkswagen site.

Een Full Option Polo Blue GT, met alle opties met een DSG Automaat, 17 Velgen, Zwart Pearl en 5 Deurs.

Kost net iets meer dan 29.000 Euro, met een 3-Deurs zal je net onder de 29.000 euro komen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben sinds kort erg geintreseert in de volkswagen polo bleuGT,ik rij nu bijna 2 jaar met de polo 1.2 TDI en ik denk dat het mij allemaal goedkoper uit komt verbruikt maar 4.5l/100km reken daar maar iets meer op maar dan nog.weet iemand hoeveel die bleuGT kost full option (liefst met automatic)?

want de carconfigurator werkt blijkbaar niet op de volkswagen site.

Een Full Option Polo Blue GT, met alle opties met een DSG Automaat, 17 Velgen, Zwart Pearl en 5 Deurs.

Kost net iets meer dan 29.000 Euro, met een 3-Deurs zal je net onder de 29.000 euro komen.

daarnet gingt het weer en ik kom uit op 26.000 euro wat wel erg veel is. :puh:

denk toch eens vande lente eens te kijken naar een jonge tweedehands want hij is veel te duur nieuw.

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Kut kut kut kut

Ineens heeft de bus geen vermogen meer, begint er allerlei kerstverlichting te branden en sta je langs de weg :@

Na opnieuw starten reed ie weer maar het voelt alsof ie maar half vermogen heeft.

Morgen maar weer dealerbezoekje dan :(

Das zwaar zuur man, maar kan met elke auto gebeuren

Misschien is gewoon de turboslang eraf geknald, dan ben je al je vermogen ineens kwijt (SDI powerrr), kwestie van er opnieuw opzetten :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben sinds kort erg geintreseert in de volkswagen polo bleuGT,ik rij nu bijna 2 jaar met de polo 1.2 TDI en ik denk dat het mij allemaal goedkoper uit komt verbruikt maar 4.5l/100km reken daar maar iets meer op maar dan nog.weet iemand hoeveel die bleuGT kost full option (liefst met automatic)?

want de carconfigurator werkt blijkbaar niet op de volkswagen site.

Ik kom in de configurator steeds rond de 28K uit zoals ik hem wil...

Naja, maandelijkse is een BlueGT stuk interessanter

Check..

GroteFoto-8MFD3BOB.jpg

Links is de GTI, rechts de BlueGT...

20 k standaard, reken maar op iets boven de 25, afhankelijk van hoe erg je wilt overdrijven met je opties.

ik ben sinds kort erg geintreseert in de volkswagen polo bleuGT,ik rij nu bijna 2 jaar met de polo 1.2 TDI en ik denk dat het mij allemaal goedkoper uit komt verbruikt maar 4.5l/100km reken daar maar iets meer op maar dan nog.weet iemand hoeveel die bleuGT kost full option (liefst met automatic)?

want de carconfigurator werkt blijkbaar niet op de volkswagen site.

Een Full Option Polo Blue GT, met alle opties met een DSG Automaat, 17 Velgen, Zwart Pearl en 5 Deurs.

Kost net iets meer dan 29.000 Euro, met een 3-Deurs zal je net onder de 29.000 euro komen.

5-Deurs heeft wss wel een betere restwaarde. Niet vergeten als het geen leaseslee is....

ik ben sinds kort erg geintreseert in de volkswagen polo bleuGT,ik rij nu bijna 2 jaar met de polo 1.2 TDI en ik denk dat het mij allemaal goedkoper uit komt verbruikt maar 4.5l/100km reken daar maar iets meer op maar dan nog.weet iemand hoeveel die bleuGT kost full option (liefst met automatic)?

want de carconfigurator werkt blijkbaar niet op de volkswagen site.

Een Full Option Polo Blue GT, met alle opties met een DSG Automaat, 17 Velgen, Zwart Pearl en 5 Deurs.

Kost net iets meer dan 29.000 Euro, met een 3-Deurs zal je net onder de 29.000 euro komen.

daarnet gingt het weer en ik kom uit op 26.000 euro wat wel erg veel is. :puh:

denk toch eens vande lente eens te kijken naar een jonge tweedehands want hij is veel te duur nieuw.

Bij de dealer vragen wat een demomodelltje kost. Niet vergeten dat dat soort autotjes vaak helemaal worden afgeragt bij de testritjes omdat mensen even goed kijken wat zo'n auto kan...

Kut kut kut kut

Ineens heeft de bus geen vermogen meer, begint er allerlei kerstverlichting te branden en sta je langs de weg :@

Na opnieuw starten reed ie weer maar het voelt alsof ie maar half vermogen heeft.

Morgen maar weer dealerbezoekje dan :(

Das zwaar zuur man, maar kan met elke auto gebeuren

Misschien is gewoon de turboslang eraf geknald, dan ben je al je vermogen ineens kwijt (SDI powerrr), kwestie van er opnieuw opzetten :)

Naja, nu een A1 het blok eruit blazen :7

bus staat bij de dealer... Wel klote idd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...