Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar goed dat mn chef de "olie monitor" van Travelcard niet bekijkt :7

Ik keek net ff, :$

EDIT: Jep, het wordt maar eens tijd voor VAG COM... Moet ook nog een RNS510 aanschaffen voor in mn werkwaggel :D

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Oja, wou deze nog even plaatsen.

295623_3836274764274_82248597_n.jpg

525438_3836276324313_94667870_n.jpg

549954_3836276764324_1214600710_n.jpg

Ik heb nog meer foto's van deze rit, maar die houden jullie nog even tegoed van mij. Nog niet kunnen uploaden.

EDIT: Oeps, had even mijn andere post moeten editen :$

>>> Door Phoenyxar: Als er meer dan 24 uur tussenzit (en het zijn hier 4 dagen) is het niet zo erg. Je hebt het ook over een ander onderwerp, dus het is vergeven :D <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Audi A1 is "willen, maar niet kunnen" tbh. Alleen bejaarden en mensen die perse een Audi willen om te kunnen zeggen dat ze een Audi hebben zie ik hiermee rijden. Veel te veel geld voor veel te weinig auto. Geef mij dan maar de Golf, niet voor niets de auto van het jaar.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Audi A1 is "willen, maar niet kunnen" tbh. Alleen bejaarden en mensen die perse een Audi willen om te kunnen zeggen dat ze een Audi hebben zie ik hiermee rijden. Veel te veel geld voor veel te weinig auto. Geef mij dan maar de Golf, niet voor niets de auto van het jaar.

Na het gezegd hebben van deze zin, ga ik er ook van uit dat je in genoeg auto's hebt gereden om

ook te kunnen zeggen wat wel een 'goede' auto is, welke niet 'te weinig' is voor zijn geld?

Ook ga ik er dan vanuit dat je een soortgelijke auto met dezelfde kwaliteit hebt gezien, met een fabrikant die

een naam heeft opgebouwd ter grootte van Audi, welke geschiedenis heeft in de rally (met name de Group-B rally),

de DTM, de LeMans en vele andere wegen in de racerij, welke dan ook veel, en veel minder geld kost als de A1?

Link to comment
Delen op andere websites

Na het gezegd hebben van deze zin, ga ik er ook van uit dat je in genoeg auto's hebt gereden om

ook te kunnen zeggen wat wel een 'goede' auto is, welke niet 'te weinig' is voor zijn geld?

De mensen die de Golf de hemel inprijzen testen auto's als de Ferrari Berlinetta, ben er vrijwel zeker van dat die mensen weten waar ze over praten(technisch gezien is dit misbruik van gezag, maar als zo'n jury het niet weet, dan weet niemand het..). Ik weet genoeg van auto's om te weten dat een Audi (A1) overpriced is.

Trouwens, het is niet omdat je in meer auto's hebt gezeten dan ik, dat je er perse meer van weet(misbruik van gezag, foutieve argumentering die vaak voorkomt). Het is niet omdat Audi X goed rijdt, dat Audi Y evengoed rijdt. Elke auto is anders.

Ook ga ik er dan vanuit dat je een soortgelijke auto met dezelfde kwaliteit hebt gezien, met een fabrikant die

een naam heeft opgebouwd ter grootte van Audi, welke geschiedenis heeft in de rally (met name de Group-B rally),

de DTM, de LeMans en vele andere wegen in de racerij, welke dan ook veel, en veel minder geld kost als de A1?

Moet een merk aan al die onzin voldoen om een goede auto te fabriceren? Dacht het niet..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Audi A1 is "willen, maar niet kunnen" tbh. Alleen bejaarden en mensen die perse een Audi willen om te kunnen zeggen dat ze een Audi hebben zie ik hiermee rijden. Veel te veel geld voor veel te weinig auto. Geef mij dan maar de Golf, niet voor niets de auto van het jaar.

Ben je daar weer met je gezeik? :7.

De Audi A1 is dan ook ontworpen als stadswagentje en dus speciaal voor stadsmensen. Dus hij presteert perfect voor het doel waarmee ie ontworpen is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...