Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

flinke update haha.

Hoeveel pk ga je er ongeveer mee winnen?

En andere velgen op het oog?

Ook een update van mijn kant.

Velgen zitten er onder met 4 nieuwe banden.

Voor Continentals achter Hifly's.

Het doel is om binnen nu en een jaar op 240pk en 470nm uit te komen en in een later stadium naar de 300pk en 520nm. Overigens zijn de velgen opgehaald, morgen de nieuwe remmen rondom ophalen en dan gaan we weer foto's maken als alles eronder zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is flink wat, ben benieuwd naar de foto's

Ik ben van plan om elektrische spiegels te monteren in mijn auto.

Heb nu nog van die manuele dingen.

Ik ben alleen nog aan het nadenken hoe ik dit ga aansluiten.

Ik zat voor de spiegelverwarming te denken aan de aansluiting op de achteruitverwarming.

Heeft iemand enig idee of dit eventueel mogelijk is? En niet te lastig zodat er niks met vag com gedaan moet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen week een aanrijding gehad met de MK1, waarschijnlijk TL. Hele motorkap, zijschermen, grill/koplamp is ingedeukt. Gelukkig wel goed verzekerd. Maargoed, nu even kijken wanneer de schade expert komt kijken naar de MK1. We hebben nu een Chevrolet Lacetti als vervangauto.

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen week een aanrijding gehad met de MK1, waarschijnlijk TL. Hele motorkap, zijschermen, grill/koplamp is ingedeukt. Gelukkig wel goed verzekerd. Maargoed, nu even kijken wanneer de schade expert komt kijken naar de MK1. We hebben nu een Chevrolet Lacetti als vervangauto.

In fout of was de ander in fout?

Hmm ford courier raakt niet meer door de keuring, potentiële opvolger --> Fiat Scudo 2.0 JTD.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigen fout, we trokken op en waren afgeleid. Gevolg: Aanrijding. Maar zoals ik al zei, we zijn gelukkig goed verzekerd en krijgen of het schadebedrag vergoed, of de aankoopprijs van de auto ( afhankelijk van de beoordeling van de schade expert ).

Wel nog even een leuke update tussendoor, afgelopen periode is er een auto bij het wagenpark bijgekomen, het is geworden: Een Renault Twingo 1.2 uit 2012. Redelijk in de opties, en zwarte LM-velgen. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het achterlogo zit erop allen lijkt het dat de regen de kleuren heeft laten oplossen.

Voor is al eens een nieuw logo opgekomen, het oude zat er namelijk bij en ziet precies zo uit.

En het logo is niet helemaal weg links in het logo(onderaan) zie je nog een beetje blauw

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bump.

Zo....

Na een kijkje bij een Saab 9-5 Aero 2.3T met 250PK genomen te hebben is er veel gebeurd de afgelopen week.

Maar deze heeft wat mankementen, namelijk:

- Veel stoeprand schade aan de velgen

- Banden waren helemaal kaal

- Radio/Navigatie systeem deed helemaal niks ging niet aan

- Raampje links achter gaat niet omhoog met de schakelaars op het middenconsole

- Staat al 1.5 jaar stil bij het bedrijf

Onze 9-3 (de station, NIET de cabrio) stond toen al een paar dagen te koop omdat we die 9-5 hadden gezien..

Toch besloten de 9-5 van Kerkrade niet te kopen, en toen afgelopen Donderdag iemand had gereageerd op de 9-3 om vanmiddag een kijkje te komen nemen, is hij vanmorgen gekomen.

En heeft hem gekocht...

De 9-3 is dus verkocht, en de opvolger word waarschijnlijk een 9-5, grote kans dat het een sedan word. We hebben er een gezien alleen heeft de verkoper nog geen contact opgenomen de zelfde uitvoering als die in Kerkrade.

Maar het heeft geen spoed want met de Cabrio kunnen we ook rijden.

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, hier is ook een hoop gebeurd. Auto in de prak, dus de hele vakantie op zoek geweest naar een vervanger voor de cabrio. Maar die is er niet gekomen. We hebben de cabrio gehouden, dit wordt een opknapper. We hebben nu dus een auto erbij gekocht, maar wat zou dat zijn? Een Golf Mk1 G40 uit 1982, dus belastingvrij. Er zit een rolkooi in, en racekuipjes, voor de rest een momo-stuurtje, us lights en xenon. Kleur? Matzwart!! Een heerlijk rap wagentje, super!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...