Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cilo RS, niet verkeerd.

Rijeigenschappen zijn volgens mij best wel goed, ik zou eerder gaan voor een Megane RS, maar is dan gelijk een stap duurder.

In de zelfde klasse zou ik eerder kijken voor een Opel Corsa OPC, oogt ook een stuk leuker dan een Cilo RS en een Polo GTI.

Jobator: Over een C4 gesproken, het zou kunnen zijn dat daar nog een oude PSA versnellingsbak in zit, veel Peugeot's hebben hem ook, en die vind ik ook niets.

De C1/107/Aygo is nog een stap erger, dat is net zoals jij al zegt Roeren in de Soep versnellingsbak. dan is het bijna met geweld in de versnelling zetten.

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Nee... Gewoon nee...

EDIT: Dat is wel mijn mening natuurlijk, iemand anders kan daar heel anders naar kijken.

Precies, een mening, en we weten allemaal dat jij geen een franse auto mooi vind, en alleen maar van VAG houdt ;)

Ik vind die Clio wel lachen, en kan je wel vertellen, in het bochtenwerk kan de Polo GTI er niet aan tippen, die Renault Cup chassis zijn erg goed! :)

Over de versnellingsbak van de C4 kan ik niets zeggen, heb wel al een Peugeot 207 gereden en dat vind ik wel een fijne auto :puh:

De Impreza is overigens nog steeds niet verkocht, ik verwacht ook niet dat dat voorlopig gaat gebeuren

Heb al wel gekeken naar de VW Golf V 1.6 16V en de Peugeot 207 1.6 16V, ben er nog niet over uit :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

De partner heeft ook zo'n soepkom. Das echt niet fijn.. Want je moet hem echt "duwen" voordat je hem in de versnelling krijgt. Terwijl mijn 6 dat juist niet heeft, das gewoon een klein tikkie en hij schiet automatisch in de versnelling.

Rusty dus je gaat voor een zuinigere auto?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee... Gewoon nee...

EDIT: Dat is wel mijn mening natuurlijk, iemand anders kan daar heel anders naar kijken.

Precies, een mening, en we weten allemaal dat jij geen een franse auto mooi vind, en alleen maar van VAG houdt ;)

Ik vind die Clio wel lachen, en kan je wel vertellen, in het bochtenwerk kan de Polo GTI er niet aan tippen, die Renault Cup chassis zijn erg goed! :)

Over de versnellingsbak van de C4 kan ik niets zeggen, heb wel al een Peugeot 207 gereden en dat vind ik wel een fijne auto :puh:

De Impreza is overigens nog steeds niet verkocht, ik verwacht ook niet dat dat voorlopig gaat gebeuren

Heb al wel gekeken naar de VW Golf V 1.6 16V en de Peugeot 207 1.6 16V, ben er nog niet over uit :clown:

Nee rusty :7

Ook niet alle VAG treft mijn smaak. Overigens, ja Franse auto's zijn niet bepaald mijn ding.

Ben verder dan dat nogsteeds meer fan van Amerikanen

Link to comment
Delen op andere websites

Ben verder dan dat nogsteeds meer fan van Amerikanen

Ik ook, helaas onbetaalbaar om te rijden hier, ook al is het op gas :cry:

Overigens zullen de dikkere auto's steeds meer gaan verdwijnen in Nederland, als voorbeeld de nieuwe Impreza STI

Kost geloof ik zo'n 40.000 euro, alleen door die kut regering van ons komen er allemaal taksen bij etc, waardoor de auto uiteindelijk 72.000 euro kost!

Hoe debiel is dat, bijna de helft van de auto is taksen, allemaal door die linksdraaiende ecohufters in hun rijdende mueslirepen! :(:N

@Gekkiej

Wil inderdaad wat zuiniger gaan rijden, misschien in de toekomst dan nog eens een project auto erbij, de Impreza is gewoon te onderhouds gevoelig

Ik heb overigens ook nog gekeken naar een Mazda 3 Active (2 liter en volop opties)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die taksen slaan echt helemaal nergens meer op. :{

Maar zodra die 14% bijtelling weer van de baan is over een jaar of 2 a 3 dan rijden er weer genoeg dikke auto's rond, geloof me...

Zodra het niet meer interessant is om je op te vouwen in een mini autotje rijden ze allemaal weer dik en met veel pk's...

Maar mss is het alleen rond mij hoor, maar heel veel verkopers waar ik mee om ga rijden allemaal nogsteeds 2 liters etc

Slechts 1 rijdt er met een batterij en 14%. Overigens heb ik nieteens een startstop systeem in de t5 :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ Rusty, die krijgen wij vaak mee als we met de auto naar de dealer gaan. Die 2.0 blokjes zijn niet stuk te krijgen. Alleen voor mij is die te krap. Ik zit dan steeds met de zijkant van me been tegen het dashboard.

Waarschijnlijk dat we binnekort onze 6 gaan wegdoen voor iets groters. Me pa wilt een auto met een hoge instap/veel kofferuimte. Dan kom je automatisch bij een Mazda 5 - Mitsubishi Grandis - Renault Espace. Maar nou nog een ander probleem, er moet een scootmobiel achterin kunnen. In principe kan die ook wel in de 6, mits de stoel eraf is. Daar heeft me pa vaak geen puf voor. Dus daarom wilt hij dat de scootmobiel gewoon los de auto in kan, zonder te demonteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee... Gewoon nee...

EDIT: Dat is wel mijn mening natuurlijk, iemand anders kan daar heel anders naar kijken.

Precies, een mening, en we weten allemaal dat jij geen een franse auto mooi vind, en alleen maar van VAG houdt ;)

Ik vind die Clio wel lachen, en kan je wel vertellen, in het bochtenwerk kan de Polo GTI er niet aan tippen, die Renault Cup chassis zijn erg goed! :)

Over de versnellingsbak van de C4 kan ik niets zeggen, heb wel al een Peugeot 207 gereden en dat vind ik wel een fijne auto :puh:

De Impreza is overigens nog steeds niet verkocht, ik verwacht ook niet dat dat voorlopig gaat gebeuren

Heb al wel gekeken naar de VW Golf V 1.6 16V en de Peugeot 207 1.6 16V, ben er nog niet over uit :clown:

Ik heb nog wel een zuinige Leon te koop...

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, ik hoef geen 6 cillinder... Maarre, heb je je auto alweer te koop staan dan?

Staat nog niet te koop hoor, maar ik blijf altijd naar wat nieuws zoeken. Ben in de tussentijd al bij twee audi's 2.7 biturbo's wezen kijken maar was het allebij net niet.
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:

En dan hang je even in de configurator....

GroteFoto-6ZODDDLN.jpg

<3

Dit gaat echt moeilijk worden deze zomer :(

Ik vind het wel een bak met geld voor een Driedeurs Polo, die over 5 a 6 jaar nog niet eens 50% van zijn waarde nog heeft.

Dan maar een gebruikte 3 serie, gooi je na loop van tijd ook geld weg, maar wel meer auto voor je geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...