Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

En maar blijven zeggen dat oude auto's sneller kapot gaan en onbetrouwbaarder zijn... M`n ouders hebben nog steeds niet door dat hoe ouder ie is, hoe langer ie mee gaat, en hoe minder er op zit dat kapot kan gaan, en hoe minder ie gemaakt is als wegwerp-voorwerp...

Moet die laatste "minder" niet "meer" zijn?

Ik vind het persoonlijk jammer dat we onze Volkswagen Bora niet meer hebben. Benzine, dus perfect om mee te leren rijden, want dat valt sneller stil. Old as fuck(maar wél geen enkel mankement of grote blutsen, ,stevige auto). Alleen begon ie tegen het einde van z'n levensjaren kuren te vertonen..En als de overheid dan plots 15 procent korting geeft op een wagen én je kan profiteren van salonkortingen, tsja, dan is de oude wagen de pineut.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn spreekbeurt met Duits gaat over.............................. Volkswagen Das Auto.

In de klas hangt een poster met allemaal onderwerpen wat met Duitsland te maken heeft, en daar moesten we er een van kiezen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een Rover 75 2.0 V6 uit 2000.

Het heeft wel wat unieks hoor, die Rovers. Helaas zijn ze erg roestgevoelig, maar ik vind ze de charme van Jaguars hebben :puh:

Vooral die aparte unieke kleur vind ik er wel leuk bij staan.

Ikzelf heb wel mijn rijbewijs 2 jaar geleden gehaald en rijd momenteel alleen per fiets en OV en met heel slecht weer met de auto van m'n pa ( lang leven het studentenreisproduct ).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Sow hey het is leeg hier,

Kleine update van de Saab, die weer terug naar de garage is geweest.

Hij gaf Limited Performance aan, dat had hij een half jaar geleden ook, toen hebben we het roetfilter laten reinigen en nu hebben we hem naar het garage bedrijf gebracht waar de turbo is gemaakt.

Waarschijnlijk hebben ze gewoon hem uitgelezen en de melding gewist, meer niet.....

Grtzz, Max

Link to comment
Delen op andere websites

Thuis hebben we een VW Tiguan uit 2010. Zelf geen auto, nog geen 18. Wel in diverse auto's gereden, waaronder paar hele leuke. Als ik 18 ben (Juli) misschien autootje halen, maar da's wel een hele grote misschien.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben thuis een Mitsubishi Spacestar uit '99. Leuk wagentje nog bijna nooit geen problemen mee gehad maar omdat ik nu aan het oefenen ben voor mijn rijbewijs met die wagen en ik hem later ook ter beschikking krijg hebben mijn ouders een nieuwe wagen gekocht

deze een Opel Mokka 1.4 benzine

start.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Later wil ik de oude Audi A6, met die prachtige ronde achterkant. Het liefst in het zwart en met een paar mooie velgen eronder. Een beetje zoals deze die we tegenkwamen onderweg naar Italië. :*D

iphone321.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...