Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Zo'n Patrol wil ik ook ooit gehad hebben, zalige auto enkel moeilijk roestvrij te vinden (wat ik ervan gelezen heb toch).

E46 heeft ook wel iets, maar dan liever geen coupé of cabrio. Maar vind ze niet zo mooi dat ik er ooit één wil hebben, liever een E36 dan... :D

De rest zegt me eerlijk gezegd niks. :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb zelf nog geen auto, ook geen rijbewijs omdat ik er simpelweg nog geen geld voor heb. Maar mijn 1e auto word denk ik een Mini Cooper Classic. Mijn pa heeft er momenteel 2, een Mini Austin/Morris (weet niet precies) uit de jaren 60, en een met een opendak al kan je het niet echt een cabriolet noemen.

Intotaal heeft me pa iets van 20 verschillende Mini Coopers gehad waaronder een best zeldzame Mini Cooper 'Monte Carlo' edition. Die Mini deed mee aan de Monte Carlo rally (logisch) en won van merken als Ferrari. Helaas was ik toen nog vrij jong en intresseerde het me niet veel. Had echt gehoopt dat me pa hem had gehouden.

Bewerkt: door PatrickBateman
Link to comment
Delen op andere websites

http://nieuws.vtm.be...gevaarlijk-hard

Sjonge jonge jonge, typisch gevalletje van rijkeluiszoontje dat stoer moet doen. Nummerplaat is B.0738 en het betreft een BMW M3 E92.

Als ie die kerel een tikje op zen achterwiel gegeven had, had ie hem nooit meer terug gezien.

Maar wat ie nu gedaan heeft, is nog veel beter :D

Dat soort tuig hoort niet op de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan ik het ook van krijgen.... Schandalig!

Enige wat ik leuk vind is de nummerplaat, kans is klein dat ik er ooit zo een zal hebben... :(

Hoe weet je die nummerplaat trouwens? :puh:

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan ik het ook van krijgen.... Schandalig!

Enige wat ik leuk vind is de nummerplaat, kans is klein dat ik er ooit zo een zal hebben... :(

Hoe weet je die nummerplaat trouwens? :puh:

Ik heb het originele filmpje op Facebook gezien + de nrplaat is ook redelijk bekend op het internet..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het originele filmpje op Facebook gezien + de nrplaat is ook redelijk bekend op het internet..

Ah op die manier! :puh:

Had ik even verder gelezen had ik het ook kunnen afleiden uit de reacties, stond een link in naar autogespot.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heuse klopjacht op die kerel atm.. :7

Wel triest dat die juwelier onterecht beschuldigd wordt. Waar zit de logica van sommige mensen? Sure, de auto stond voor die juwelier z'n deur geparkeerd, maar maakt dat de juwelier meteen de eigenaar? Jesus Christ, hoe kortzichtig kan je zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, niet te geloven he... :puh:

En eigenlijk snap ik ook niet goed waarom er zo'n heisa rond wordt gemaakt en waarom iedereen ervan overtuigd is dat de BMW de enige is die een fout maakte... Akkoord, wat de BMW deed is ronduit gevaarlijk en onaanvaardbaar, maar je kan onmogelijk zien wat de filmer deed voordat hij de vrachtwagen inhaalde...

Link to comment
Delen op andere websites

Heuse klopjacht op die kerel atm.. :7

Wel triest dat die juwelier onterecht beschuldigd wordt. Waar zit de logica van sommige mensen? Sure, de auto stond voor die juwelier z'n deur geparkeerd, maar maakt dat de juwelier meteen de eigenaar? Jesus Christ, hoe kortzichtig kan je zijn..

Gebeurd wel meer in deze wereld :7

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, niet te geloven he... :puh:

En eigenlijk snap ik ook niet goed waarom er zo'n heisa rond wordt gemaakt en waarom iedereen ervan overtuigd is dat de BMW de enige is die een fout maakte... Akkoord, wat de BMW deed is ronduit gevaarlijk en onaanvaardbaar, maar je kan onmogelijk zien wat de filmer deed voordat hij de vrachtwagen inhaalde...

En daarom zal het filmpje 9/10 niet als geldig bewijsmateriaal geaccepteerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...