Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ik vind het hem niet waard. Maar goed, hij is er nu eenmaal tegenwoordig.

Dus ik kan het er wel mee oneens zijn, maar er is niks meer aan te veranderen.

De droom is een harley, dus ik heb nog genoeg tijd om te sparen voor ik 24 ben :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kun je je ook afvragen wat voor werkgever iemand aanneemt zonder motorrijbewijs om hem vervolgens op een motor te smijten?

Als werknemer zou je dan met zoiets in het achterhoofd toch al op voorhand dat rijbewijs moeten doen, nee?

Met dat nieuwe systeem heb je wel een rijbewijs maar niet dat van een volvermogen, dus je kan ook geen testritten doen met de motor van de klant..

Ik zit nog in het oude systeem dus ik kan over 2jaar mijn 25kw rijbewijs omruilen. Dat geluk heb ik nog.

Anders had ik wel een probleem qua werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je je ook afvragen wat voor werkgever iemand aanneemt zonder motorrijbewijs om hem vervolgens op een motor te smijten?

Als werknemer zou je dan met zoiets in het achterhoofd toch al op voorhand dat rijbewijs moeten doen, nee?

Met dat nieuwe systeem heb je wel een rijbewijs maar niet dat van een volvermogen, dus je kan ook geen testritten doen met de motor van de klant..

Ik zit nog in het oude systeem dus ik kan over 2jaar mijn 25kw rijbewijs omruilen. Dat geluk heb ik nog.

Anders had ik wel een probleem qua werk.

Anders had je over die twee jaar nog een keer examen mogen doen(met kans op zakken) en daarna twee jaar later nog een keer...

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je je ook afvragen wat voor werkgever iemand aanneemt zonder motorrijbewijs om hem vervolgens op een motor te smijten?

Als werknemer zou je dan met zoiets in het achterhoofd toch al op voorhand dat rijbewijs moeten doen, nee?

Met dat nieuwe systeem heb je wel een rijbewijs maar niet dat van een volvermogen, dus je kan ook geen testritten doen met de motor van de klant..

Ik zit nog in het oude systeem dus ik kan over 2jaar mijn 25kw rijbewijs omruilen. Dat geluk heb ik nog.

Anders had ik wel een probleem qua werk.

Anders had je over die twee jaar nog een keer examen mogen doen(met kans op zakken) en daarna twee jaar later nog een keer...

Klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt ook niet goed van dat zout, kan elke dag m'n auto wel wassen

Vandaag overigens een andere uitlaat onder m'n auto laten zetten door PM Performance, toch een stukkie sportiever geluid

Samen met een K&N filter, Forge BOV klinkt het erg leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren de eerste stap genomen in de zoektocht naar een nieuwe auto. De Leon is leuk, maar gaat te duur worden als ik wel op mezelf ga wonen. Mijn zoektocht is dus weer begonnen. Nog niet echt een specifiek een model in gedachten. Zit momenteel veel naar Audi's en BMW's te kijken met een diesel motor waar eventueel later met een chip nog wat mee gedaan kan worden maar dat is iets op de langere termijn. Aan de ene kant jammer dat de Leon nu alweer weg moet, maar ik doe het liever nu als over een jaar als er nog meer geld in zit en iedereen weet benzine geven ze tegenwoordig ook niet meer weg. Het is nu nog wel te betalen, maar vind het de laatste tijd gewoon zonde van het geld wat ik liever aan de kant zet voor een mooi koophuis. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...