Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Het betreft een VW Polo uit 2003. En ik had het geloof ik nog niet gezegd, maar het betreft condensvorming wanneer de auto stil staat. Wanneer ik weer ga rijden is alles binnen een paar minuten weg, tenzij het gevroren heeft :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn vorige auto had hier ook last van, erg vervelend probleem was het.

ook als ik bijvoorbeeld de auto een uurtje of drie had neergezet kon ik weer gaan krabben aan de binnenkant.

Bij mij lag het probleem bij een vochtig luchtfilter.

Na deze vervangen te hebben is dit probleem niet meer voorgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou inderdaad een vochtig filter kunnen zijn, of een pas vervangen filter. Ik weet nog toen ik bij mij Golf 4 het interieur filter had vervangen ik het rubberen afdichtringetje stuk had getrokken zonder het gemerkt had. Conclusie alles loopt via je interieur filter zo naar de passagiers stoel. Ook zou het de afwateringsgaatjes onder je parafaan voor kunnen zijn die verstopt kunnen zitten met bladeren etc. Wat ook een bekend kwaaltje is bij veel auto's waar ik aan heb gewerkt is als je de modderkuip voor eraf haal er aan de kant van de deur heel veel modder blijft zitten. Dit komt na een tijdje vol met vocht te zitten en dan bestaat de kans dat het vocht zich door de rubbers drinkt zo naar je interieur.

Het blijft natuurlijk een beetje gissen. Welke ramen beslaan er als eerst? heb je een muffe geur in je auto of andere dingen die misschien temaken kunnen hebben met je vocht probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft natuurlijk een beetje gissen. Welke ramen beslaan er als eerst? heb je een muffe geur in je auto of andere dingen die misschien temaken kunnen hebben met je vocht probleem?

Het gaat vooral om de voorruit. verder geen rare geurtjes of andere zaken die op defecten duiden. Zal hem binnenkort maar eens naar een garage brengen.
Link to comment
Delen op andere websites

Top, laat maar weten wat het was ben eigenlijk wel benieuwd wat het nou is.

Overigens hier de laatste updates van mij:

IMAG0201_zps538dc639.jpg

De Toyosports intercooler, hij hangt inmiddels recht en in het midden.

IMAG0336_zps6a131724.jpg

IMAG0337_zpsa3cb24a6.jpg

IMAG0338_zps24187cca.jpg

IMAG0339_zps0e7c731c.jpg

IMAG0341_zps1167dfc4.jpg

IMAG0340_zps8e5704e1.jpg

IMAG0346_zpsd2e4ab2b.jpg

Custom made rvs uitlaat systeem van Jelmer.

lxco_zpsfa4a4fd7.jpg

id92_zps7db2a6c3.jpg

De Gerrit 2260GTB

10026014404_34fa1ddd5e_o.jpg

En tot slot deze Cupra voorbumper, na de winter word hij in kleur gespoten samen met nog wat onderdelen en gaan we verder met de turbo ombouw.

Link to comment
Delen op andere websites

Golf VR6 is echt knap! 8)

En moet ook wel goed rijden denk ik, kan bijna niet anders eigenlijk... :D

Ten minste, als ie origineel is zoals op de foto hierboven... Zo wil ik hem wel hebben, helaas zijn er niet meer veel exemplaren die nog zo origineel zijn... :(

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Golf VR6 is echt knap! 8)

En moet ook wel goed rijden denk ik, kan bijna niet anders eigenlijk... :D

Ten minste, als ie origineel is zoals op de foto hierboven... Zo wil ik hem wel hebben, helaas zijn er niet meer veel exemplaren die nog zo origineel zijn... :(

Nee, niet origineel jammer genoeg. Iet's verlaagd en andere motor kap. Dat is alles :)

Link to comment
Delen op andere websites

Golf VR6 is echt knap! 8)

En moet ook wel goed rijden denk ik, kan bijna niet anders eigenlijk... :D

Ten minste, als ie origineel is zoals op de foto hierboven... Zo wil ik hem wel hebben, helaas zijn er niet meer veel exemplaren die nog zo origineel zijn... :(

Nee, niet origineel jammer genoeg. Iet's verlaagd en andere motor kap. Dat is alles :)

Niets mis mee hoor :puh:

Zolang de verlaging niet te extreem is en de motor kap in de originele kleur is, blijft de auto onverprutst imo.

Dus ik bedoel dat het veel meer neigt naar je voorbeeldfoto en zo weinig mogelijk op onderstaande lijkt:

Golf_3_VR6_mit_Fl%C3%BCgelt%C3%BCren.jpg

Om maar een extreem voorbeeld te geven :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een alfa romeo 156 selespeed 155pk, me pa heeft een bmw 330I E46 coupe 250pk en alfa romeo gt-v 2,0ts150pk

m1by0kvb0rko_800.jpg

m1by0h5bgn5c_800.jpg

spacer.gifmijn profiel foto

droom auto:

maserait qauttroporte gt-s

mqdefault.jpg

nissan patrol gr limited 200(met 200pk 3,0liter diesel)

nissan-patrol-gr-2-8-td-htp-van-nieuwstaat1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...