Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Grote plannen precies! Maar vind wel dat een Golf III zonder roest (zeker als het een vroege is) het waard is om verzorgd te worden! Heb je er al foto's van? Zo'n W201/W124 of E30 maakt veel kans als volgende daily voor mij, zalige auto's toch! 8) [foto]
Marokkanen/Turken bak.. :7

Dat zeggen heel veel mensen van mijn leeftijd en ik vind dat totaal onterecht! Het is door het feit dat Marokkanen/Turken enerzijds slim zijn omdat ze voor een degelijke auto te kiezen en anderzijds totaal geen smaak hebben imo.

Dit is zo'n beetje de stijl van Marokkanen/Turken (ik heb het in een spoiler geplaatst om gevoelige mensen niet te kwetsen):

Mercedes_w201_190e_lambo_doors_black_0.JPG

Zo moet een W201 eruit zien (imo, GolfG60 heeft daar waarschijnlijk een lichtjes afwijkende mening over):

1.jpg

Veel mooier toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier staat ondertussen een Golf 1 G40 voor de deur naast de Golf 1 Cabrio. :D

Cool! Foto's? :puh:

Motor uit Polo G40 dus? Ombouw zelf gedaan?

Hier staat ondertussen een Golf 1 G40 voor de deur naast de Golf 1 Cabrio. :D

Cool! Foto's? :puh:

Motor uit Polo G40 dus? Ombouw zelf gedaan?

Nee we hebben schade met de cabrio gereden, deze is TL en hebben we teruggekocht. Van het geld van de verzekering hebben we de G40 gekocht, matzwart, rolkooi, racekuipjes dus echt een rap ding.

post-65044-0-98196500-1383937090_thumb.jpg

Samen met de leenfiesta voor de schade aan mijn 6.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Tijd geleden dat ik ook hier heb gepost.

Aan mijn Leon is er ook veel verandert, zo zijn er nu 18inch velgen ondergekomen, ramen achter zijn licht getint en is het interieur aangepakt( waaronder Passat w8 verlichting)

Enige wat ik nog wil is de facelift spiegels monteren op de Leon.

Nou wil ik dit in één keer goed doen door de hand verstelbare spiegels te vervangen voor elektrisch bedienden.

Mijn vraag is, heeft iemand enig idee of het mogelijk is bij een Leon 1M(Golf IV) zonder problemen aan te sluiten.

Fotootje om het af te maken :).

post-77128-0-97276000-1383937268_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij de foto's van mijn Golf:

ddlv.jpg

9thr.jpg

Kleur is ook redelijk apart, Dusty Mauve, parelmoer grijs met een paars gloed erin.

Als ik een 190E pak, wil ik er een zender bodykit op, erg beschaaft maar maakt het net wat sportiever :D

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooie Golf III! Zo zie je ze niet meer vaak, helaas... Kleur vind ik ook meer dan geslaagd.

Vind vooral die half gelakte bumpers leuk, veel mooier dan de volledig gelakte imo. (+ zo lopen de zijstrips precies rondom door)

En die velgen vind ik er ook heel mooi op staan, die velgen zie je echt quasi nooit (enkel tegengekomen op Duitse advertenties eigenlijk).

Over die zender bodykit deel ik je mening, ziet er zeker beschaafd uit! (Voor mij moet een 190 er niet sportief uit te zien overigens, maar da's persoonlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, half gelakte bumpers vind ik ook mooier, auto is trouwens ook een importje vanuit Duitsland dus dat kan best eens kloppen.

Velgen zullen bewaard worden, maar wel vervangen voor iets wat meer glimt(Borbet A met gepolijste rand of BBS RS volledig gepolijst).

Waar rij jij mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Stiekem wel twee eigenlijk :clown:

Heb dus die Trabi nog altijd, hier doe ik niet veel meer mee buiten rijden, maar na mijn studies (binnen 3-5 jaar) wil ik hem volledig restaureren.

En dan enkele maanden geleden heel onverwacht nog een Jetta I bijgekocht, in heel goede staat, maar wil hem graag zo goed als perfect. Plan is dat ik ermee klaar ben binnen 3-5 jaar. :D (Niet heel veel werk, enkel roest door een ongeval en dan nog enkele kleine dingen zoals de koplampsproeiers die niet werken, striping die ontbreekt enz..)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben altijd wel van geweest van Jetta, vind alle modellen mooi, maar hoe ouder hoe mooier natuurlijk. En het feit dat het een stuk zeldzamer is dan Golf I en dat het toch verschilt met Golf I in de details vind ik leuk. Oorspronkelijk was ik meer fan van 4-deurs Jetta's, maar hoe langer ik hem heb hoe leuker ik 2-deurs vind! :D

1303 is nog doenbaar qua prijs, toch? T1 is al iets heel anders natuurlijk...

T1 of pré-67 Kever is voor mij ook de ultieme droom, ooit zal ik er één hebben!

Pics zal ik één van de komende dagen eens plaatsen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben altijd wel van geweest van Jetta, vind alle modellen mooi, maar hoe ouder hoe mooier natuurlijk. En het feit dat het een stuk zeldzamer is dan Golf I en dat het toch verschilt met Golf I in de details vind ik leuk. Oorspronkelijk was ik meer fan van 4-deurs Jetta's, maar hoe langer ik hem heb hoe leuker ik 2-deurs vind! :D

1303 is nog doenbaar qua prijs, toch? T1 is al iets heel anders natuurlijk...

T1 of pré-67 Kever is voor mij ook de ultieme droom, ooit zal ik er één hebben!

Pics zal ik één van de komende dagen eens plaatsen! :)

Twee deurs MK1 Jetta's zijn erg gaaf, moet zeggen dat ik de MK2 jetta niks vind en de MK3 weer wel.

4 deurs vind ik niet zo, maar dat is puur smaak.

1303 is te doen, T1 is nu ook nog enigszins te doen als je de ruimte en ervaring voor hebt.

T1 is toch een van de ultieme wagens om te hebben, misschien 40 jaar geleden niet maar nu zeker wel.

Ben benieuwd naar je foto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Oorspronkelijk wilde ik vooral een Jetta II 4-deurs (2-deurs MK2 vind ik écht niet mooi) :D Totdat ik deze Jetta I tegenkwam, kon hem gewoon niet laten staan. :clown: (Was overigens totaal niet op zoek naar een auto)

Heb trouwens de indruk dat over het algemeen 2-deurs Jetta's zeldzamer zijn, dus dat maakt het wel leuk natuurlijk.

T1 is zeker een ultieme wagen, ook voor mij. Maar op dit moment voor mij onbetaalbaar... (student)

Foto's zal voor in het weekend zijn, want heb nu amper tijd om dit bericht te plaatsen :cab:

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Tijd geleden dat ik ook hier heb gepost.

Aan mijn Leon is er ook veel verandert, zo zijn er nu 18inch velgen ondergekomen, ramen achter zijn licht getint en is het interieur aangepakt( waaronder Passat w8 verlichting)

Enige wat ik nog wil is de facelift spiegels monteren op de Leon.

Nou wil ik dit in één keer goed doen door de hand verstelbare spiegels te vervangen voor elektrisch bedienden.

Mijn vraag is, heeft iemand enig idee of het mogelijk is bij een Leon 1M(Golf IV) zonder problemen aan te sluiten.

Fotootje om het af te maken :).

Je heb de originele leon druppel spiegels die elektrisch instelbaar en inklaapbaar zijn. Staan aardig wat setjes op Ebay.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...