Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@ MostWantedKid: Ja, die willen we allemaal wel ja ;) Alleen in je sig staat een Mansory en je zet een plaatje neer van één met Kahn velgjes? Nog niet helemaal erover uit? ;) Of je maakt er een combootje van natuurlijk :puh:

Geplaatst:

@ps34live: heb je toevallig nog meer foto's van de auto zelf (bijv. van voorkant en interieur)? Altijd leuk om te zien.

Op mijn 18e ga ik een Ford Mustang Shelby GT500KR kopen.

Yeah, right.. Echt weer typisch de fantasie van een 15-jarige. :cab:

Ja idd, netzoals die skyline van vorige pagina, 15 jarige die een skyline van bijna 10.000 euro koopt, ik geloof er niet in.

En anders nog, een beginner die een auto van bijna 300 pk gaat sturen, dat eindigt op de woorden 'boom' en 'dood'.

En Tjapie, ik had niet gezien dat je voor mij had gereageerd met die skyline, excuse moi.

Geplaatst:

@ MostWantedKid: Ja, die willen we allemaal wel ja ;) Alleen in je sig staat een Mansory en je zet een plaatje neer van één met Kahn velgjes? Nog niet helemaal erover uit? ;) Of je maakt er een combootje van natuurlijk :puh:

Ja ik maak er een combootje van want ik ben er nog niet helemaal over uit, maar het word cker een Bentley! :tu:

Geplaatst:

Wij hebben een Opel Astra uit '98 en een VW Golf uit '95. De Astra gaat er binnenkort uit en dan komt er waarschijnlijk een VW Passat of nieuwe Astra

Geplaatst:

Als ik ni ga roken, krijg ik rijbewijs + ma's opel corsa uit 2006. Ik weet het wel..

Ja, dat heb ik thuis ook. Als ik niet rook voor m'n 18e krijg ik alleen de rijlessen gratis. Maar, dat is ook best wat hoor.

Ik ga echt niet roken ! :N

Geplaatst:

Als ik ni ga roken, krijg ik rijbewijs + ma's opel corsa uit 2006. Ik weet het wel..

Ja, dat heb ik thuis ook. Als ik niet rook voor m'n 18e krijg ik alleen de rijlessen gratis. Maar, dat is ook best wat hoor.

Ik ga echt niet roken ! :N

Ik ga sowieso niet roken, daar ben ik zeker van.

OT:

Mazda_Premacy_Silver_2005.jpg

Mazda Premacy Zilver

Geplaatst:

@ps34live: heb je toevallig nog meer foto's van de auto zelf (bijv. van voorkant en interieur)? Altijd leuk om te zien.

Op mijn 18e ga ik een Ford Mustang Shelby GT500KR kopen.

Yeah, right.. Echt weer typisch de fantasie van een 15-jarige. :cab:

ja heb ik wel zal ze zsm plaatsen mvg en een happy new year

Geplaatst:

vw golf 4 R32 biturbo (stage 3 EIP tuning) 568PK

die spoilers op de lampen zijn er inmiddels af en hebben plaatsgemaakt voor een verlengde motorkap..

p.s. hij is te koop!! ik ga weer verder met een ander project.

groet

post-118274-1262455584,35.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:

@ hieronder: lal, gelijk maar matzwart & gruwelijke spoiler erop? xD

Droomautootje:

1.jpg

en een Golf GTI gaat er altijd in :)

Geplaatst:

Wij hebben een Hyundai Tucson

Hyundai_Tucson_%28first_generation%29_%28front%29,_Serdang.jpg

Maar wel met een verchroomde turkenvanger en van die balken onder de deuren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...