Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hierbij nog de foto.

Is één foto maar, voorkant is niks aan gedaan.

post-77128-0-19176800-1374263020_thumb.jpg

De veranderingen aan de achterkant:

Sierstuk

Korte antenne

Led kentekenverlichting(niet te zien)

onderkuip bumper en sierstrips in kleur

Smoked achterlichten

Luxe kentekenplaten.

Nu ben ik ook zoek naar 18 inch velgen, helaas gaat de zoektocht niet fantastisch. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader wil toch na de Saab weer een hogere auto..

Laatst zagen we een Dodge Journey rijden, die mijn vader erg mooi vind.

Dus waarschijnlijk word dat de opvolger van de Saab ( bijna wel zeker) , maar de Saab gaat nog lang niet weg!

Dodge Journey: (random plaatjes van google)

dodge-journey-2-4-vvt-se-125kw-7pers-lp-46-hsf-7-05.jpg

dodge-journey-crd-zwart-metaalkleur-diesel.jpg

dodge-journey-20-crd-103kw-sxt-7p-73-ggg-2-03.jpg

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit man, setje rs4 velgen doen het altijd goed onder een leon. Ik heb ze toendertijd ook gehad alleen later de lemans eronder gezet.

Dankje!

Ik heb toevallig vandaag 4 velgen op de kop getikt.

Zijn OZ vela's 18 inch geworden.

Helaas zijn 2 banden behoorlijk gecupt.

eerst opzoek naar 2 goeie tweedehands banden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds maandag eindelijk vakantie dus begonnen aan de kleine dingetjes die ik al een tijdje in de planning had staan. Gisteren het halve interieur al gedemonteerd en begonnen met de hemel, abc stijlen en de kleine dingetjes eromheen zwart te spuiten en begonnen aan me wiellager en ashoesje links voor te vervangen. Vandaag de hele as klaar gemaakt en de hemel en alles eromheen heeft nog één laagje zwart nodig. Nu het interieur toch al half open ligt gelijk maar besloten wat kabels voor audio neer te leggen zodat ik straks niet alles twee keer open hoef te halen. Over een uurtje richting Purmerend om daar een subwoofertje en versterker op te halen die ik als krijgertje even tijdelijk kan gebruiken zodat ik wat beter geluid in de auto heb, want in vergelijking met me Leon vind ik de Ibiza veel minder qua geluid.

Morgen wil ik nog een ashoesje rechts vervangen en dan is hij technish weer top. Ook de hemel enzovoort monteren, ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien als één geheel. Al denk ik zelf dat het beter gaat staan als creme met zwarte vinger afdrukken erop. :D

En dan nog voordat ik zondag naar Volksdub ga wil ik de auto grondig wassen, kleien en in de wax zetten. Een klusje waar ik persoonlijk echt een gruwelijke hekel aan heb, maar het moet nou eenmaal gebeuren.

Hoop dat ik het voor zondag allemaal red, want ik wil sowieso heen gaan!

Wat plaatjes bij het praatje.

IMAG0051_zps3fd57ef2.jpg

IMAG0050_zpse2aae17c.jpg

IMAG0043_zpsf0688dd6.jpg

IMAG0042_zps5b37d529.jpg

IMAG0047_zps892c2623.jpg

Danku! :D

Gisteren met Rasselman van het forum een simpele subwoofer en versterker ingebouwd. Zal morgen een foto maken als hopelijk het hele interieur er weer opzit.

En vandaag heb ik de rechter ashoes vervangen en een intercooler gepast. Alles liep vlotjes, buizen kwamen netjes uit alleen paste de bumper niet meer op. Dus uiteindelijk zojuist rond 10e de originele intercooler weer terug gehangen met alleen de alu buizen omdat de originele meerdere lekken had.

Binnenkort dus een beetje gaan vogelen en proberen met het buizen traject van de intercooler en hopen dat ik het pas krijg zonder geslijp en gezaag. Anders gaat er wat kleiner komen!

IMAG00541_zps98579f8e.jpg

IMAG00551_zpsf0fd811d.jpg

IMAG00571_zps629977c1.jpg

IMAG00581_zps83cd9f42.jpg

IMAG00601_zps091e817b.jpg

IMAG00611_zps9385de05.jpg

IMAG00631_zpsaf256b79.jpg

IMAG00641_zpsa77c28fe.jpg

IMAG00651_zps212ae3e6.jpg

Zo dat was voor vandaag wel weer genoeg, morgen gaan we verder vrolijk verder! :mrgreen:

Gisteren de originele intercooler weer terug gehangen met wat alu buizen zodat ik helemaal lekvrij ben. Loopt een stuk beter als dat hij eerst doet, trekt een stuk beter door in toeren en het afblaas geluid is wat harder geworden. Het zal zo nog even blijven hangen tot aan ik heb besloten hoe ik de toyo sports intercooler wil hebben.

IMAG0066_zps27b72293.jpg

IMAG0067_zps0d74834e.jpg

Wil binnenkort de motorruimte nog wel wat opfrissen en dan wil ik overal zwarte slangen hebben i.p.v. blauw en de alu buizen zullen ook zwart worden gemaakt.

Ook bij Forumlid: TDISport84 een achterlicht unit gekocht die vandaag volgens het Track and Trace systeem binnen moet komen, hoef ik eindelijk niet meer naar dat klote scheurtje te kijken.

IMAG0075_zps685ae933.jpg

En tot slot gisteren begonnen aan het kleien en waxen van de auto.

IMAG0076_zps0b0a13e0.jpg

Next to do today:

Reclameloze kentekenplaathouder achter monteren

Velgen poetsen

Interieur inbouwen

Zo voor vandaag vind ik het wel weer mooi geweest. Interieur zit er bijna helemaal in morgen de laatste dingetjes afwerken en monteren. Nieuwe achterlicht unit binnen die we morgen ook gaan monteren en tot slot het kleien en waxen waar ik gisteren aan begonnen was nu afgemaakt.

IMAG0082_zpsf205bc44.jpg

IMAG0086_zps53603ec6.jpg

IMAG0089_zpsb2bc82c3.jpg

IMAG0090_zpsa04c9c3c.jpg

IMAG0091_zps26e90c8d.jpg

IMAG0093_zps29bbb25e.jpg

IMAG0095_zpsaee19cbf.jpg

Morgen hopelijk de laatste hand op een paar dingen leggen en dan kunnen we beginnen aan de Leon die naast mijn Ibiza staat.

>>> Door Guardian1980: Even een paar spoilers geplaatst ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, weer een paar upgrades aan de Mk1 gedaan.

Deze heeft een verlaging gekregen d.m.v. een schroefset. Ook zit er nu centrale deurvergendeling op, kostte wat tijd ivm kabels trekken/wegwerken. Maargoed het werkt, Staat best wel lekker zo, ook omdat de knipperlichten erop zijn aangesloten, nu klaarmaken voor MIVW en Volksstyle.

Link to comment
Delen op andere websites

Onlangs heeft mijn vader onze Mini Cooper Convertible uit 2004 een beetje 'geüpgrade' met een nieuwe uitlaat en een nieuwe set wielen. Hoewel de zijkant van de wielen niet zichtbaar is, hier een filmpje die ik gemaakt had van de uitlaat:

Voor zo'n simpel en klein autootje is het echt een beest. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Hier weer een update/downdate, de Audi velgen zijn alweer verkocht en ik ga beginnen met een turbo ombouw. Eerste updates die al zo goed als zeker zijn zijn voor en achter geperforeerde ebc remmen en blokken en een rvs systeem van voor naar achter. Zodra ik binnen heb foto's en uitleg van de verdere plannen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

flinke update haha.

Hoeveel pk ga je er ongeveer mee winnen?

En andere velgen op het oog?

Ook een update van mijn kant.

Velgen zitten er onder met 4 nieuwe banden.

Voor Continentals achter Hifly's.

Bewerkt: door Danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...