Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben gelukkig een van de weinige mensen die dus nooit last heeft van zenuwen, scooter, autotheorie en praktijk in 1x gehaald toendertijd :puh:

Ik had wel last van zenuwen, heb mijn praktijk nipt gehaald omdat ik eigenlijk te voorzichtig reed maar omdat het verder goed ging toch geslaagd.

Wel theorie, tussentijdse toets en praktijk in 1x gehaald gelukkig, dat scheelt wel weer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gelukkig een van de weinige mensen die dus nooit last heeft van zenuwen, scooter, autotheorie en praktijk in 1x gehaald toendertijd :puh:

Ik had wel last van zenuwen, heb mijn praktijk nipt gehaald omdat ik eigenlijk te voorzichtig reed maar omdat het verder goed ging toch geslaagd.

Wel theorie, tussentijdse toets en praktijk in 1x gehaald gelukkig, dat scheelt wel weer :)

Ik was die rijlessen ook zo schijt ziek, een poosje is het leuk, daarna wordt het gewoon een vervelende verplichting. Vooral in mijn geval aangezien toendertijd de zaterdag mijn enigste vrije dag was (doordeweeks school+stage, zondags werken) en alleen toen kon rijlessen.. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel een verplichting hebben op een vrije dag.

Was nog het blijste met het feit dat ik geen rijlessen meer hoefde te nemen dus ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gelukkig een van de weinige mensen die dus nooit last heeft van zenuwen, scooter, autotheorie en praktijk in 1x gehaald toendertijd :puh:

Ik had wel last van zenuwen, heb mijn praktijk nipt gehaald omdat ik eigenlijk te voorzichtig reed maar omdat het verder goed ging toch geslaagd.

Wel theorie, tussentijdse toets en praktijk in 1x gehaald gelukkig, dat scheelt wel weer :)

Ik was die rijlessen ook zo schijt ziek, een poosje is het leuk, daarna wordt het gewoon een vervelende verplichting. Vooral in mijn geval aangezien toendertijd de zaterdag mijn enigste vrije dag was (doordeweeks school+stage, zondags werken) en alleen toen kon rijlessen.. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel een verplichting hebben op een vrije dag.

Was nog het blijste met het feit dat ik geen rijlessen meer hoefde te nemen dus ^^

Ik heb me gewoon regelmatig van school laten halen. Krijg je wel blikken van je schoolgenoten, maar goed. Ik vind het geen probleem. Heb meteen vervoer naar huis. Normaal pak ik de bus, maar ik heb echt een hekel aan het openbaar vervoer. :7

Heb inmiddels trouwens 20 lessen afgerond en het gaat al de goede kant op. Waar ik nog echt goed aan moet werken is mijn inzicht. Toen ik de laatste keer straatje moest keren kostte het me vier pogingen om het 'veilig' te doen (de eerste drie keer wilde ik de hele rijbaan pakken om te keren, in plaats van aan de rechterkant stil te gaan staan en dan achteruit een parkeervak in te rijden). En ik kijk vaak niet ver genoeg vooruit waardoor ik erg laat begin met handelen. Opzich geen ramp, maar het rijdt toch niet zo relaxt. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gelukkig een van de weinige mensen die dus nooit last heeft van zenuwen, scooter, autotheorie en praktijk in 1x gehaald toendertijd :puh:

Ik had wel last van zenuwen, heb mijn praktijk nipt gehaald omdat ik eigenlijk te voorzichtig reed maar omdat het verder goed ging toch geslaagd.

Wel theorie, tussentijdse toets en praktijk in 1x gehaald gelukkig, dat scheelt wel weer :)

Ik was die rijlessen ook zo schijt ziek, een poosje is het leuk, daarna wordt het gewoon een vervelende verplichting. Vooral in mijn geval aangezien toendertijd de zaterdag mijn enigste vrije dag was (doordeweeks school+stage, zondags werken) en alleen toen kon rijlessen.. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel een verplichting hebben op een vrije dag.

Was nog het blijste met het feit dat ik geen rijlessen meer hoefde te nemen dus ^^

Ik heb me gewoon regelmatig van school laten halen. Krijg je wel blikken van je schoolgenoten, maar goed. Ik vind het geen probleem. Heb meteen vervoer naar huis. Normaal pak ik de bus, maar ik heb echt een hekel aan het openbaar vervoer. :7

Heb inmiddels trouwens 20 lessen afgerond en het gaat al de goede kant op. Waar ik nog echt goed aan moet werken is mijn inzicht. Toen ik de laatste keer straatje moest keren kostte het me vier pogingen om het 'veilig' te doen (de eerste drie keer wilde ik de hele rijbaan pakken om te keren, in plaats van aan de rechterkant stil te gaan staan en dan achteruit een parkeervak in te rijden). En ik kijk vaak niet ver genoeg vooruit waardoor ik erg laat begin met handelen. Opzich geen ramp, maar het rijdt toch niet zo relaxt. :puh:

Achja je moet maar zo denken, je kunt nu beter alles fout doen tijdens het rijlessen en er erg veel van leren, dan dat je erg snel slaagt en dan met je (eigen) auto brokken maakt.

Ik had als voordeel dat ik al 3 jaar scooter reed dus dat inzicht op de weg etc had ik al wat opgebouwd ( blauw kenteken die 50-60km/h reed ), enigste minpunt wat ik me daardoor al had aangeleerd in de jaren was dat ik zo laat mogelijk pas afremde op mijn scooter, dit pakte ik dus automatisch op in de auto, niet zo'n slim idee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En geslaagd voor mijn praktijk! :D

België door naar de kwartfinales, kersvers kindje in de familie en geslaagd voor praktijk allemaal op dezelfde dag, het geluk kan niet meer op. :D Overigens maar één foutje gemaakt, namelijk een keer niet in beide richtingen gekeken bij het keren op de rijbaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ColaGlas Proficiat!

De Antara heeft sinds een paar dagen een dak boven het hoofd :D

Ook heeft hij de spatlappen van de vorige Antara eronder gekregen :D

xbmids.jpg157k4s2.jpgfynb01.jpgiyhp9w.jpg2wck4ma.jpg2dhhhli.jpgwia4vd.jpgndjsk4.jpgx2nuo3.jpg23sg2df.jpg

Grtzz, Max

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

@ColaGlas, gefeliciteerd!

Ik heb ook weer een nieuw pakketje binnen, kunnen de komende tijd weer hobby'en :)

  • Pioneer Avic F960DAB (DAB+, Navigatie, Dubbeldin, Apple Carplay, Appradio en talloze opties)
  • Pioneer/Kenwood DAB+ antenne
  • SilentCoat Bulkpack ontdreuning (40 platen van 2mm)
  • SilentCoat Noise Absorber (4platen)

image_zps3b1320e0.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

@Rusty, gelukkig ben jij wel zo'n iemand die voor demping kiest bij high-performance audio. Zie ook regelmatig gasten rijden die met volle bass pompen, waarbij bijna de ruiten rondvliegen, en je de grond zowat voelt trillen. Is toch wel netter vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...