Tha-Ran Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Wij hebben een: BMW E92 330D Coupé BMW E30 325i Cabrio BMW E30 M3 Mitsubishi Lancer Evolution V Mitsubishi Grandis ___________________________________________ En mijn beginners auto word (hoop ik ): BMW E36 M3 GT En daarna zien we wel verder Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Dit zou een prachtige beginauto zijn : Volkswagen Golf Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 (bewerkt) Dit zou een prachtige beginauto zijn : Volkswagen Golf Dat is ook niet slecht, maar mij lijkt het een stuk leuker om met 290 pk te beginnen Bewerkt: 18 januari 2010 door Tha-Ran Reageren
Zakura Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Dat is ook niet slecht, maar mij lijkt het een stuk leuker om met 290 pk te beginnen Zou zonde zijn dat je die 286pk ook weer tegen een boom oprijdt omdat je geen ervaring hebt. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 (bewerkt) Dat is ook niet slecht, maar mij lijkt het een stuk leuker om met 290 pk te beginnen Zou zonde zijn dat je die 286pk ook weer tegen een boom oprijdt omdat je geen ervaring hebt. Idd. Zonder ervaring..Nee, daarom heb ik een klein Nissan Micratje iederee nlacht wel van beppeautootje maar goed goedkoop in verzekering en wegenbelasting wat wil je nog meer Bewerkt: 19 januari 2010 door Michiel23 Reageren
Zakura Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Dat is ook niet slecht, maar mij lijkt het een stuk leuker om met 290 pk te beginnen Zou zonde zijn dat je die 286pk ook weer tegen een boom oprijdt omdat je geen ervaring hebt. Idd. Zonder ervaring..Nee, daarom heb ik een klein Nissan Micratje iederee nlacht wel van beppeautootje maar goed goedkoop in verzekering en wegenbelasting wat wil je nog meer Idd, voor die dingen betaal je geen drol, zowel aanschaf, als verzekering en belasting, zo'n M3(normale en geen GT) is al met gemak 7000+ euro(en zie een 18 jarige naast het bedrag van meer dan 1000 euro voor een rijbewijs ook nog zo'n wagen kopen, wss zal ie wel alles van zijn ouders ofzo krijgen mocht die droom opgaan), en dan alleen de verzekering gaat dan hoog oplopen, wie wilt een 18 jarige verzekeren zonder ervaring en met een wagen met bijna 300pk, daar ga je voor betalen. En sowieso, altijd stom om een dure wagen als eerste wagen te gaan rijden, meeste rijden hun eerste wagen toch in de prak(jeugd van tegenwoordig vooral), en het handige is als je klein begint, je kunt doorsparen voor een duurdere wagen. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Dat is ook niet slecht, maar mij lijkt het een stuk leuker om met 290 pk te beginnen Zou zonde zijn dat je die 286pk ook weer tegen een boom oprijdt omdat je geen ervaring hebt. Idd. Zonder ervaring..Nee, daarom heb ik een klein Nissan Micratje iederee nlacht wel van beppeautootje maar goed goedkoop in verzekering en wegenbelasting wat wil je nog meer Idd, voor die dingen betaal je geen drol, zowel aanschaf, als verzekering en belasting, zo'n M3(normale en geen GT) is al met gemak 7000+ euro(en zie een 18 jarige naast het bedrag van meer dan 1000 euro voor een rijbewijs ook nog zo'n wagen kopen, wss zal ie wel alles van zijn ouders ofzo krijgen mocht die droom opgaan), en dan alleen de verzekering gaat dan hoog oplopen, wie wilt een 18 jarige verzekeren zonder ervaring en met een wagen met bijna 300pk, daar ga je voor betalen. En sowieso, altijd stom om een dure wagen als eerste wagen te gaan rijden, meeste rijden hun eerste wagen toch in de prak(jeugd van tegenwoordig vooral), en het handige is als je klein begint, je kunt doorsparen voor een duurdere wagen. Ach komop joh, laat me nog ff verder dromen.. (in mijn vorige post staat toch ook: , dus ik bedoelde 't ook als een grapje ) Ik begin waarschijnlijk in zo'n oude E30 320i zonder wegenbelasting en met 150.000+ op de teller. Reageren
Zakura Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Dat is ook niet slecht, maar mij lijkt het een stuk leuker om met 290 pk te beginnen Zou zonde zijn dat je die 286pk ook weer tegen een boom oprijdt omdat je geen ervaring hebt. Idd. Zonder ervaring..Nee, daarom heb ik een klein Nissan Micratje iederee nlacht wel van beppeautootje maar goed goedkoop in verzekering en wegenbelasting wat wil je nog meer Idd, voor die dingen betaal je geen drol, zowel aanschaf, als verzekering en belasting, zo'n M3(normale en geen GT) is al met gemak 7000+ euro(en zie een 18 jarige naast het bedrag van meer dan 1000 euro voor een rijbewijs ook nog zo'n wagen kopen, wss zal ie wel alles van zijn ouders ofzo krijgen mocht die droom opgaan), en dan alleen de verzekering gaat dan hoog oplopen, wie wilt een 18 jarige verzekeren zonder ervaring en met een wagen met bijna 300pk, daar ga je voor betalen. En sowieso, altijd stom om een dure wagen als eerste wagen te gaan rijden, meeste rijden hun eerste wagen toch in de prak(jeugd van tegenwoordig vooral), en het handige is als je klein begint, je kunt doorsparen voor een duurdere wagen. Ach komop joh, laat me nog ff verder dromen.. (in mijn vorige post staat toch ook: , dus ik bedoelde 't ook als een grapje ) Ik begin waarschijnlijk in zo'n oude E30 320i zonder wegenbelasting en met 150.000+ op de teller. Je mag van mij gerust dromen, maar sommige beginnen daadwerkelijk met zo'n wagen en die zichzelf in de prak ermee rijden, en dat is gewoon zonde, daarom reageerde ik zo, er gebeurd vaak ongeluk omdat jongeren zich overschatten En een E30 is een leuke wagen om mee te beginnen, opzich als ie in een goede staat is, heb je ook nog eens een mooie begin wagen me likes E30 Reageren
thug Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 mijn eigen wagen is een volkswagen vento sport model. deze vindt je niet veel meer. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Nou, mijn lijst moet nu weer geupdate worden.. De 335D van me vader is pas verkocht, sinds vandaag heeft me vader een E90 M3 Sedan Reageren
TomFurga Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Wij hebben geen auto Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 We hebben sinds kort deze auto, maar dan in het zilver: En ik zou als ik 18 ben 1 van deze 4 wel willen rijden. Subaru Impreza WRX BMW m3 Mitsubishi Lancer Evolution IX Mitsubishi Lancer Evolution X Die ik wil dan niet de nieuwste versie, maar de betaalbare op jonge leeftijd. Daar moet je trouwens wel even voor zoeken maar het zou wel vet zijn als je dit rijdt op je 18e Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 @Nick_Kerkwijk In die autotjes zou ik ook wel willen beginnen , maar geef mij maar Subaru Impreza 22B Of een Mitsubishi Lancer Evo V (Tommi Mäkinen Edition) Reageren
j0uk3 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Mijn pa's auto: GMC G15 (Foto is niet die van mijn pa ) Die van mijn pa is gewoon helemaal Zwart en een beetje roestig :$ En onze "gewone" auto is een: Toyota Prius Later wil ik een Bugatti Veyron Tja, je moet wel realistisch denken he! Grapje, ik wil later gewoon een sportmotor, En een VW Golf GTI (of een 2e hands Golf W12) (Golf W12) (Golf GTI) Bewerkt: 25 februari 2010 door j0uk3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.