MaxVito Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2013 Haha, heb je een beetje spijt dat je de impreza hebt weggedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 http://www.autoblog.nl/nieuws/fuck-downsizing-downbadge-je-mercedes-c63-amg-57193 Geweldig!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 @rusty hoelaat ga je 'm ophalen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 @rusty hoelaat ga je 'm ophalen? Vanochtend om 10:30 uur, dus ben alweer thuis Haha, heb je een beetje spijt dat je de impreza hebt weggedaan? Spijt niet, maar het is altijd wel jammer dat een auto de deur uit moet Maar ik had simpelweg geen zin in dat gedonder met die motor storingen die elke keer kwamen, dus daarom maar de keuze gemaakt om het nog een laatste keer te laten maken, en dan te verkopen Wilt niet meteen zeggen dat ik nooit meer een Subaru koop hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 Haha nice! Foto's! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2013 Mijn vader heeft voor zijn werk de nieuwe volvo V40 gekocht. Mooi ding Precies die kleur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2013 Haha nice! Foto's! Hierbij.. Was stervens koud dus vond het allemaal wel best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2013 (bewerkt) Mooi hoor edit: meer hoef ik niet te zeggen denk ik (neenee niet gekocht): http://www.marktplaa...previousPage=lr Bewerkt: 26 februari 2013 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 Morgen eens nieuwe pinkers halen voor de CB500 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 Oeps.... Bij de BP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 (bewerkt) Duur Hier kost de DIesel €1.439 en elke donderdag is er een actie en kun je tanken voor 3 cent minder dus €1.409 Bewerkt: 27 februari 2013 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 Ja maar ik krijg freebies en met de tankpas gaat er nog korting af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 (bewerkt) Dat tank ik nou elke week minimaal. :$ Afentoe niet leuk meer hoor die prijzen. Gisteren stond de prijs op 1,857...\ Edit: Foto van afgelopen zondag bij MWM op de nieuwe velgen. Zoals als het er naar uitziet gaan we diverse onderdelen volgende week spuiten en over 2 weken monteren. Dan de laatste dingetjes nog in orde maken en dan ben ik klaar voor de Nühr in mei. Bewerkt: 27 februari 2013 door Rullez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 Ik was ook van plan baarde ring dit jaar. Gezien ik er nog geen auto voor heb zal dat wel volgend jaar worden Wel coole velgen hoor die staan de wagen goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 Zo nieuw windschermpje geplaatst. Vrijdag gaan de pinkers erop. Dan post ik wel een foto . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.