ColaGlas Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) En... zwaar gebuisd op mijn praktijk.. veel te zenuwachtig en idiootste fout ooit gemaakt. Even een tekeningetje maken (de lijnen waren echter niet meer zichtbaar op het wegdek): Dus, we naderden een voorrangsweg en ik moest links afslaan.. ging ik op de plaats van de rode stip staan om vervolgens zonder in mijn spiegels te kijken achterruit te rijden omdat er een auto moest inslaan. Kon dus meteen terugkeren richting het examencentrum.. iemand tips tegen de zenuwen? Bewerkt: 18 juni 2014 door ColaGlas Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Ik ben een verboden straat ingereden op m'n eerste examen, beetje lame. Gewoon niet aantrekken en je troosten met het feit dat ze je voor alles proberen te pakken. Gisteren was ik er overigens bijna aan. Sjonnies waren aan het straatracen, 2 aan 2 en ik kon niet uitwijken(tenzij in de gracht). Gelukkig kreeg er 1 van hen het verstand om achter de andere aan te rijden.. Bewerkt: 18 juni 2014 door MegaPilot Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Aan de zenuwen kan je denk ik niet veel doen, alleen goed diep inademen Gewoon nog een keer proberen Ik ga morgen kijken voor een andere uitlaat voor de Impreza, wel een catback systeem dat bekend staat om zijn enorm diepe boxerroffel maar toch erg luid is (lees -> 100DB ) En jah, tis een jap-style uitlaat Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 @ColaGlas: Tegen de zenuwen kan je weinig doen inderdaad, maar zorg er gewoon voor dat je heel veel hebt gereden op voorhand. Ik was ook heel zenuwachtig voor mijn examen (de nacht ervoor niet kunnen slapen zelfs), maar één keer dat ik was aan het rijden vielen die zenuwen grotendeels weg. Denk dat de vele kilometers die ik het jaar ervoor heb gedaan daar zeker mee te maken hebben. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Aan de zenuwen kan je denk ik niet veel doen, alleen goed diep inademen Gewoon nog een keer proberen Ik ga morgen kijken voor een andere uitlaat voor de Impreza, wel een catback systeem dat bekend staat om zijn enorm diepe boxerroffel maar toch erg luid is (lees -> 100DB ) En jah, tis een jap-style uitlaat Maak even een filmpje zodra het eronder zit. Ben benieuwd naar het gebrom! Reageren
ColaGlas Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt voor mijn praktijk op 2 juli, hopelijk ga ik minder zenuwachtig zijn omdat ik al een beetje weet hoe het examen verloopt e.d. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Maak even een filmpje zodra het eronder zit. Ben benieuwd naar het gebrom! Zal even kijken of het lukt Dit is de uitlaat: Blitz Nur Spec R En dit het geluid: Filmpje van youtube, de mijne moet er nog onder Bewerkt: 22 juni 2014 door RustyRustler89 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Ik wil graag de sufkut bedanken, die een deuk in mijn auto heeft gereden, en vervolgens wegrijdt, ik hoop dat je met je grafbak en al de greppel in rijdt.... Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 En de uitlaat zit eronder, paste allemaal perfect Uitlaat is wel aanwezig , wat een klap kabaal komt er uit zo'n regenpijp zeg En de volgende updates staan in bestelling Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 Net even zonder rijbewijs gereden(portefeuille vergeten), gelukkig geen agent tegengekomen. Eenmaal thuisgekomen google ik ff...Jemig zeg, wat een boetes voor rijden zonder rijbewijs. De wet beseft niet dat je eens iets kan vergeten, neen? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 Net even zonder rijbewijs gereden Schavuit! De belangrijkste reden om je rijbewijs bij je te hebben is echt niet om aan de politie te kunnen tonen dat je bevoegd bent tot het besturen van een motorvoertuig hoor. Het is juist om aan anderen aan te kunnen tonen dat je dat mag, bij voorbeeld bij een aanrijding. Daarom is het verplicht het bij je te hebben als je een motorvoertuig bestuurd, en daarom kan je een bekeuring krijgen als je het niet bij je hebt. Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Doet me denken aan de dag dat ik driemaal werd aangehouden op mijn scooter terwijl ik driemaal geen rijbewijs of id bij me had. Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 En... zwaar gebuisd op mijn praktijk.. veel te zenuwachtig en idiootste fout ooit gemaakt. Even een tekeningetje maken (de lijnen waren echter niet meer zichtbaar op het wegdek): Dus, we naderden een voorrangsweg en ik moest links afslaan.. ging ik op de plaats van de rode stip staan om vervolgens zonder in mijn spiegels te kijken achterruit te rijden omdat er een auto moest inslaan. Kon dus meteen terugkeren richting het examencentrum.. iemand tips tegen de zenuwen? Hoe kan je dat nou nog op de zenuwen steken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.