Dark_Zemy Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Mijn nieuwe aanwinst, deze had ik altijd al gewild (Ik zet er nog bodykits op) Reageren
Gijsso Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) Dat is echt een leuk bakkie. Ben jaloers. Hoeveel heb je er voor betaald? Bewerkt: 30 oktober 2009 door Gijsso Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Dat is echt een leuk bakkie. Ben jaloers. Hoeveel heb je er voor betaald? 9.800 euro, kostte wel wat, maargoed Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Wij hebben een Citroen C4 Picasso: En een Hyundai Atos: De Atos in het rood, de C4 zelfde kleur als het plaatje. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Mooie auto hoor Zemy, ik zou ook zo een bak willen als ik volwassen ben. Wat voor motor zit er nu in? Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Een Skyline heeft altijd een V6 Turbo. Deze is een 2,5 Liter 242 Kw. @Zemy: Volgens de site van RDW is de APK al bijna een jaar verlopen. Reageren
Bling Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 @Zemy: Volgens de site van RDW is de APK al bijna een jaar verlopen. ...en deze auto blijkt ook volgens kenteken op 9 december 2008 voor het laatst op naam gezet te zijn, wat betekent dat de laatste eigenaar vanaf die datum eigenaar is geworden. Het kan natuurlijk zijn dat Zemy even een voorbeeldfoto van Internet geplukt heeft, omdat hij zelf nog geen foto's gemaakt heeft. En anders: tja.. Een 18-jarige die een eigen (en mogelijk eerste) auto koopt van 9800 euro, komt op zich al niet heel veel voor. Ook zal ik nog maar even, om ontopic te blijven, een foto'tje van m'n eigen auto plaatsen: Ben eigenaar sinds januari dit jaar en heb er tot nu toe alleen nog maar veel plezier van gehad, maar kans bestaat dat ik hem binnenkort ga verkopen en wat anders neem. Zal wel weer een VW worden (ik = grote VW-liefhebber ). Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 @Zemy: Volgens de site van RDW is de APK al bijna een jaar verlopen. ...en deze auto blijkt ook volgens kenteken op 9 december 2008 voor het laatst op naam gezet te zijn, wat betekent dat de laatste eigenaar vanaf die datum eigenaar is geworden. Het kan natuurlijk zijn dat Zemy even een voorbeeldfoto van Internet geplukt heeft, omdat hij zelf nog geen foto's gemaakt heeft. En anders: tja.. Een 18-jarige die een eigen (en mogelijk eerste) auto koopt van 9800 euro, komt op zich al niet heel veel voor. Ook zal ik nog maar even, om ontopic te blijven, een foto'tje van m'n eigen auto plaatsen: Ben eigenaar sinds januari dit jaar en heb er tot nu toe alleen nog maar veel plezier van gehad, maar kans bestaat dat ik hem binnenkort ga verkopen en wat anders neem. Zal wel weer een VW worden (ik = grote VW-liefhebber ). hoezo zou je een andere nemen deze is wel mooi vind ik maarja smaken verschillen... we hebben nog steeds de seat arosa,de grootste doetjes wagen van nederland Reageren
Tjapie Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) En Dark_Zemy heeft niet eens google gebruikt, maar gewoon marktplaats! Erg leuke auto hoor, maar je leeftijd (paar maandjes pas 18), het bedrag (9800 euro is niks voor een Skyline R34) en het kenteken op RDW (zie Gijsso en Bling) deden mij toch ook twijfelen.. edit: @ Gijsso; een Skyline heeft een I6, oftewel dat de cilinders (6 in dit geval) in één lijn zijn geplaatst i.p.v. een V-vorm. Bewerkt: 2 november 2009 door Tjapie Reageren
.Senne Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Owned. Bling, jouw Golfje ziet er zo beestig uit. Die velgjes passen overigens perfect onder de auto, het gehele plaatje oogt subliem. Moest ik jou zijn, ik zou' m houden. Wat zou je overigens in de plaats kopen? Nog een oldie, of een recenter autootje? Reageren
Bling Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 hoezo zou je een andere nemen deze is wel mooi vind ik maarja smaken verschillen... Smaken verschillen in dit geval niet, want ik vind hem ook mooi. Sterker nog, ik heb hem zelf zo gemaakt, want bij aanschaf zag hij er totaal anders uit. Bling, jouw Golfje ziet er zo beestig uit. Die velgjes passen overigens perfect onder de auto, het gehele plaatje oogt subliem. Moest ik jou zijn, ik zou' m houden. Wat zou je overigens in de plaats kopen? Nog een oldie, of een recenter autootje? Bedankt. Zelf ben ik er ook tevreden over, maar wil alleen wat snellers hebben, want er ligt maar een simpel 1600 motortje in met 75 pk. Ik kan kiezen om iets compleet anders te halen, maar zoals ik al zei vind ik mijn huidige auto qua uiterlijk nog steeds mooi. Oplossing zou dan kunnen zijn om een GTI-uitvoering (snellere uitvoering) van hetzelfde type Golf te kopen die er ook nog netjes uit ziet en daar dan wat onderdelen van mijn huidge Golf op overzetten, zoals de velgen, de schroefset (verlaging), het lederen interieur, de geluidsinstalatie en misschien nog wat kleine dingetjes. Maar goed, dat moet ik nog maar even aanzien. Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Zou je 'm niet kunnen chippen? Ding weegt niks, en als je dan iets van 15 pk meer heb, voel je het wel gelijk. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 bling jou golf ziet er superdik uit... je hebt een waanzinnige golf, wees er zuinig op man... schroefsetje en... dit zijn borbet velgen...? ben benieuwd wat de opvolger wordt man... Reageren
Bling Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Beetje oude quotes ondertussen, maar om toch even te antwoorden.. Zou je 'm niet kunnen chippen? Ding weegt niks, en als je dan iets van 15 pk meer heb, voel je het wel gelijk. Dat is best lastig bij dit type motor en hoe dan ook zal je er niet veel mee bereiken. Ik zou er wel een zwaardere motor in kunnen gooien, want dat is bij dit type auto nog niet eens zo'n heel groot kwarwei als je misschien zou denken. Alleen die moeite om alle onderdelen bij elkaar te zoeken, vind ik dan weer zonde van m'n tijd. Bovendien heb ik liever gewoon een keer een echte, originele GTI. Maar dat zie ik vanzelf wel weer: het heeft in ieder geval geen haast. bling jou golf ziet er superdik uit... je hebt een waanzinnige golf, wees er zuinig op man... schroefsetje en... dit zijn borbet velgen...? ben benieuwd wat de opvolger wordt man... Bedankt man! Ja, dit zijn inderdaad Borbet velgen. Borbet A velgen (voor 7,5J breed, achter 9J) om precies te zijn. Als er een opvolger komt, wordt dat waarschijnlijk dus een GTI-uitvoering van deze of iets anders leuks. Maar heb ondertussen besloten dat ik hem in ieder geval (tenminste) nog een paar maandjes houd, omdat ik nog wat kleine plannetjes ermee heb. En omdat ik nu toch post, hier ook nog even een foto van de achterkant van een paar dagen geleden: Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Dat is echt een leuk bakkie. Ben jaloers. Hoeveel heb je er voor betaald? 9.800 euro, kostte wel wat, maargoed Gaaast, vette bak! Wij hebben nog niet zo lang een Volvo C30. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.