Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Wij hebben een:

BMW E92 330D Coupé

BMW E30 325i Cabrio

BMW E30 M3

Mitsubishi Lancer Evolution V

Mitsubishi Grandis

En mijn beginners auto word (hoop ik ^_^ ):

BMW E36 M3 GT

21218d1050056044-pics-rare-m3-gt-bmw_gt_24.jpg

En daarna zien we wel verder :puh:

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zou een prachtige beginauto zijn :

volkswagen_golf_07.jpg

Volkswagen Golf

Dat is ook niet slecht, maar mij lijkt het een stuk leuker om met 290 pk te beginnen :schater:

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:

Dat is ook niet slecht, maar mij lijkt het een stuk leuker om met 290 pk te beginnen :schater:

Zou zonde zijn dat je die 286pk ook weer tegen een boom oprijdt omdat je geen ervaring hebt.

Zou zonde zijn dat je die 286pk ook weer tegen een boom oprijdt omdat je geen ervaring hebt.

Idd. :) Zonder ervaring..Nee, daarom heb ik een klein Nissan Micratje iederee nlacht wel van beppeautootje maar goed goedkoop in verzekering en wegenbelasting wat wil je nog meer ^_^

Bewerkt: door Michiel23
Geplaatst:

Idd. :) Zonder ervaring..Nee, daarom heb ik een klein Nissan Micratje iederee nlacht wel van beppeautootje maar goed goedkoop in verzekering en wegenbelasting wat wil je nog meer ^_^

Idd, voor die dingen betaal je geen drol, zowel aanschaf, als verzekering en belasting, zo'n M3(normale en geen GT) is al met gemak 7000+ euro(en zie een 18 jarige naast het bedrag van meer dan 1000 euro voor een rijbewijs ook nog zo'n wagen kopen, wss zal ie wel alles van zijn ouders ofzo krijgen mocht die droom opgaan), en dan alleen de verzekering gaat dan hoog oplopen, wie wilt een 18 jarige verzekeren zonder ervaring en met een wagen met bijna 300pk, daar ga je voor betalen.

En sowieso, altijd stom om een dure wagen als eerste wagen te gaan rijden, meeste rijden hun eerste wagen toch in de prak(jeugd van tegenwoordig vooral), en het handige is als je klein begint, je kunt doorsparen voor een duurdere wagen.

Geplaatst:

Idd, voor die dingen betaal je geen drol, zowel aanschaf, als verzekering en belasting, zo'n M3(normale en geen GT) is al met gemak 7000+ euro(en zie een 18 jarige naast het bedrag van meer dan 1000 euro voor een rijbewijs ook nog zo'n wagen kopen, wss zal ie wel alles van zijn ouders ofzo krijgen mocht die droom opgaan), en dan alleen de verzekering gaat dan hoog oplopen, wie wilt een 18 jarige verzekeren zonder ervaring en met een wagen met bijna 300pk, daar ga je voor betalen.

En sowieso, altijd stom om een dure wagen als eerste wagen te gaan rijden, meeste rijden hun eerste wagen toch in de prak(jeugd van tegenwoordig vooral), en het handige is als je klein begint, je kunt doorsparen voor een duurdere wagen.

Ach komop joh, laat me nog ff verder dromen.. (in mijn vorige post staat toch ook: :schater:, dus ik bedoelde 't ook als een grapje :duh:)

Ik begin waarschijnlijk in zo'n oude E30 320i zonder wegenbelasting en met 150.000+ op de teller. :sigaar:

Geplaatst:

Ach komop joh, laat me nog ff verder dromen.. (in mijn vorige post staat toch ook: :schater:, dus ik bedoelde 't ook als een grapje :duh:)

Ik begin waarschijnlijk in zo'n oude E30 320i zonder wegenbelasting en met 150.000+ op de teller. :sigaar:

Je mag van mij gerust dromen, maar sommige beginnen daadwerkelijk met zo'n wagen en die zichzelf in de prak ermee rijden, en dat is gewoon zonde, daarom reageerde ik zo, er gebeurd vaak ongeluk omdat jongeren zich overschatten ;)

En een E30 is een leuke wagen om mee te beginnen, opzich als ie in een goede staat is, heb je ook nog eens een mooie begin wagen :Y me likes E30

• 4 weken later...
Geplaatst:

Nou, mijn lijst moet nu weer geupdate worden..

De 335D van me vader is pas verkocht, sinds vandaag heeft me vader een E90 M3 Sedan :7

Geplaatst:

We hebben sinds kort deze auto, maar dan in het zilver:

2010_mercedes_benz_eguard_images_1.jpg

En ik zou als ik 18 ben 1 van deze 4 wel willen rijden. :D

Subaru Impreza WRX :)

subaru-impreza-wrx-sti-rb320-794785.jpg

BMW m3

easv715gm05.jpg

Mitsubishi Lancer Evolution IX

mitsubishi-lancer-evolution-ix-mr-gsr-titel.jpg

Mitsubishi Lancer Evolution X

evoX_RA1.jpg

Die ik wil dan niet de nieuwste versie, maar de betaalbare op jonge leeftijd. Daar moet je trouwens wel even voor zoeken maar het zou wel vet zijn als je dit rijdt op je 18e :D

Geplaatst:

@Nick_Kerkwijk

In die autotjes zou ik ook wel willen beginnen ^_^ ,

maar geef mij maar

22b-5.jpg

Subaru Impreza 22B

evo5-rally.jpg

Of een Mitsubishi Lancer Evo V (Tommi Mäkinen Edition) _O_

Mijn pa's auto:

agencetousrisques.jpg

GMC G15 (Foto is niet die van mijn pa :puh:)

Die van mijn pa is gewoon helemaal Zwart en een beetje roestig :$

En onze "gewone" auto is een:

Toyota-Prius.jpg

Toyota Prius

Later wil ik een Bugatti Veyron Tja, je moet wel realistisch denken he!

Grapje, ik wil later gewoon een sportmotor,

En een VW Golf GTI (of een 2e hands Golf W12)

car_photo_218302_5.jpg

(Golf W12)

vw_golf_vi_s_ttac_01_01_01.jpg

(Golf GTI)

Bewerkt: door j0uk3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...