Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoals beloof de foto's.

Zo zagen de wielen eruit:

Wielvoor_zps39031700.jpg

Achterwiel gedemonteerd:

tijdens_zps80b68656.jpg

Achterwiel gespoten, voorwiel nog niet. Zo zie je goed voor en na :D

Zijkantachteraf_zps632f5158.jpg

Allebei gespoten

Zijkantaf_zps8dc2c5c8.jpg

Close-up:

WielNa_zps674f2223.jpg

Zelf gespoten met spuitbussen btw :puh:.

Vind zelf het eindresultaat zeer goed gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben 3 maanden geleden 17 geworden en heb mijn theorie behaald, gisteren eerste keer auto gereden. Ging allemaal al vrij vlot omdat ik al anderhalf jaar shcakelbrommer rijd, dus de wegcode enz. is al zeker geen probleem. :)

Anyways, ben natuurlijk ook stilletjes aan het sparen voor mijn eerste auto, ik ga een budget van ongeveer €3000 hebben, sowieso niet hoger dan €4000.

Wil het liefst een old timer zoals een Manta A of een Capri MK3, maar dan loop ik al een beetje te hard van stapel dus een e30 zie ik zeker ook wel zitten. :puh: Tips/suggesties? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tip: Neem een donker blauwe e30. icon_mrgreen.gif Perfecte keuze van je om een e30 te nemen. Nooit een gehad, maar me neef heeft hem in het donker blauw en ik heb er vaak in mogen rijden. Heerlijk autootje! icon_mrgreen.gif

>>> Door Guardian1980: Als je reageert op de laatste post, hoef je niet te quoten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag de uitvaart van mijn oma gehad, dus het was wel een moeilijk dagje vandaag maar toch toen we terug waren een koop kunnen sluiten met een auto.

Het is een Saab 9-5 1.9TiD 150 PK van 2007 Vector met 160.000 km. De cabrio word er op ingeruild omdat we te weinig doen met de cabrio. Ik plaats foto's als we de wagen hebben, voor nu 2 kleine foto's voor de gene die niet kunnen wachten :puh:

hft3.jpg

0txd.jpg

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Geluid in de Scudo is ook in orde.

Had nog speakers liggen van men pa zijn Alfa Romeo van vroeger.

Heb die erin gestoken, nu enkel nog een nieuwe radio en klaar :D.

En 2 nieuwe voorbanden inclusief uitlijnen. (Kan ik spijtig genoeg niet op men werk doen)

Link to comment
Delen op andere websites

Gecondoleerd met je oma MaxVito. Mooie Saab hebben jullie weer gekocht, dik in in de opties. Leer ziet er nog redelijk uit. Alleen nog even kijken naar de rubbertjes van het schuifdak ( hint ).

Nette oplossing voor de Scudo Moechy, nu alleen nog de bumpers insmeren met Poorboys World Trim Restorer zodat die weer netjes zwart worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks. De rubbertjes zijn prima het heeft de hele dag geregend en geen water in de auto.

Gisteren waren we pas laat thuis, want toen we de auto hebben opgehaald hebben we direct nieuwe banden eronder laten zetten. Splinternieuwe Continental's 235/45/17 94Y.

Net was het eventjes droog dus heb snel wat foto's geschoten, ik maak er meer wanneer het weer iets beter is 8)

dd9n.jpg

ylus.jpg

r7lv.jpg

r9l4.jpg

yu1s.jpg

0vvq.jpg

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een nette Saab, ik vind alleen die 'bril' bij de koplampen altijd jammer bij dit model, kleur vind ik juist wel wat hebben :)

Toevallig vorig weekend nog met de Saab van een vriend van me meegereden, een Saab 93 Cabrio Aero, goed voor een 245 huppelende paarden voorin :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ouders hebben vorige week nadat ik ze voor de gein naar de dealer had mee genomen ook maar een nieuwe wagen gekocht. We kunnen hem als het goed is eind volgende week of over twee weken ophalen. Zal dan ook wel wat foto's plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een nette Saab, ik vind alleen die 'bril' bij de koplampen altijd jammer bij dit model, kleur vind ik juist wel wat hebben :)

Toevallig vorig weekend nog met de Saab van een vriend van me meegereden, een Saab 93 Cabrio Aero, goed voor een 245 huppelende paarden voorin :*D

Ay, jij leef nog? :D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...