Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even een vraagje tussendoor. Ik zat gisteren met een vriend een beetje te discussiëren over welk automerk nou beter is: Honda of BMW. Ik zei Honda, m'n vriend zei BMW. Kan iemand hier een duidelijk, objectief antwoord op geven?

Bewerkt: door Dippie94
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje tussendoor. Ik zat gisteren met een vriend een beetje te discussiëren over welk automerk nou beter is: Honda of BMW. Ik zei Honda, m'n vriend zei BMW. Kan iemand hier een duidelijk, objectief antwoord op geven?

Dat verschilt echt per persoon.

Qua onderhoud is BMW stukken duurder. Maar dat zegt niets over wat je ervoor terug krijgt, de meeste mensen kopen een BMW voor het rijgenot en de luxe. Die hebben totaal geen problemen met de prijzen, bij Honda gaat er bijna nooit iets kapot, en als er iets kapot gaat dan vallen de prijzen in verhouding tot een BMW weer mee.

Overigens:

Maandag wordt mijn auto getaxeerd. Ik krijg gelukkig een vervangauto mee. Bij de vorige taxatie was ik ontevreden over de service van de dealer.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje tussendoor. Ik zat gisteren met een vriend een beetje te discussiëren over welk automerk nou beter is: Honda of BMW. Ik zei Honda, m'n vriend zei BMW. Kan iemand hier een duidelijk, objectief antwoord op geven?

Dat verschilt echt per persoon.

Qua onderhoud is BMW stukken duurder. Maar dat zegt niets over wat je ervoor terug krijgt, de meeste mensen kopen een BMW voor het rijgenot en de luxe. Die hebben totaal geen problemen met de prijzen, bij Honda gaat er bijna nooit iets kapot, en als er iets kapot gaat dan vallen de prijzen in verhouding tot een BMW weer mee.

Overigens:

Maandag wordt mijn auto getaxeerd. Ik krijg gelukkig een vervangauto mee. Bij de vorige taxatie was ik ontevreden over de service van de dealer.

Nou, dan wil ik niet vervelend doen, maar de Honda Civic Sport 2.2 i-dtec van m'n vader rijdt als een koning en is luxe :puh:

BMW is sowieso gewoon duur, dat wist ik ook van mensen die ik ken en een BMW bezitten ;)

Ikzelf zou eerder een Honda kopen; Ligt goed op de weg, rijdt goed, het zijn degelijke auto's en kosten niet gek veel :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Dippie, schelden wordt hier niet getolereerd op dit forum, ik zie dat je nu meerdere keren het woord 'Honda' hebt gebruikt, dat is nog erger dan met bepaalde ziektes te vloeken :t

En Honda vergelijken met BMW, pak nog maar even de fiets dan :7:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

@Dippie, schelden wordt hier niet getolereerd op dit forum, ik zie dat je nu meerdere keren het woord 'Honda' hebt gebruikt, dat is nog erger dan met bepaalde ziektes te vloeken :t

En Honda vergelijken met BMW, pak nog maar even de fiets dan :7:schater:

Kijk, dit is nou zo ontzettend jammer :puh: . Iemand die zo fan is van BMW die niks van andere auto's wil weten. BMW-fanboy en Honda-hater. Ja inderdaad, Honda! Heb je het niet goed gelezen, dan zeg ik nog maar eens Honda; Honda. :engel:

NB: Ik ben geen BMW-hater, maar 't merk spreekt mij gewoon niet aan :)

NB2: Ik zag op jou profiel een Subaru staan, niks mis mee :)

Bewerkt: door Dippie94
Link to comment
Delen op andere websites

@Dippie, schelden wordt hier niet getolereerd op dit forum, ik zie dat je nu meerdere keren het woord 'Honda' hebt gebruikt, dat is nog erger dan met bepaalde ziektes te vloeken :t

En Honda vergelijken met BMW, pak nog maar even de fiets dan :7:schater:

Kijk, dit is nou zo ontzettend jammer :puh: . Iemand die zo fan is van BMW die niks van andere auto's wil weten. BMW-fanboy en Honda-hater. Ja inderdaad, Honda! Heb je het niet goed gelezen, dan zeg ik nog maar eens Honda; Honda. :engel:

NB: Ik ben geen BMW-hater, maar 't merk spreekt mij gewoon niet aan :)

NB2: Ik zag op jou profiel een Subaru staan, niks mis mee :)

Haha, je bent wel makkelijk op de kast te jagen :puh:

Ik ben helemaal geen BMW Fanboy, wel een Honda hater, dat klopt

Maar dat ik een Honda hater ben komt niet door het merk, maar door de sjappies die met hun Civic's Schoorsteen Edition op meetings verschijnen en alleen maar irritant zijn ;)

Geloof me, ga naar auto meetings als geen Honda rijder, en na 1 meeting heb je een hekel aan het merk ;)

Die Subaru heb ik inderdaad helaas niet meer, die werd een beetje te duur voor woon/werk verkeer

Wel ben ik zo af en toe aan het kijken naar een leuke project auto voor erbij (Impreza/EVO/Supra etc etc), maar dat gaat voorlopig nog niet gebeuren :puh:

Overigens rij ik nu zelf een Peugeot 207 GTI Turbo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...