Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

En... zwaar gebuisd op mijn praktijk.. veel te zenuwachtig en idiootste fout ooit gemaakt.

Even een tekeningetje maken (de lijnen waren echter niet meer zichtbaar op het wegdek):

uIFMLzr.jpg

Dus, we naderden een voorrangsweg en ik moest links afslaan.. ging ik op de plaats van de rode stip staan om vervolgens zonder in mijn spiegels te kijken achterruit te rijden omdat er een auto moest inslaan. :7 Kon dus meteen terugkeren richting het examencentrum.. iemand tips tegen de zenuwen?

Bewerkt: door ColaGlas
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben een verboden straat ingereden op m'n eerste examen, beetje lame.

Gewoon niet aantrekken en je troosten met het feit dat ze je voor alles proberen te pakken.

Gisteren was ik er overigens bijna aan. Sjonnies waren aan het straatracen, 2 aan 2 en ik kon niet uitwijken(tenzij in de gracht). Gelukkig kreeg er 1 van hen het verstand om achter de andere aan te rijden..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de zenuwen kan je denk ik niet veel doen, alleen goed diep inademen :puh:

Gewoon nog een keer proberen

Ik ga morgen kijken voor een andere uitlaat voor de Impreza, wel een catback systeem dat bekend staat om zijn enorm diepe boxerroffel maar toch erg luid is :schater: (lees -> 100DB :D )

En jah, tis een jap-style uitlaat :D

Link to comment
Delen op andere websites

@ColaGlas: Tegen de zenuwen kan je weinig doen inderdaad, maar zorg er gewoon voor dat je heel veel hebt gereden op voorhand. Ik was ook heel zenuwachtig voor mijn examen (de nacht ervoor niet kunnen slapen zelfs), maar één keer dat ik was aan het rijden vielen die zenuwen grotendeels weg. Denk dat de vele kilometers die ik het jaar ervoor heb gedaan daar zeker mee te maken hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de zenuwen kan je denk ik niet veel doen, alleen goed diep inademen :puh:

Gewoon nog een keer proberen

Ik ga morgen kijken voor een andere uitlaat voor de Impreza, wel een catback systeem dat bekend staat om zijn enorm diepe boxerroffel maar toch erg luid is :schater: (lees -> 100DB :D )

En jah, tis een jap-style uitlaat :D

Maak even een filmpje zodra het eronder zit. Ben benieuwd naar het gebrom! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maak even een filmpje zodra het eronder zit. Ben benieuwd naar het gebrom! ^_^

Zal even kijken of het lukt

Dit is de uitlaat:

Blitz Nur Spec R

uitlaat2_zps5f79a479.jpeg

uitlaat3_zpsc14b97f5.jpeg

En dit het geluid:

Filmpje van youtube, de mijne moet er nog onder :muur:

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Net even zonder rijbewijs gereden(portefeuille vergeten), gelukkig geen agent tegengekomen. Eenmaal thuisgekomen google ik ff...Jemig zeg, wat een boetes voor rijden zonder rijbewijs. De wet beseft niet dat je eens iets kan vergeten, neen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Net even zonder rijbewijs gereden

Schavuit!

De belangrijkste reden om je rijbewijs bij je te hebben is echt niet om aan de politie te kunnen tonen dat je bevoegd bent tot het besturen van een motorvoertuig hoor. Het is juist om aan anderen aan te kunnen tonen dat je dat mag, bij voorbeeld bij een aanrijding. Daarom is het verplicht het bij je te hebben als je een motorvoertuig bestuurd, en daarom kan je een bekeuring krijgen als je het niet bij je hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

En... zwaar gebuisd op mijn praktijk.. veel te zenuwachtig en idiootste fout ooit gemaakt.

Even een tekeningetje maken (de lijnen waren echter niet meer zichtbaar op het wegdek):

uIFMLzr.jpg

Dus, we naderden een voorrangsweg en ik moest links afslaan.. ging ik op de plaats van de rode stip staan om vervolgens zonder in mijn spiegels te kijken achterruit te rijden omdat er een auto moest inslaan. :7 Kon dus meteen terugkeren richting het examencentrum.. iemand tips tegen de zenuwen?

Hoe kan je dat nou nog op de zenuwen steken? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...