MaxVito Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Ja oke, maar.... ik vind de 2.5 TDI ook niet verkeerd met z'n 174PK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 - Opel ASTRA GTC/OPC? - Suzuki Swift 1.6 Sport? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Ik weet niet wat jullie definitie is van zuinige auto, maar kennelijk totaal anders dan bij mij Iedereen komt aanzetten met V6/GTI/OPC etc etc... Niet bepaald zuinig.. Tuurlijk is alles zuinig in vergelijk met de Impreza Daarbij komt kijken dat ik sowieso geen Transporter of zoiets zal rijden, wat moet ik met zo'n logge bus.. Ik heb op het moment al 2 auto's op het oog, wat het voor auto's zijn zeg ik nog lekker niet Voordat straks het hele topic hier vol staat met elke Marktplaats advertentie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 (bewerkt) Een porsche 911 GT3 is vast wel zuinig genoeg....zonder motor.... Bewerkt: 16 februari 2013 door jobator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Ik zag het op autoblog. Te erg voor woorden.. Binnekort trouwens minimeeten met een Subaru Impreza en een E55 AMG ( forumvrienden van autoweek.nl/forum ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Dat klinkt vrij rap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 Ik zag het op autoblog. Te erg voor woorden.. Binnekort trouwens minimeeten met een Subaru Impreza en een E55 AMG ( forumvrienden van autoweek.nl/forum ) Ga je komende zondag (24e) nog naar de midwintermeeting met de MK1? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 Ik zag het op autoblog. Te erg voor woorden.. Binnekort trouwens minimeeten met een Subaru Impreza en een E55 AMG ( forumvrienden van autoweek.nl/forum ) Ga je komende zondag (24e) nog naar de midwintermeeting met de MK1? Ik hoop dat de MK1 dan ongeveer klaar is. Staat nu nog bij de garage. Oud motorblok ligt er ondertussen uit en nieuwe hangt aan de takel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 Laat maar weten als je heen gaat, dan pb ik me nummer wel even zie ik je daar wel. Wij gaan met een mannetje of 20 die kant op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2013 Ik weet niet wat jullie definitie is van zuinige auto, maar kennelijk totaal anders dan bij mij Iedereen komt aanzetten met V6/GTI/OPC etc etc... Niet bepaald zuinig.. Tuurlijk is alles zuinig in vergelijk met de Impreza Daarbij komt kijken dat ik sowieso geen Transporter of zoiets zal rijden, wat moet ik met zo'n logge bus.. Ik heb op het moment al 2 auto's op het oog, wat het voor auto's zijn zeg ik nog lekker niet Voordat straks het hele topic hier vol staat met elke Marktplaats advertentie Saab 9-3 2.0T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Ik weet niet wat jullie definitie is van zuinige auto, maar kennelijk totaal anders dan bij mij Iedereen komt aanzetten met V6/GTI/OPC etc etc... Niet bepaald zuinig.. Tuurlijk is alles zuinig in vergelijk met de Impreza Daarbij komt kijken dat ik sowieso geen Transporter of zoiets zal rijden, wat moet ik met zo'n logge bus.. Ik heb op het moment al 2 auto's op het oog, wat het voor auto's zijn zeg ik nog lekker niet Voordat straks het hele topic hier vol staat met elke Marktplaats advertentie Saab 9-3 2.0T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 waarom lachen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Ik zie alleen het verbruik als nadeel bij die Saab. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Bij de 2.0T? Gemiddeld rijdt de 2.0T 1 op 11.7 Is toch niet zo heel veel? Natuurlijk is een golfje zuiniger, maar die is ook weer kleiner. De Diesel versie is zuiniger. De 1.9 TiD verbruikt gemiddeld 1 op 22.2 Alleen is Diesel rijden in Nederland geen optie door die stomme wegenbelasting Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.