Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ja men 3 rijbewijzen waren alle drie €16.

Als ik over een jaar men rijbewijs inwissel voor een ander rijbewijs waar ik met vol vermogen motorfietsen mag rijden zal het wss wel iets van een +- €30 zijn en is het geen papiertje meer maar zo'n elektronisch ding..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja elektronisch ding, dat had ik eigenlijk ook verwacht, maar niets is minder waar. Het is het materiaal en formaat van een bankkaart, maar dan zonder chip, geen idee wat het nut ervan is...

Ik moest verplicht een nieuw rijbewijs hebben toen ik mijn G haalde (daarvoor had ik een papieren rijbewijs), een stempeltje zetten mocht niet meer, hoewel dat veel makkelijker en goedkoper was... (Mijn rijbewijs was 8 maanden oud, nog lang niet versleten dus... :(

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijzelf ook een cadeau gedaan omdat ik mijn rijbewijs heb behaald en alles in 1 keer, dit ding wou ik al ruim 2 jaar maar het kwam er niet van tot nu:

header_58512.jpg

RC Tamiya WR-02 met een Volkswagen T1 kap, ook de kit versie dus zelf alles bouwen en spuiten, moet de mijne nog minimaal bouwen en dan nog spuiten :*D

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd MP :D

Ging je voor dat T2D of ben je 18+?

Niet dat het uit maakt, rijden is rijden :puh:

--

Ander onderwerp, ben niet meer verder wezen kijken voor een eigen auto sinds ik over een paar maandjes op kan voor een nieuwe leasebak, mijn huidige zit bijna aan zijn kilometers.

Ik kies dan een leukere wagen en zal vanaf kalenderjaar 2015 gewoon bijtelling gaan betalen, ofwel prive rijden ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

MP is 18 (kijk maar op z'n profiel). Er is trouwens wel een verschil tussen rijden met 2toDrive en gewoon als je 18 bent. Als ik mijn rijbewijs vóór m'n 18e haal, dan moet er altijd iemand naast me zitten met een speciale begeleiderspas. Het blijft uiteindelijk wel rijden (en volgens veel jongeren die dat 2toDrive hadden is het ook veel fijner om eerste met een bekende nog de auto te leren kennen), maar er moet dus tijdelijk iemand bij zijn. Die persoon moet nuchter zijn, dient minstens 27 te zijn met ruim 5 jaar ervaring en zo zijn er wel meer van dat soort eisen. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf ding, G60! :D (Willen we de aankooprijs wel weten? :$ )

Oja, GESLAAGD! :D

Gefeliciteerd! :bier:

Aankoopprijs valt best mee, ik kocht hem van iemand af voor 100 euro, nieuw kosten ze 220 euro of geïmporteerd rond de 150-170 euro incl. verzenden.

Ik heb iig duurdere modellen in bezit, maar deze is ook puur voor de fun en heb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed net in een zone 30 50 km/h, 50 meter voor het kruispunt word ik ingehaald door een bestelwagen. Die kerel reed zeker 60 km/h...Wat is nu in godsnaam de reden dat hij mij voorbijstak? Ik reed verdorie al 20 km/h te snel. :7

Ik zit redelijk veel op de weg, zowel voor m'n werk als daarbuiten, en een aanzienlijk groot deel van de voertuigen dat te hard rijdt is een bedrijfsvoertuig. Tijd = geld geldt dus wel degelijk, en zeker op de openbare weg.

Oja, GESLAAGD! :D

Gefeliciteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed net in een zone 30 50 km/h, 50 meter voor het kruispunt word ik ingehaald door een bestelwagen. Die kerel reed zeker 60 km/h...Wat is nu in godsnaam de reden dat hij mij voorbijstak? Ik reed verdorie al 20 km/h te snel. emo.gif

Ik zit redelijk veel op de weg, zowel voor m'n werk als daarbuiten, en een aanzienlijk groot deel van de voertuigen dat te hard rijdt is een bedrijfsvoertuig. Tijd = geld geldt dus wel degelijk, en zeker op de openbare weg.

Oja, GESLAAGD! icon_mrgreen.gif

Gefeliciteerd.

Klopt, dit klopt zeker!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet dalijk mn theorie examen afleggen, en wil me ook maar eens even in gaan schrijven bij een rij school voor praktijk lessen. Waar hebben jullie op gelet bij het kiezen van een rijschool? Ben er namelijk nog niet uit over welke ik zal nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...