MegaPilot Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 ...en een band, daar zat een flinke spijker in. Keuren ze daar nu ook al een auto voor af? Kwestie van een nieuwe band erop te steken, hoop dat je dan niet nog eens de keuring mag betalen, anders verdienen die mannen wel makkelijk geld zeg. Gefeliciteerd trouwens. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 ...en een band, daar zat een flinke spijker in. Keuren ze daar nu ook al een auto voor af? Kwestie van een nieuwe band erop te steken, hoop dat je dan niet nog eens de keuring mag betalen, anders verdienen die mannen wel makkelijk geld zeg. Gefeliciteerd trouwens. Danke, jij ook succes over twee daagjes. Hoef maar een keer de keuring te betalen, sowieso staat ie bij een garage waar ik ongeveer 6 maandjes heb stage gelopen en de auto is toen ook gekeurd geworden toen ie nog van me zus was. Er komt ook een nieuw bandje op, repareren is in meestal iets goedkoper maar valt in verhouding mee(meer werk), want proppen schieten mag zover ik weet niet meer en paddestoelen trekken duurt iets langer dan een nieuw rubber erom trekken. Maar ze hebben het op het moment best druk en ik heb pas volgende week mijn rijbewijs dus echt haast heeft het niet, dus echt erg vind ik het niet. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Zojuist praktijkexamen gehad, en geslaagd dus binnenkort rond karren Gefeliciteerd. Hebben we er nu een legitieme verkeerspiraat bij of val je in de categorie "veilige rijder"? Reageren
moechy Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Zojuist praktijkexamen gehad, en geslaagd dus binnenkort rond karren Da hedde gy goe gedaan kut ...en een band, daar zat een flinke spijker in. Keuren ze daar nu ook al een auto voor af? Kwestie van een nieuwe band erop te steken, hoop dat je dan niet nog eens de keuring mag betalen, anders verdienen die mannen wel makkelijk geld zeg. Gefeliciteerd trouwens. Danke, jij ook succes over twee daagjes. Hoef maar een keer de keuring te betalen, sowieso staat ie bij een garage waar ik ongeveer 6 maandjes heb stage gelopen en de auto is toen ook gekeurd geworden toen ie nog van me zus was. Er komt ook een nieuw bandje op, repareren is in meestal iets goedkoper maar valt in verhouding mee(meer werk), want proppen schieten mag zover ik weet niet meer en paddestoelen trekken duurt iets langer dan een nieuw rubber erom trekken. Maar ze hebben het op het moment best druk en ik heb pas volgende week mijn rijbewijs dus echt haast heeft het niet, dus echt erg vind ik het niet. Hier in belgië mag het nog steeds, die koorden. Als ze goed ingebracht zijn moet je normaal de band volledig kunnen oprijden. Uiteraard is een paddestoel nog steeds de beste oplossing. ...en een band, daar zat een flinke spijker in. Keuren ze daar nu ook al een auto voor af? Kwestie van een nieuwe band erop te steken, hoop dat je dan niet nog eens de keuring mag betalen, anders verdienen die mannen wel makkelijk geld zeg. Gefeliciteerd trouwens. Niet meer als normaal. Spijker in band --> band lek --> slecht weggedrag --> gevaarlijk. Reageren
Rullez Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 ...en een band, daar zat een flinke spijker in. Keuren ze daar nu ook al een auto voor af? Kwestie van een nieuwe band erop te steken, hoop dat je dan niet nog eens de keuring mag betalen, anders verdienen die mannen wel makkelijk geld zeg. Gefeliciteerd trouwens. Danke, jij ook succes over twee daagjes. Hoef maar een keer de keuring te betalen, sowieso staat ie bij een garage waar ik ongeveer 6 maandjes heb stage gelopen en de auto is toen ook gekeurd geworden toen ie nog van me zus was. Er komt ook een nieuw bandje op, repareren is in meestal iets goedkoper maar valt in verhouding mee(meer werk), want proppen schieten mag zover ik weet niet meer en paddestoelen trekken duurt iets langer dan een nieuw rubber erom trekken. Maar ze hebben het op het moment best druk en ik heb pas volgende week mijn rijbewijs dus echt haast heeft het niet, dus echt erg vind ik het niet. Proppen met een paddenstoel word nog goed gekeurd als het in het loopvlak is. In de wang is sowieso afkeur en levensgevaarlijk. Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 @GolfG60, Gefeliciteerd!!! Grtz, Max PS de Antara nadert , het is al weer bijna vrijdag Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Gefeliciteerd. Hebben we er nu een legitieme verkeerspiraat bij of val je in de categorie "veilige rijder"? Ik val meer in de categorie 'veilige rijder', ben wel geslaagd maar het was nipt, ik was te voorzichtig terwijl ik normaal al voorzichtig ben. Ben geslaagd omdat naast het voorzichtige het verder gewoon goed ging, en netjes reed. Ik ben niet iemand die 45 rijdt waar 50 mag, ik rij daar eerder 55, maar bv. een fietser inhalen of voor iemand afslaan doe ik liever voorzichtig aan. Ik verwacht dat het gewoon nog tijd nodig heeft voordat ik 'los' kom, al ben ik sowieso niet iemand die onnodig risico's neem en vooral niet als het om mensen levens gaat. Da hedde gy goe gedaan kut Thanks Hier in belgië mag het nog steeds, die koorden. Als ze goed ingebracht zijn moet je normaal de band volledig kunnen oprijden. Uiteraard is een paddestoel nog steeds de beste oplossing. Ah ok, zover ik weet mag het hier ongeveer 3 jaar niet meer, maar kan het niet zo 1-2-3 terug vinden. Sowieso beetje een gevaarlijke reparatie, je ziet niet hoe het er van binnen aan toe is. @GolfG60, Gefeliciteerd!!! Grtz, Max PS de Antara nadert , het is al weer bijna vrijdag Thanks Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik verwacht dat het gewoon nog tijd nodig heeft voordat ik 'los' kom, al ben ik sowieso niet iemand die onnodig risico's neem en vooral niet als het om mensen levens gaat. Ach, je weet wat ze zeggen hè, je leert pas autorijden als je je rijbewijs hebt. Succes ermee en veel plezier. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 (bewerkt) 1242cc 51KW --> 69pk 126gr. CO2/km 5.2L / 100 km Sportophanging Spijtig genoeg hadden ze in deze versie (sportline) geen 1.4 Dat ze dit uberhaupt een Sportversie durven te noemen, kom op, een Sport met 69pk Overigens, dat verbruik kan ik ook halen met mijn 1.6 16V Turbo met 150pk (cc op 85km/u -> 4,9L / 100km) GolfG60, Gefeliciteerd! Megapilot, Succes! Bewerkt: 4 februari 2014 door RustyRustler89 Reageren
moechy Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 1242cc 51KW --> 69pk 126gr. CO2/km 5.2L / 100 km Sportophanging Spijtig genoeg hadden ze in deze versie (sportline) geen 1.4 Dat ze dit uberhaupt een Sportversie durven te noemen, kom op, een Sport met 69pk Overigens, dat verbruik kan ik ook halen met mijn 1.6 16V Turbo met 150pk (cc op 85km/u -> 4,9L / 100km) GolfG60, Gefeliciteerd! Megapilot, Succes! Sportline --> sportophanging. Trouwens als ik vermogen wil, zal ik men motor wel nemen . Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Sportline --> sportophanging. Trouwens als ik vermogen wil, zal ik men motor wel nemen . Bij mij zou het eigenlijk ook meer gaan om de looks dan om de snelheid... Ik wil bijvoorbeeld zeker ooit een Golf 1 GTI/GTD, maar daarbij gaat het mij totaal niet om snelheid, hoewel die natuurlijk wel wat sneller zijn dan een Golf 1 1100... En geef toe: waarom heb je in het huidige verkeer nog een snelle motor nodig? Ik kan met mijn 54 pk platte diesel perfect mee met het verkeer... Enkel in het geval van mensen die graag af en toe trackdays doen met hun auto of rondjes op de Nürburgring gaan rijden, dan kan ik het wel begrijpen... Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Licht ook aan hoeveel de auto weegt. Een Punto is denk ik niet zo heel zwaar dus heeft misschien wel genoeg met 69 PK. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Sportline --> sportophanging. Trouwens als ik vermogen wil, zal ik men motor wel nemen . Bij mij zou het eigenlijk ook meer gaan om de looks dan om de snelheid... Ik wil bijvoorbeeld zeker ooit een Golf 1 GTI/GTD, maar daarbij gaat het mij totaal niet om snelheid, hoewel die natuurlijk wel wat sneller zijn dan een Golf 1 1100... En geef toe: waarom heb je in het huidige verkeer nog een snelle motor nodig? Ik kan met mijn 54 pk platte diesel perfect mee met het verkeer... Enkel in het geval van mensen die graag af en toe trackdays doen met hun auto of rondjes op de Nürburgring gaan rijden, dan kan ik het wel begrijpen... Verhoogt de fun, en wat ikzelf merk is dat het wel is wat soepeler rijd. ) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Ik moet zelf zeggen dat ik met de Mazda 6 soms ook wat Pk's tekort kwam. Het nadeel van dat blok is dat het echt een toerenblok is. Je moet hem echt doortrekken voordat hij wat resultaat geeft. Bij de G40 hoef je maar een klein tikkeltje op het gas te gaan en dan trekt die al strepen. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Verhoogt de fun, en wat ikzelf merk is dat het wel is wat soepeler rijd. ) Wat bedoel je precies met 'soepeler'? Gewoon de mogelijkheid hebben om zelf te bepalen hoe snel of hoe traag je wil optrekken ofzo? Ik rijd en heb altijd gereden met relatief trage en oude auto's. Als ik dan met een modernere (en dus snellere) auto rijd, heb ik altijd de neiging om te snel te rijden, waarschijnlijk omdat je daar minder voelt hoe snel je rijd en uiteraard omdat die gewoon beter optrekt. Om maar een voorbeeld te geven: vorige week ben ik naar Duitsland gereden met een Octavia met 90 pk (ook geen snelheidsmonster natuurlijk) en ik zat in Duitsland als ik niet oplette gemakkelijk aan 140-150... Gelukkig op de legale plaatsen, waar het 80/100/130 was lette ik extra goed op mijn snelheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.