Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Inderdaad, niet te geloven he... :puh:

En eigenlijk snap ik ook niet goed waarom er zo'n heisa rond wordt gemaakt en waarom iedereen ervan overtuigd is dat de BMW de enige is die een fout maakte... Akkoord, wat de BMW deed is ronduit gevaarlijk en onaanvaardbaar, maar je kan onmogelijk zien wat de filmer deed voordat hij de vrachtwagen inhaalde...

En daarom zal het filmpje 9/10 niet als geldig bewijsmateriaal geaccepteerd worden.

Vandaar dat er ook een verlengde versie van de film die als bewijsmateriaal moet dienen, hierop is te zien wat er vooraf is gebeurd.

Overigens, de snelwegpolitie heeft via twitter aangegeven dat ze hem zouden opsporen en iets met het filmpje zouden doen, het opsporen is inmiddels gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Filmpje mag niet gebruikt worden aangezien hij de privacy geschonden heeft van de desbetreffende persoon in de M3.

Als de persoon van het busje (de filmer) de nummerplaat onherkenbaar gemaakt had, mocht het filmpje nog in de rechtzaal gebruikt worden.

Nu word het dus niet meer als geldig bewijs gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, was mss wel te verwachten... Hoewel ik niet zeker was of dat echt schending van de privacy is. Als ik op straat rondrijd, kan toch ook iedereen mijn nummerplaat zien en de bestuurder was niet herkenbaar, maar goed het zal wel kloppen volgens de wet zeker...

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, was mss wel te verwachten... Hoewel ik niet zeker was of dat echt schending van de privacy is. Als ik op straat rondrijd, kan toch ook iedereen mijn nummerplaat zien en de bestuurder was niet herkenbaar, maar goed het zal wel kloppen volgens de wet zeker...

Ja maar als iemand anders het filmt en het rondverspreid zonder jouw toestemming is die persoon strafbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel triestig, die diefstallen... :(

Ik denk dat de kans dat ik hem tegenkom bijna onbestaande is, niettemin zal hij me zeker opvallen moest ik hem zien...

Misschien is het niet op zijn plaats nu de T5 gestolen is, maar vind die Audi-wieldoppen wel heel mooi staan op zo'n T5! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer een tijdje terug dat ik heb gereageerd volgens mij..

Vandaag hebben we met 2 garages contact gehad voor inruil van onze Saab.

Waarop inruilen denken jullie dan?

1 garage heeft een Dodge Journey 2.4 van 2009 staan.

de andere garage heeft een Opel Zafira 1.8 van 2010 staan.

Maar waarom inruil?

Omdat we plotseling te weinig km's maken voor een diesel, en deze toch wel erg duur is. (1700 per jaar wegenbelasting)

Dus zijn we aan het kijken voor een benzine auto.

Die Zafira gaat het niet worden hierbij moeten we 8000 euro bijleggen dat is gewoon echt té veel.

Die Journey weten we nog niet, we weten niet hoe het zit met onderdelen en of dit wel een goede auto is. Iemand ervaring hiermee??

Op de Journey moeten we een bedrag bijleggen van ong. 3800 euro. Dat valt dan weer mee.

Maarja , wat is dan slim?

Link to comment
Delen op andere websites

De Opel Zafira A ingeruild, nu een Opel Corsa D van 2008. De Zafira had al 300.000km op de teller, toch nog een mooi bedrag voor gekregen. Wordt hoogstwaarschijnlijk verkocht aan Polen of Libië, want ja, wie wil er nou nog een auto die 300.000km op de teller heeft :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...