Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Het is zwaar kl*te wat er is gebeurd vandaag...

Het gebeurde vanmorgen..

Mijn vader reed rustig weg over de snelweg en de auto begint harder te huilen.

Toen hij terug reed kwam er opeens super veel rook van de auto vandaan en het kwam naar binnen.

Aan de kant gezet en laten ophalen door de garage.

Ze weten nog niet wat het is..

Ik denk dat het een duur grapje gaat worden. Hopelijk krijgen we een leenauto mee.

Grtz, Max

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is zwaar kl*te wat er is gebeurd vandaag...

Het gebeurde vanmorgen..

Mijn vader reed rustig weg over de snelweg en de auto begint harder te huilen.

Toen hij terug reed kwam er opeens super veel rook van de auto vandaan en het kwam naar binnen.

Aan de kant gezet en laten ophalen door de garage.

Ze weten nog niet wat het is..

Ik denk dat het een duur grapje gaat worden. Hopelijk krijgen we een leenauto mee.

Grtz, Max

Turbo is stuk, wss zijn de lagers eruit gelopen of zijn de assen ingesleten.

Denk maar aan minimaal een bedrag met 3 nullen en dan staan de nullen voor de komma.

Staat ie bij de dealer of een universeel bedrijf?

Link to comment
Delen op andere websites

Universeel bedrijf.

De turbo is inderdaad kapot. Nieuwe is besteld en komt morgen aan.

Wat er voor de rest kapot is weten ze nog niet.

Grtz, Max

Ik zou de turbo laten controleren en als mogelijk is reviseren, met wat geluk liggen alleen de lagers aan stront en kost het een lager setje en wat klein spul.

Nu koop je een turbo van een paar honderd euro en laat je het erop zetten, zodra de wagen de garage verlaat, laten zij de turbo reviseren en verkopen ze die met 'korting' aan een andere klant.

Ik hoop dat jullie een korting krijgen als je de turbo daar laat, anders kost de turbo jullie niet 400 euro bij wijze van, maar 600 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Buh, m`n ouders hun Focus is er met 285.000km eindelijk eens een keer mee opgehouden. Ging niet meer in z`n versnelling. Gaat m`n pa voor 600 euro, als 't niet meer is, er dus een andere koppeling in laten zetten. Ik denk dat als ie `m nu verkoopt, hij er niet eens meer 600 voor terug krijgt.

Mijn Ibiza tuft echter nog steeds rond. Rij er eigenlijk maar heel weinig mee, op z`n hoogst eens in de week. Ondanks dat ie dus soms 2 weken stil staat start hij elke keer nog steeds als nieuw. Imho is dat best wel knap voor zo`n oud autootje. Alleen de snelheidsmeter werkt nu pas als ie daar zin in heeft en maakt al een paar maanden een geluid alsof er ergens stroom overspringt door de lucht, ook maar is naar kijken binnenkort, lijkt me niet echt gezond :puh: Begin nu wel steeds meer rammeltjes te krijgen, denk dat die schroefset toch iets te hard is, zo laag :puh: Zou `m nog steeds voor geen goud weg doen :D

En maar blijven zeggen dat oude auto's sneller kapot gaan en onbetrouwbaarder zijn... M`n ouders hebben nog steeds niet door dat hoe ouder ie is, hoe langer ie mee gaat, en hoe minder er op zit dat kapot kan gaan, en hoe minder ie gemaakt is als wegwerp-voorwerp...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...