MegaPilot Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 (bewerkt) Tsja, het hangt natuurlijk van je definitie van zuinig af. Maar voor zijn tijd is dat inderdaad wel zuinig. Bewerkt: 18 februari 2013 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Het ligt natuurlijk ook aan je rechter voet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Bij de 2.0T? Gemiddeld rijdt de 2.0T 1 op 11.7 Is toch niet zo heel veel? Natuurlijk is een golfje zuiniger, maar die is ook weer kleiner. De Diesel versie is zuiniger. De 1.9 TiD verbruikt gemiddeld 1 op 22.2 Alleen is Diesel rijden in Nederland geen optie door die stomme wegenbelasting Ik rijd nog zuiniger met mijn auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 (bewerkt) Er zullen best wel zuinigere auto's zijn. Het licht ook een deel aan je rechtervoet Ik heb maat 45 in me schoenen dus dat zal bij mij wel moeilijk worden Bewerkt: 18 februari 2013 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt bij een autodealer om te kijken voor een auto Even proefritje en kijken of hij net zo netjes is als op de foto´s, dan is hij verkocht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Kun je misschien de motorinhoud alvast zeggen dan weten we waar we ons op moeten voorbereiden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Kun je misschien de motorinhoud alvast zeggen dan weten we waar we ons op moeten voorbereiden 1.6 16V Turbo met 150pk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Peugeot 207? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 2007 207 denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 Hmm, golfje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 Hmm, golfje? De 1.6TFSI die ze onder andere in de golf 5 propte had 115pk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 Owja dat klopt en dat heet bij VW TFSI Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 is het niet bij VW TSI en bij Audi TFSI? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 (bewerkt) O ja, dat klopt, maar heeft volkswagen ook niet TFSI motoren in een golfje? @rusty is het gelukt vandaag ? Bewerkt: 19 februari 2013 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 O ja, dat klopt, maar heeft volkswagen ook niet TFSI motoren in een golfje? Denk van wel, al noemt VW het gewoon TSI en Audi TFSI, al zijn het volgens mij in sommige gevallen dezelfde motoren. Maar daar ben ik niet zeker van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.