Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo vandaag wezen kijken naar een Honda CBR900RR Fireblade van 93 voor op circuit bij een collega.

Ziet er vet uit :D, zaterdag ophalen.

Ben benieuwd, en natuurlijk foto's he :puh:

Offcourse.

Is nog wel wat werk aan, maar eerstvolgende circuitdag is pas in juli dus heb nog even tijd :puh:.

Ondertussen ook men kawasaki GPX750R nog af proberen krijgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Offcourse. Is nog wel wat werk aan, maar eerstvolgende circuitdag is pas in juli dus heb nog even tijd :puh:. Ondertussen ook men kawasaki GPX750R nog af proberen krijgen :puh:

Ah ok, genoeg tijd om de motor te leren kennen dus, volgens mij is zo'n Fireblade een bommetje op wielen.

Originele armsteun voor golf 5 gevonden voor een leuk prijsje, hopelijk volgende week binnen, toch wel fijn stukje luxe weer erbij!

Mooi man, lijkt mij ook wel fijn, maar voor de Golf 3 is er weinig(of duur) wat echt denderend is helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Kent er iemand hier nog leuke betaalbare oldtimers zoals de Ford Capri, Opel Manta, BMW e30, Volvo 240 Turbo ... ? :)

Wat noem jij betaalbaar? En heb je nog verder eisen?

Rond de €4000 in aankoopprijs en moet een beetje meekunnen met het modern verkeer. :puh:

Bewerkt: door ColaGlas
Link to comment
Delen op andere websites

Offcourse. Is nog wel wat werk aan, maar eerstvolgende circuitdag is pas in juli dus heb nog even tijd :puh:. Ondertussen ook men kawasaki GPX750R nog af proberen krijgen :puh:

Ah ok, genoeg tijd om de motor te leren kennen dus, volgens mij is zo'n Fireblade een bommetje op wielen.

Originele armsteun voor golf 5 gevonden voor een leuk prijsje, hopelijk volgende week binnen, toch wel fijn stukje luxe weer erbij!

Mooi man, lijkt mij ook wel fijn, maar voor de Golf 3 is er weinig(of duur) wat echt denderend is helaas.

Hmm is er niet genoeg op de sloop te vinden dan?

je kan kijken op www.onderdelenlijn.nl en http://www.bm-onderdelenshop.nl/ daar vind je echt heel erg veel qua volkswagen iig.

Ik betaal incl verzenden alsnog 100 euro maar heb liever iets origineels dan zo'n stom prul van 40 euro wat totaal niet bij de bekleding past. Vooral bij langere ritten weet je je geen houding meer te nemen zonder armsteun :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm is er niet genoeg op de sloop te vinden dan?

je kan kijken op www.onderdelenlijn.nl en http://www.bm-onderdelenshop.nl/ daar vind je echt heel erg veel qua volkswagen iig.

Ik betaal incl verzenden alsnog 100 euro maar heb liever iets origineels dan zo'n stom prul van 40 euro wat totaal niet bij de bekleding past. Vooral bij langere ritten weet je je geen houding meer te nemen zonder armsteun :puh:

Voor de Golf 3 is geen originele steun geleverd behalve de Amerikaanse middenconsole, maar daarvan is de armsteun behoorlijk klein.

En er was er nog een die er origineel eruit zag en goede montage heeft, maar die kostte meen ik 70 euro, maar ik heb in sinds februari nog geen 200km met de Golf gereden dus echt veel geld ga ik niet uitgeven aan zulke 'luxe'.

Link to comment
Delen op andere websites

Offcourse. Is nog wel wat werk aan, maar eerstvolgende circuitdag is pas in juli dus heb nog even tijd :puh:. Ondertussen ook men kawasaki GPX750R nog af proberen krijgen :puh:

Ah ok, genoeg tijd om de motor te leren kennen dus, volgens mij is zo'n Fireblade een bommetje op wielen.

Nope, puur op circuit, dus in juli word het de eerste keer dat ik er echt mee rijd.

Ben er nu nog volop aan bezig, onderhoud etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm is er niet genoeg op de sloop te vinden dan?

je kan kijken op www.onderdelenlijn.nl en http://www.bm-onderdelenshop.nl/ daar vind je echt heel erg veel qua volkswagen iig.

Ik betaal incl verzenden alsnog 100 euro maar heb liever iets origineels dan zo'n stom prul van 40 euro wat totaal niet bij de bekleding past. Vooral bij langere ritten weet je je geen houding meer te nemen zonder armsteun :puh:

Voor de Golf 3 is geen originele steun geleverd behalve de Amerikaanse middenconsole, maar daarvan is de armsteun behoorlijk klein.

En er was er nog een die er origineel eruit zag en goede montage heeft, maar die kostte meen ik 70 euro, maar ik heb in sinds februari nog geen 200km met de Golf gereden dus echt veel geld ga ik niet uitgeven aan zulke 'luxe'.

Dan loont het inderdaad niet echt nee, ik rij ongeveer 10k per jaar dus dan is een armsteun toch wel erg handig

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm is er niet genoeg op de sloop te vinden dan?

je kan kijken op www.onderdelenlijn.nl en http://www.bm-onderdelenshop.nl/ daar vind je echt heel erg veel qua volkswagen iig.

Ik betaal incl verzenden alsnog 100 euro maar heb liever iets origineels dan zo'n stom prul van 40 euro wat totaal niet bij de bekleding past. Vooral bij langere ritten weet je je geen houding meer te nemen zonder armsteun :puh:

Voor de Golf 3 is geen originele steun geleverd behalve de Amerikaanse middenconsole, maar daarvan is de armsteun behoorlijk klein.

En er was er nog een die er origineel eruit zag en goede montage heeft, maar die kostte meen ik 70 euro, maar ik heb in sinds februari nog geen 200km met de Golf gereden dus echt veel geld ga ik niet uitgeven aan zulke 'luxe'.

Dan loont het inderdaad niet echt nee, ik rij ongeveer 10k per jaar dus dan is een armsteun toch wel erg handig

Erhm das nou ook niet bepaald veel hé :puh:.

Doe ik ook jaarlijks ongeveer (zal nu heel wat minder zijn aangezien ik elke dag met de motor werk)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan loont het inderdaad niet echt nee, ik rij ongeveer 10k per jaar dus dan is een armsteun toch wel erg handig

Nee precies, ook probeer als ik iets aanpas, dat het ook gewoon terug naar origineel kan, dus gaten boren, beugels monteren en dat soort grapjes gaat hem voor mij niet worden :puh:

Erhm das nou ook niet bepaald veel hé :puh:. Doe ik ook jaarlijks ongeveer (zal nu heel wat minder zijn aangezien ik elke dag met de motor werk)

10k per jaar is ook weer niet echt laag, gemiddeld is volgens mij 12 of 13k per jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...