jobator Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 Audi rijdt zeker heerlijjk Waar Maxviano heel de middag op wachtte: Man man man, rijdt echt ongelooflijk goed! Ben echt stikjaloers nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 G*** wat een pracht wagen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 Ik ben niet jaloers..... Wat een prachtige wagen. WIL IK OOK HEBBEN!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 @Jobator dit vind ik ook wel nice: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bestelauto-s/m647790806-volkswagen-caddy-2-0-tdi-140-180pk-dsg-edition-vol-bi-xeno.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 Hmm niet lelijk, maar ik ben bekeerd tot de 4 ringen Anyway, met de zomer mag ik voor mezelf naar de dealer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 Hoezo mag? En in welke richting ga je kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 (bewerkt) Nou, dan ben ik toe aan een auto, mijn reden dat mijn eigen zoektocht tijdelijk gestaakt is. Ja de bus blijft ook hoor Moet hem alleen gaan delen wss Maar in ruil krijg ik wel een waardige auto erbij. Oja, om je antwoord te geven, deze richting http://www.maasautogroep.nl/ Bewerkt: 21 februari 2013 door jobator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 Leuke auto, maar waarom kiezen mensen toch zo'n saaie kleur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 http://www.autowereld.be/2013/02/21/diesel-met-gti-allures-volkswagen-golf-gtd/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 @Jobator de UP? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 Vandaag de Cb500 vol vermogen gezet. Heeft nu 57Pk ipv 35Pk. Wat een verschil, topsnelheid ligt op de moment op 180km/h maar kan nog harder geloof ik . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 @Jobator de UP? Nooit van zijn leven niet Though, de UP! GT schijnt aan het einde van het jaar te komen, dat kan potentie hebben, 7 sec naar de 100. Maar dat wordt hem niet want ik moet ook goed overkomen bij mijn klanten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2013 @Jobator de UP? Nooit van zijn leven niet Though, de UP! GT schijnt aan het einde van het jaar te komen, dat kan potentie hebben, 7 sec naar de 100. Maar dat wordt hem niet want ik moet ook goed overkomen bij mijn klanten... 8,5 volgens wat ik lees.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2013 @rusty al zenuwachtig voor morgen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2013 @rusty al zenuwachtig voor morgen?? Whaha, valt mee hoor, maar heb er zeker zin in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.