Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Heb je van die Megane ook wat leuke foto's van de binnenkant? static.gif

Ga ik doen, ben morgen wel naar Rome, kan wel even duren dus. Het is trouwens wel een vrij luxe uitvoering, volgens mij de luxeste versie. smile3.gif

Volgens mij is het een Bose uitvoering. GT-Line is de luxeste uitvoering. Maar deze is ook aardig aangekleed zo te zien ( DRL-verlichting, mistlampen, navigatie )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

28 mei mag ik afrijden :) Dan heb ik zo'n 26 lessen gehad.

Ik koop dan nog geen auto, maar wanneer ik geld heb voor een auto wil ik graag een Honda Civic aanschaffen, en later een Honda S2000 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ik heb vandaag ook een nieuwe auto gekocht. Is een Seat Leon 1.6 16v sport geworden.

Ik had eerst een Ibiza maar de elektrische storingen werden me een beetje teveel.

Nadeel is dat ik de auto pas over 2 weken kan ophalen.

Ik wil het één en ander aan de auto veranderen, zat te denken aan een cupra R kit en nog paar styling opties.

Zeker is wel dat het gewoon OEM spullen blijven ^^.

Oude Seat.

post-77128-0-33263000-1368310207_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het zijn zeker leuke wagens. Ook gekozen voor een 1.6 vanwege werk.

wilde eerst een Cupra maar benzine+plus verzekering werd helaas te duur haha.

Als ik hem binnen heb zal ik wel wat foto's posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Makkelijkste is de deurpanelen erafhalen en dan bekijken als je het water op de vloer ziet leggen heb je meestal al een heel zwembad in je auto. Heb er zelf helaas geen foto's van gemaakt anders had ik het kunnen laten zien maar heb het afgelopen winter meegemaakt. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hadde trouwes nog gemaild waar we de Saab hadden gekocht.

Die hadden een Volvo V50 staan met 60.000 op de klok, is wel interessant.

Wij gemaild van wat erbij moet bij de Saab, nog geen reactie en we hadden zaterdag helaas 40 minuten na sluitingstijd de mail gestuurd :puh:

Als we iets horen laat ik jullie het weten.

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas wel een slechte foto, maar hij staat er dik op!

Heerlijk, vooral in de komende periode.

Die Shades maken het plaatje compleet 8)

Ps: APK-Reminder: Er zit al 2 maanden geen APK op je karretje ( sorry, ik kan het niet laten om een RDW-check te doen als ik een Nederlands nummerbord zie op een plaatje :clown: ).

Bewerkt: door -MessiaX-
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag nog gemaild naar een Vw Touran met alle optie's.

Van het garagebedrijf van de Volvo hebben we wat gehoord, zei vroegen om de KM stand van de Saab die is momenteel (helaas) 198.890....

Het oliepeil is de laatste tijd hoog, terwijl we geen olie erbij hebben gegooid, dus beetje vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Peugeot 206 1.6 uit 2000 met alles erop behalve airco :puh:

PS: Tevens raadt ik iedereen aan zijn of haar kentekenplaten te verbergen, tegenwoordig worden steeds meer kentekenplaten gejat, als personen toevallig op zoek zijn naar hetzelfde type/model auto als jij in je bezit hebt is er kans dat ze jou auto opzoeken en je ineens geen kentekenplaten meer hebt. Natuurlijk vrij extreem maar je hoort het steeds vaker

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

PS: Tevens raadt ik iedereen aan zijn of haar kentekenplaten te verbergen, tegenwoordig worden steeds meer kentekenplaten gejat, als personen toevallig op zoek zijn naar hetzelfde type/model auto als jij in je bezit hebt is er kans dat ze jou auto opzoeken en je ineens geen kentekenplaten meer hebt. Natuurlijk vrij extreem maar je hoort het steeds vaker

Inderdaad en vooral op een " open " forum, kan je dan beter even een balkje ertussen doen. Altijd met een " stapje terug " privacygevoelige informatie delen op het internet om die redenen, vooral als je een dure auto bezit :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...