ps34live Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) dit is mijn auto een audi a4 van 1999 1.6 foto van de subs volgen nog Bewerkt: 21 december 2009 door ps34live Reageren
Zakura Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Een Skyline heeft altijd een V6 Turbo. Deze is een 2,5 Liter 242 Kw. @Zemy: Volgens de site van RDW is de APK al bijna een jaar verlopen. Not true, hebben een In lijn 6 cilinder met een inhoud van 2,5 liter non turbo of de gtst versie met een enkele turbo, gt-r versie heeft een 2,6 liter met twin t8urbo erop. Motornamen zijn de rb25de(t) (t van turbo) en de gt-r is een rb26dett, de v6 die jij bedoelt is van een 300zx, een 3.0 liter, motorcode vg30dett. RB is de motortype, bij deze dus een 6 cilinder in lijn, 25/26 is de motorinhoud, dus 2,5 of 2,6 liter, d staat voor dohc, double overhead camshaft(dubbele bovenliggende nokkenassen), e staat voor efi, electronic fuel inujection, en de t staat voor turbo en tt voor twin turbo. VG is de 6 cilinder in V vorm. Zo heb je ook nog in de Silvia series bv de C18DE en de SR20DET, C en SR staan voor 4 cilinders in lijn. En Bling, ga voor een G60 als dat mogelijk is, heb je zat power en een vet geluidje erin Reageren
Tjapie Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 @ ps34life: Mooie bak man! Heb je nog meer foto's en heb je er verder nog plannen voor? Velgjes ofzo? En heb je specs van die geluidsinstallatie, daar komt volgens mij ook wel een lekker geluidje uit! @ Zakura: Dat had ik al gezegd, ik ging er alleen niet zo diep op in Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 hier is de onze: Ford focus uit 1999 Alleen dan wel in het rood en met andere velgen. En mijn toekomstige wagen: Ford Focus RS, prachtig. Reageren
Mevin Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Wij hebben een Citroën C2, lelijk ding En dan hebben we ook nog een een Nissan Primera En toekomstige auto weet ik eigenlijk nog niet ik zie wel Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Subaru Impreza wrx sti 1997 Alleen die luchtinlaat op de motorkap hebben wij niet en onze velgen zijn zwart. Voor de rest hebben we binnen Neon, andere lichten, ander geluidssysteem, andere rooster ( voor ) en sinds gister Nos lachas ( €2000,- ) ( Doet m'n broer allemaal, hij is weg van auto tuning ) Later wil ik een BMW M5 E60 V10 ( €147,200,- ) Bewerkt: 23 december 2009 door coolnniek9 Reageren
ps34live Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) @ ps34life: Mooie bak man! Heb je nog meer foto's en heb je er verder nog plannen voor? Velgjes ofzo? En heb je specs van die geluidsinstallatie, daar komt volgens mij ook wel een lekker geluidje uit! ja zeker mijn subs zijn 2X 500w en 2X 250rms de versterkers 2X200rmsen ja velgen ook nog heb ik al alleen is het geen weer om ze er nu onder te zetten maar ik zal een foto bij voegen van mijn velgen Bewerkt: 25 december 2009 door Jowx Quote-tag fixed.. Reageren
TZG Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 we hebben de volvo v70, maar dan niet de nieuwste, maar die daarvoor. Me vader had hem gekocht vlak voor dat de nieuwe uitkwam, was ie wat goedkoper en de opties waren dan ook goedkoper, daarom hebben we alle extra's in de auto zitten :tu: ik zou graag een audi rs3 willen hebben wel wat duur he? Reageren
Bling Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 @ps34live: Audi is de bom! Gave bak en mooie kofferbakinhoud. En Bling, ga voor een G60 als dat mogelijk is, heb je zat power en een vet geluidje erin Hoe meer power, hoe vetter. Alleen is een G60 helaas een stuk meer onderhoudsgevoelig dan andere uitvoeringen, dus een GTI 8v of 16v lijkt me in mijn geval beter. Mijn huidige Golf heeft net sinds deze week weer een nieuwe APK (geldig tot 26 januari 2011), dus die kan er weer een tijdje tegenaan. Gok dat ik rond maart/april serieus naar een leuke GTI op zoek ga, maar dat zie ik nog wel tegen die tijd. Reageren
ps34live Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 @ps34live: Audi is de bom! Gave bak en mooie kofferbakinhoud. En Bling, ga voor een G60 als dat mogelijk is, heb je zat power en een vet geluidje erin Hoe meer power, hoe vetter. Alleen is een G60 helaas een stuk meer onderhoudsgevoelig dan andere uitvoeringen, dus een GTI 8v of 16v lijkt me in mijn geval beter. Mijn huidige Golf heeft net sinds deze week weer een nieuwe APK (geldig tot 26 januari 2011), dus die kan er weer een tijdje tegenaan. Gok dat ik rond maart/april serieus naar een leuke GTI op zoek ga, maar dat zie ik nog wel tegen die tijd. dank je vind ik zelf ook volgende auto word zwz weer een audi het liefst deze Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Wij rijden in een witte golf van 1993 Mijn toekomstige auto is toch wel een Opel Vivaro... Ik vind het echt mooie busjes Reageren
Tjapie Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 ja zeker mijn subs zijn 2X 500w en 2X 250rms de versterkers 2X200rms en ja velgen ook nog heb ik al alleen is het geen weer om ze er nu onder te zetten maar ik zal een foto bij voegen van mijn velgen Oeh, RS4 velgjes, die zullen wel mooi staan met de zomerbandjes @ coolniek9: Die Subaru's zijn ook heerlijke tuners! Hebben jullie ook die coupe, of een sedan? Ik wist niet eens dat ze coupe's hadden van de Impreza? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Op mijn 18e ga ik een Ford Mustang Shelby GT500KR kopen. Reageren
Bling Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 @ps34live: heb je toevallig nog meer foto's van de auto zelf (bijv. van voorkant en interieur)? Altijd leuk om te zien. Op mijn 18e ga ik een Ford Mustang Shelby GT500KR kopen. Yeah, right.. Echt weer typisch de fantasie van een 15-jarige. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.