Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

golf R32 eip stage 3 verkocht!!!

nieuwe auto: bmw M5 e60 Hartge :D

geen foto's dit keer, iets veel leukers :tu:

bij ons in het dorp is er zo'n klen jochie wat allerlei dikke auto's filmt en op youtube zet.

mijn golf R32 vond ie niet goed genoeg, maar bij me nieuwe bak stond ie toch flink te kwijlen 8)

hij had me al eens gezien 2 weken terug (laatste stukje film) en had afgelopen zondag de hele wedstrijd + de 3e helft waar ik voor aanwezig was :bier: zitten wachten tot ik weer naar huis ging :bonk:

maargoed het lange wachten werd wel beloond want zo leuk als hij het vind om het te filmen vind ik het natuurlijk om aan geinteresseerde personen de shizzle te showen :sigaar:

ik heb hem gezegd dat ie wel terug mocht komen als ie er wat moois van zou maken en dat heeft ie toch ma mooi gedaan.. respect!!

trots op het filmpje, trots op me wagen.

groet

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Deze hoop ik te kopen! Als ik 18 ben zou helemaal mooi zijn, maar dan kan ik hem waarschijnlijk niet betalen! Bovendien belastingvrij!

Geplaatst:

Deze hoop ik te kopen! Als ik 18 ben zou helemaal mooi zijn, maar dan kan ik hem waarschijnlijk niet betalen! Bovendien belastingvrij!

Porsche 911 Carrera 2.7 RS biertje.gif supermooi maar superduur (150.000 euro) of een je moet een Repilca kopen

Geplaatst: (bewerkt)

Ford Mondeo

ford-mondeo-beste-ford-ooit_19_630x350.jpg

en Btw wij waren de eerste in Belgie die de mondeo sedan had (uit nederland gehaalt :puh:)

Bewerkt: door shotyoudie
Geplaatst:

Dit was onze auto , Een Suzuki Baleno. (Dit was trouwens ook mijn begin auto) ^_^

1272317293-010.jpg

Die is nu weg , Dus me ouders gaan binnenkort een nieuwe Suzuki aanschaffen , Het word een Splash of een SX4 Sedan. :puh:

De Suzuki Splash :

1272317464-210.jpg

En de Suzuki SX4 :

1272317514-620.jpg

Ik zie wel wat het word , Ze hebben allebei wel leuke vormen erin zitten. (Mijn mening natuurlijk) :engel:

• 3 weken later...
  • 2 weken later...

Mijn moeder een rode rover 75 weet ik niet uit welke jaar

800px-Rover_75_front_20080102.jpg

En bij mijn vader een metallic donker blauwe nissan 1.7 dci note uit 2007

AK58JXC.jpg

En over 1 paar dagen een nissan navara weet niet welke kleur volgens mij gewoon zwart

2007_Nissan_Frontier_Navara.jpg

Bewerkt: door thomas1010
Geplaatst:

golf R32 eip stage 3 verkocht!!!

nieuwe auto: bmw M5 e60 Hartge :D

geen foto's dit keer, iets veel leukers :tu:

bij ons in het dorp is er zo'n klen jochie wat allerlei dikke auto's filmt en op youtube zet.

mijn golf R32 vond ie niet goed genoeg, maar bij me nieuwe bak stond ie toch flink te kwijlen 8)

hij had me al eens gezien 2 weken terug (laatste stukje film) en had afgelopen zondag de hele wedstrijd + de 3e helft waar ik voor aanwezig was :bier: zitten wachten tot ik weer naar huis ging :bonk:

maargoed het lange wachten werd wel beloond want zo leuk als hij het vind om het te filmen vind ik het natuurlijk om aan geinteresseerde personen de shizzle te showen :sigaar:

ik heb hem gezegd dat ie wel terug mocht komen als ie er wat moois van zou maken en dat heeft ie toch ma mooi gedaan.. respect!!

trots op het filmpje, trots op me wagen.

groet

Ja, en ik ben de kerstman, weet je wel wat een Hartge kost+ een R32?

• 2 weken later...

Heb sinds kort een 1995 Seat Ibiza 1.4 GLX E2 voor de deur staan. Geweldige auto, hij kostte geen reet en hij rijdt fantastisch, als nieuw. Motorkap en rechterspatbord is ietwat dof, op het linker spatbord komt de blanke lak er af zetten dus die ga ik een keer spuiten. Ook het spoilertje is een beetje dof, maar dat heb ik al redelijk goed weggepoetst.

Heb alleen nog geen rijbewijs, maar ach...

Pics!

Toen ik heb kreeg...

Foto0511.jpg

th_Foto0512.jpg

Toen ik klaar was met poetsen en polijsten(met 20 jaar oud spulletje in een roestig busje Texaco Lackcleaner)..

Foto0517.jpg

Foto0532.jpg

Foto0525.jpg

Foto0523.jpg

Foto0519.jpg

Foto0521.jpg

th_Foto0520.jpgth_Foto0527.jpgth_Foto0529.jpg

Vet of niet? :D

Mijn ouders hebben overigens nog steeds dezelfde saaie metallic-grijze Ford Focus van 1998-2004 of zo..

Bewerkt: door Mythbuster

toyota-corolla-verso-3172822_b_b0df32b2a5450b17.jpg

De auto van m'n ouders, alleen is de onze in 't zilver :puh:

Suzuki_Swift_America.jpg

De getunde versie hiervan, die wil ik zo graag! :)

Bewerkt: door MidnightMayhem

Leuke auto, Mythbuster! Ziet er goed uit, op dat linker voorscherm na dan. Zo zie je maar weer wat voor een verschil er tussen een gepoetste en ongepoetste auto kan zijn. Heel mooi gedaan! Toevallig nog meer plannen met de Ibiza?

---

Ik heb trouwens ook weer een nieuwe auto sinds een maand of drie. Het is weer een VW Golf type 2, maar dit keer een GTI 16v uitvoering met aardig luxe opties (elec. ramen + spiegels, ABS, leren bekleding) voor dat model.

gti1.jpg

gti2.jpg

CIMG0253.jpg

gti3.jpg

CIMG0245.jpg

Een aantal dingen wat op de foto's te zien is, heb ik zelf gedaan/veranderd. De wielen heb ik bijvoorbeeld opnieuw laten spuiten bij een bedrijf en ook de grill, achterlichten en een paar kleine, originele details zaten er bij aanschaf nog niet op.

In principe is de auto volledig in originele staat, op de verlaging, wielen, xenon-verlichting en ruitenwisser na.

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Heb sinds kort een 1995 Seat Ibiza 1.4 GLX E2 voor de deur staan. Geweldige auto, hij kostte geen reet en hij rijdt fantastisch, als nieuw. Motorkap en rechterspatbord is ietwat dof, op het linker spatbord komt de blanke lak er af zetten dus die ga ik een keer spuiten. Ook het spoilertje is een beetje dof, maar dat heb ik al redelijk goed weggepoetst.

Heb alleen nog geen rijbewijs, maar ach...

Pics!

Toen ik heb kreeg...

Foto0511.jpg

th_Foto0512.jpg

Toen ik klaar was met poetsen en polijsten(met 20 jaar oud spulletje in een roestig busje Texaco Lackcleaner)..

Foto0517.jpg

Foto0532.jpg

Foto0525.jpg

Foto0523.jpg

Foto0519.jpg

Foto0521.jpg

th_Foto0520.jpgth_Foto0527.jpgth_Foto0529.jpg

Vet of niet? :D

Mijn ouders hebben overigens nog steeds dezelfde saaie metallic-grijze Ford Focus van 1998-2004 of zo..

Ik snap het niet helemaal, je zegt dat jouw auto fijn rijdt, terwijl je nog geen rijbewijs hebt. Ligt het aan mij, of kun je dan nooit zo ver met de auto gereden hebben dat je kunt zeggen of die fijn rijdt of niet?

Geplaatst:

Wauw vette auto Bling! Die wielen zijn super! Volgens mij véél mooier dan die onder je oude Golfje zaten. Wilde zelf eerst ook een Golf kopen, maar die Ibiza was toch te mooi om af te slaan xD Super bak! Vind alleen de achterlichten net niet goed passen bij de kleur van je auto, aangezien de lichten echt goed staan bij donkergrijs en zwart, en er een beetje oranje in zit, maar geen blauw... Da's wel weer jammer. En ben nooit zo weg van dat zwarte plastic rond de wielkasten, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk...

Overigens ga ik denk ik niet veel doen met die Ibiza, misschien een keer booskijkertjes erop zetten, nieuwe hoedenplank erin gooien natuurlijk, schermpje overspuiten... Heel misschien dat ik nog ergens wat boxen kan opduiken, dan hou ik m'n oude hoedenplank en zet ik de boxen in die gaten die er al in zitten(er zitten namelijk 2 kroonsteentjes achterin, waar de speakers eerst op aangesloten zaten)... Denk dat ik 'm zo veel mogelijk origineel houdt verder, hij's nog net te mooi om te verkloten vind ik.

@Marv666: Heb ook alleen maar paar rondjes gereden op het industrieterrein, maar b.v. in m'n lesauto(Golf 4 TDI) slaat de motor nog best vaak af bij het wegrijden, en die Ibiza is een benzine auto(heb nog nooit met benzineauto gereden) en gelijk de eerste keer kon ik gewoon optrekken zonder schokken, tegensputteren, pruttelen, borrelen enzovoort... Ook de remmen zijn niet zo supergevoelig, wat ik heel erg fijn vindt(Kan 'm best ver intrappen zonder dat hij een knal geeft)... Ook m'n vader zegt dat hij super rijdt voor een auto van 15 jaar oud. Hij zei ook: Ik zou er zo morgen mee naar Oostenrijk durven rijden, zonder bang te zijn dat hij stil zou vallen onderweg... Dat zegt wel wat, want m'n vader is nogal snel zo van wat een oud barrel...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...