Bling Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Wauw vette auto Bling! Die wielen zijn super! Volgens mij véél mooier dan die onder je oude Golfje zaten. Wilde zelf eerst ook een Golf kopen, maar die Ibiza was toch te mooi om af te slaan xD Super bak! Vind alleen de achterlichten net niet goed passen bij de kleur van je auto, aangezien de lichten echt goed staan bij donkergrijs en zwart, en er een beetje oranje in zit, maar geen blauw... Da's wel weer jammer. En ben nooit zo weg van dat zwarte plastic rond de wielkasten, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk... Bedankt! Deze wielen vind ik zelf ook een stuk mooier dan die Borbetjes die ik onder m'n vorige had (die Borbetjes hadden ook redelijk wat stoeprandschade). Wat die achterlichten betreft: die zijn origineel bij dit model en vind ik zelf de mooiste die er zijn. Als ik blauwe of paarse achterlichten ga nemen (niet origineel), dan staat het gelijk weer zo tunerig/goedkoop en dat vind ik zonde. Wat die wielkastranden betreft: dat is ook origineel en hoort bij het GTI-pakket. Een type 2 GTI (met mijn type bumpers) heeft standaard dunne deurlijsten met rood GTI-embleem, dorpelverbreders en wielkastranden. Als ik de wielkastranden dan weg ga halen, lijkt het net alsof er wat ontbreekt en de auto dus niet compleet is. Snap je? Overigens ga ik denk ik niet veel doen met die Ibiza, misschien een keer booskijkertjes erop zetten, nieuwe hoedenplank erin gooien natuurlijk, schermpje overspuiten... Heel misschien dat ik nog ergens wat boxen kan opduiken, dan hou ik m'n oude hoedenplank en zet ik de boxen in die gaten die er al in zitten(er zitten namelijk 2 kroonsteentjes achterin, waar de speakers eerst op aangesloten zaten)... Denk dat ik 'm zo veel mogelijk origineel houdt verder, hij's nog net te mooi om te verkloten vind ik. Precies. Mijn tip is ook om aan een eerste auto nog niet veel te veranderen. Je weet nu misschien nog niet echt wat je smaak precies is en dan kun je eeuwig bezig blijven met een auto, met als gevolg een steeds leger-rakende portomonee. Ben je trouwens al wel bezig met rijlessen? Hoe dan ook: veel plezier met de auto! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Zeker.. Heb me al wel verdiept in die GTI's ooit.. 'T enige wat ik qua uiterlijk echt een voordeel vind boven een normale Golf 2 is de grille, die rode rand heeft toch iets moois. 'K zei ook niet dat ik ze eraf zou halen of zo hoor, maar die wielkastrandjes vind ik gewoon niet echt mooi bij een GTI Overigens, GTI's hebben toch soms ook andere bumpers? Ook omdat jij zegt "met mijn type bumpers"... Denk dat het dan komt omdat ik die andere bumper-set mooier vind.. Het is denk ik ook de kleur. Zie net een plaatje van een rode GTI met van die randen, en daar vind ik het wel mooi bij Blauwe en paarse achterlichten staan trouwens inderdaad voor geen meter, op geen enkele kleur Golf.. Die zwarte zijn op zich inderdaad wel het mooiste, alleen zwart op blauw vind ik nét niet, om het zo maar te zeggen Nog wel steeds véél mooier dan de standaard heldere lichten hoor, die maken de auto in mijn ogen gelijk zo oud-barrel achtig.. En witte zijn ook best lelijk Als je ooit nog andere velgen wil en een beetje van ratlook houdt: Heb een keer een witte Golf op Marktplaats zien staan met metalen rode standaard velgen, met white-wall banden, en dan verlaagd. Dat zag er echt zó meesterlijk vet uit Zou alleen echt een shame zijn voor jou Golf, daar is ie nog véél te mooi en netjes voor! Mijn smaak weet ik overigens wel een beetje, hou veel van old-school, en niet echt van turbo-drukmetertjes, neon en dat soort dingen. Vind ook dat een Ibiza gewoon geen auto is om aan te gaan kloten... Misschien dat ik ooit nog van die donkere achterlichten erop ga zetten, maar dat zie ik dan wel weer. Eerst maar eens dat spatbord overspuiten Misschien dat ik hem ooit nog ga verlagen, en er originele Seat velgen onder ga zetten(dus ipv originele Seat wieldop-wielen )... Vind verlaagd en verder origineel bij heel veel auto's wel mooi... Bewerkt: 23 september 2010 door Mythbuster Reageren
Bling Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Zeker.. Heb me al we verdiept in die GTI's ooit.. 'T enige wat ik qua uiterlijk echt een voordeel vind boven een normale Golf 2 is de grille, die rode rand heeft toch iets moois. 'K zei ook niet dat ik ze eraf zou halen of zo hoor, maar die wielkastrandjes vind ik gewoon niet echt mooi bij een GTI Oké, dat is dan jouw mening. Ik vind dat namelijk wel een erg mooi kenmerk aan een GTI, dat GTI-pakket, wat in mijn ogen wel dik oogt. Overigens, GTI's hebben toch soms ook andere bumpers? Ook omdat jij zegt "met mijn type bumpers"... Denk dat het dan komt omdat ik die andere bumper-set mooier vind.. Het is denk ik ook de kleur. Zie net een plaatje van een rode GTI met van die randen, en daar vind ik het wel mooi bij De oudere GTI's (1984 - 1988) hebben dunnere bumpers en niet het GTI-pakket wat ik heb. Die hebben ook wielkastranden, maar geen dorpelverbreders en in plaats van dunne deurlijsten hebben ze dikke deurlijsten. Hieronder een voorbeeldfoto van een ouder type GTI (ook Golf 2): Blauwe en paarse achterlichten staan trouwens inderdaad voor geen meter, op geen enkele kleur Golf.. Die zwarte zijn op zich inderdaad wel het mooiste, alleen zwart op blauw vind ik nét niet, om het zo maar te zeggen Nog wel steeds véél mooier dan de standaard heldere lichten hoor, die maken de auto in mijn ogen gelijk zo oud-barrel achtig.. En witte zijn ook best lelijk Idd, daarom houd ik deze achterlichten gewoon. Ik ken zo ongeveer alle achterlichten wel en vind deze toch echt het mooist. Overigens is mijn Golf niet blauw, maar paars. Kleur komt op de foto's misschien niet helemaal tot zijn recht, want als je de auto in het echt zou zien, dan zie je wel dat hij echt paars is (vooral in de zon). Als je ooit nog andere velgen wil en een beetje van ratlook houdt: Heb een keer een witte Golf op Marktplaats zien staan met metalen rode standaard velgen, met white-wall banden, en dan verlaagd. Dat zag er echt zó meesterlijk vet uit Zou alleen echt een shame zijn voor jou Golf, daar is ie nog véél te mooi en netjes voor! Volledig rood verbreed staal met white walls? Is wel vet, maar onder mijn kleur auto een beetje te, denk ik.. Maar ik ben voorlopig nog wel tevreden met mijn huidige velgen. Mijn smaak weet ik overigens wel een beetje, hou veel van old-school, en niet echt van turbo-drukmetertjes, neon en dat soort dingen. Vind ook dat een Ibiza gewoon geen auto is om aan te gaan kloten... Misschien dat ik ooit nog van die donkere achterlichten erop ga zetten, maar dat zie ik dan wel weer. Eerst maar eens dat spatbord overspuiten Misschien dat ik hem ooit nog ga verlagen, en er originele Seat velgen onder ga zetten(dus ipv originele Seat wieldop-wielen )... Vind verlaagd en verder origineel bij heel veel auto's wel mooi... Je zou ook kunnen kijken of je zo'n spatbord in dezelfde kleur en nette staat kunt vinden op bijvoorbeeld Marktplaats. Scheelt je wat geld, al kost enkel een spabord laten spuiten je waarschijnlijk ook de kop niet. In ieder geval, succes ermee! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Mooie auto Mythbuster, vriend van mijn ( vriend van m'n zus ) heeft precies zo'n zelfde seat alleen dan in het zwart, hij heeft alleen andere velgen, een spoiler en sportuitlaat ( 2 pijps ) zie hier, op die pagina staat onderin een een aantal uitlaten ( blauwe foto ) en dan is het die 1e rij, helemaal rechts. En wat betreft die velgen heeft ie Wolfrace Milano velgen. Een andere vriend heeft trouwens een gloednieuwe getunede golf gekocht, compleet getuned. Dit is die golf Reageren
marv666 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Mooie auto Mythbuster, vriend van mijn ( vriend van m'n zus ) heeft precies zo'n zelfde seat alleen dan in het zwart, hij heeft alleen andere velgen, een spoiler en sportuitlaat ( 2 pijps ) zie hier, op die pagina staat onderin een een aantal uitlaten ( blauwe foto ) en dan is het die 1e rij, helemaal rechts. En wat betreft die velgen heeft ie Wolfrace Milano velgen. Een andere vriend heeft trouwens een gloednieuwe getunede golf gekocht, compleet getuned. Dit is die golf Wat bedoel je met getuned? Is de auto ook echt prestatiegericht getuned, of bedoel je alleen het uiterlijk? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Hij heeft wel een beetje gechiptuned, maar voor de rest is het alleen maar tupperwaretuning. Als ik 18 ben koop ik overigens net zo'n goedkoop bakkie en dan begin ik m'n eigen project Reageren
marv666 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Hij heeft wel een beetje gechiptuned, maar voor de rest is het alleen maar tupperwaretuning. Als ik 18 ben koop ik overigens net zo'n goedkoop bakkie en dan begin ik m'n eigen project Ok, chiptunen is ook een zeer relatief begrip, maar het is in ieder geval iets. Ikzelf zou eerder een iets mooiere auto kopen, niet zo'n standaard golfje en desnoods daar geld in te pompen. Maarja, ieder zijn smaak. Wat trouwens een mooi voorbeeld van echte tuning is: Een student bij mij op school had bij de HTS Circuitdag (Een circuitdag georganiseerd door school en voor de docenten en studenten) een Skoda Fabia Combi Diesel (Zie hier) mee, standaard heeft die wagen ongeveer 90 pk vermogen, maar die gast heeft er in totaal 310 pk uit weten persen. Die gast heeft ieder onderdeel van het motorblok verbeterd of vervangen voor een beter onderdeel. Hij heeft een deel van de voorbumper weg moeten halen zodat de radiateur genoeg lucht kon krijgen. (Ik weet trouwens niet of hij die auto zo heeft gelaten, of dat die weer teruggetuned is, aangezien die auto op kenteken nu op 74 KW staat, wat ongeveer 100 pk is) Edit: Als je naar die link gaat, dan kun je zien dat er nu al 344,6 pk uitgeperst wordt, dus hij is nog verder gegaan met tunen. Bewerkt: 11 juni 2010 door marv666 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Lancia Delta Integrale (wel de oude zoals op onderstaande foto, niet die homofiele nieuwe versie). Prachtige kar, de mannelijkheid straalt er gewoon vanaf . Mijn vader die moet allerlei dingen gaan spuiten voor die Evo van 'm (rolkooi etc.) en die zaak waar hij dat laat doen, heeft daar ook zo'n onwijs mooie Lancia Delta Integrale staan, precies zo als op de foto. Echt abnormaal gaaf is die auto :$ .. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) Mama rijdt met een zwarte Volvo C30. ^^ En de vader des huizes rijdt met een een zwarte Volvo V50. Tja, de kleuren kloppen niet op de prentjes, use your imagination. Bewerkt: 13 juni 2010 door MegaPilot Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) Mama rijdt met *c30* een zwarte Volvo C30. ^^ En de vader des huizes rijdt met een *v50* een zwarte Volvo V50. Tja, de kleuren kloppen niet op de prentjes, use your imagination. Dan schat ik dat je moeder een met diamanten belegde C30 heeft en je vader een roze V50. Bewerkt: 13 juni 2010 door Cabyon Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Mama rijdt met een zwarte Volvo C30. ^^ En de vader des huizes rijdt met een een zwarte Volvo V50. Tja, de kleuren kloppen niet op de prentjes, use your imagination. Aight, boks. Mijn moeder had een Volvo V50, ingeruild voor de Volvo C30 En me vader rijd in een Saab 9-5 ^^ Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Leuke auto, Mythbuster! Ziet er goed uit, op dat linker voorscherm na dan. Zo zie je maar weer wat voor een verschil er tussen een gepoetste en ongepoetste auto kan zijn. Heel mooi gedaan! Toevallig nog meer plannen met de Ibiza? --- Ik heb trouwens ook weer een nieuwe auto sinds een maand of drie. Het is weer een VW Golf type 2, maar dit keer een GTI 16v uitvoering met aardig luxe opties (elec. ramen + spiegels, ABS, leren bekleding) voor dat model. Een aantal dingen wat op de foto's te zien is, heb ik zelf gedaan/veranderd. De wielen heb ik bijvoorbeeld opnieuw laten spuiten bij een bedrijf en ook de grill, achterlichten en een paar kleine, originele details zaten er bij aanschaf nog niet op. In principe is de auto volledig in originele staat, op de verlaging, wielen, xenon-verlichting en ruitenwisser na. Ook deze is weer perfect, Bling! Erg mooi met dat wit in je velgen! Ik hoop ook nog eens zoiets te hebben, verlaging, andere wielen en verder vooral detailwerk. Vind 'm echt super. Wij zijn ook inmiddels van auto's veranderd. We hebben nu een Renault Trafic uit 2007 met 115 pk, black metallic van kleur en bovendien aangepast zodat ik er met de rolstoel in kan rijden en vastgezet kan worden! Sinds gisteren hebben we een antraciet kleurige Citroën Xsara met een 2 liter motorblok met dik 140 pk, ik vind 'm zeer gaaf! Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) deze wil ik as ik mij rijbewijs over 4 jaar heb de nissan skyline r34 natuurlijk maja dan in het grijs maa als ik me scooter rijbewijs heb word het natuurlijk zo een: Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren
GTA-top Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 wij hebben thuis een Renault Senic Maar later wil ik deze auto omdat ik het een mooie auto vind in het rood en hij aardig hard kan trekken Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Opel Meriva. Al jaren. In 9 jaar 3x een Opel Meriva. Volgende auto: Opel Meriva. Maar later ga ik zelf een Fiat Punto kopen ofzo. En tunen. Neonlichten. Zoals hierboven ook ergens gepost is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.