Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maja, Polo GTI heeft mijn voorkeur, maar als je de maandelijkse vergelijkt scheelt het wel ongeveer 200 euro wegenbelasting+ financiering de maand. Ongeveer want ik ben geen enorm rekenwonder :7

*Met de BlueGT

Over brandstof nog niet gesproken...

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Opzich snap ik wel dat voor een polo kiest, de maandelijkse kosten zijn best laag.

Maar ik zou toch eerder naar een jong gebruikte te kijken, je houdt hiermee erg veel geld mee in broekzak. (om het even zo te zeggen).

Het grooste nadeel vind ik dat als je een nieuwe hebt, dat ze er zo zuinig op bent dat ieder krasje die dan krijg gelijk zonde is.

Natuurlijk is dat bij een gebruikte ook zo, maarjah gebruikssporen krijg je bij een nieuwe ook.

Daarom zou ik eerder voor jong gebruikte keizen omdat je dan een partij geld in je zak houdt en daarnaast toch en vrij jonge auto hebt zonder er gelijk alles er voor uit te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder ABT chip is de top 230 ja. En jah, je moet het filmpje met die lambo niet zien dat ze echt racen, meneer in de lambo rijdt er volgensmij meer voor de lol achteraan :puh:

Maar goed, ik kan er nu ook niet echt over lullen nog, ik kan het alleen hebben over een 1.2TSI golf variant, 1.2TDI Polo of 2.0TDI transporter :7

Iemand nog leuk nieuws uit autoland?

Link to comment
Delen op andere websites

Updatje vanaf mijn kant, zaterdag waarschijnlijk een setje BBS Lemans replica's ophalen. Opknappen van de RS4 wielen gaat nog erg veel werk inzitten dus koop er een set bij. Mooi een seizoen op rijden en dan na de meetings alle drie mijn setjes wielen verkopen en echt wat diks kopen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...