GekkieJ01 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 (bewerkt) Opel Meriva. Al jaren. In 9 jaar 3x een Opel Meriva. Volgende auto: Opel Meriva. Maar later ga ik zelf een Fiat Punto kopen ofzo. En tunen. Neonlichten. Zoals hierboven ook ergens gepost is. Maak het niet te bond dan, want als je op meetings aankomt met een te-getunede ( brede sideskirts, voorbumpers, achterbumpers enzovoort ) auto gaan ze een beetje dom doen over tupperware tuning. Ik zou het in style tunen, dus niet teveel poespas. Enneh, oja... Geniet! Bewerkt: 21 juli 2010 door GekkieJ01 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) Een Peugeot 407 Bewerkt: 22 juli 2010 door .Corneria. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Opel Meriva. Al jaren. In 9 jaar 3x een Opel Meriva. Volgende auto: Opel Meriva. Maar later ga ik zelf een Fiat Punto kopen ofzo. En tunen. Neonlichten. Zoals hierboven ook ergens gepost is. Maak het niet te bond dan, want als je op meetings aankomt met een te-getunede ( brede sideskirts, voorbumpers, achterbumpers enzovoort ) auto gaan ze een beetje dom doen over tupperware tuning. Ik zou het in style tunen, dus niet teveel poespas. Enneh, oja... Geniet! ] LOl! Reageren
Deluxo Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik snap niet dat mensen hun auto willen tunen. Het is compleet zinloos en je verpest het uiterlijk van je auto. Een spoilertje, misschien een kleine uitlaat kan nog wel, maar overdreven paintjobs of een grote uitlaat die een kutherrie maakt vind ik zoiezo zonde van je geld en het ziet er niet uit. Ikzelf heb een Opel Astra uit 2007. Mvg, Deluxo Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ieder zijn eigen. Ik vind persoonlijk wel mooi. Met mooie bestickering. Dan ga ik naar straatraces en doe ik mee. Reageren
GTA-top Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ieder zijn eigen. Ik vind persoonlijk wel mooi. Met mooie bestickering. Dan ga ik naar straatraces en doe ik mee. Dan kan je hem beter prestatiegericht tunen,want je auto gaat denk ik niet sneller als je een mooie bestickering erop zet. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ieder zijn eigen. Ik vind persoonlijk wel mooi. Met mooie bestickering. Dan ga ik naar straatraces en doe ik mee. Dan kan je hem beter prestatiegericht tunen,want je auto gaat denk ik niet sneller als je een mooie bestickering erop zet. Maar wat heb je aan dat prestatiegerichtte, Als je m sneller enzo maakt, heb je er ng steeds niks aan, want je mag bijna nergens 200 of hoger rijden... Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 @ hieronder: lal, gelijk maar matzwart & gruwelijke spoiler erop? xD Droomautootje: Afbeeldig en een Golf GTI gaat er altijd in Die R34 vind ik persoonlijk niet echt mooi bij die achtergrond De r32 en r33 zijn t vetste xD Zelf wil ik later om te beginnen wel een Nissan Primera hebben ofzo Reageren
GTA-top Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ieder zijn eigen. Ik vind persoonlijk wel mooi. Met mooie bestickering. Dan ga ik naar straatraces en doe ik mee. Dan kan je hem beter prestatiegericht tunen,want je auto gaat denk ik niet sneller als je een mooie bestickering erop zet. Maar wat heb je aan dat prestatiegerichtte, Als je m sneller enzo maakt, heb je er ng steeds niks aan, want je mag bijna nergens 200 of hoger rijden... Je kan er altijd mee naar een circuit als je er echt wat voor over hebt en je kan altijd tussen de weilandjes een straatje opzoeken Reageren
commando Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 zit ff te kijken voor nieuwe ( kleinere ) auto, die Citroen C5 zuipt benzine niet normaal XD. vind zo'n Citroen C2 wel mooi, of een Peugeot 207 wel mooi Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ieder zijn eigen. Ik vind persoonlijk wel mooi. Met mooie bestickering. Dan ga ik naar straatraces en doe ik mee. Dan kan je hem beter prestatiegericht tunen,want je auto gaat denk ik niet sneller als je een mooie bestickering erop zet. Nee, dat is logisch hé? Maar van mij hoeft het niet snel. Als ik maar in Style rijdt. Reageren
GTA-top Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Ieder zijn eigen. Ik vind persoonlijk wel mooi. Met mooie bestickering. Dan ga ik naar straatraces en doe ik mee. Dan kan je hem beter prestatiegericht tunen,want je auto gaat denk ik niet sneller als je een mooie bestickering erop zet. Nee, dat is logisch hé? Maar van mij hoeft het niet snel. Als ik maar in Style rijdt. Best logisch om naar een circuit te gaan hoor me oom doet het ook wel is. Maarja als je in style wilt moet je een mooie pimpbak hebben ofzo. OT : Ik vind dit ook wel een mooie auto ! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Ieder zijn eigen. Ik vind persoonlijk wel mooi. Met mooie bestickering. Dan ga ik naar straatraces en doe ik mee. Dan kan je hem beter prestatiegericht tunen,want je auto gaat denk ik niet sneller als je een mooie bestickering erop zet. Nee, dat is logisch hé? Maar van mij hoeft het niet snel. Als ik maar in Style rijdt. Best logisch om naar een circuit te gaan hoor me oom doet het ook wel is. Maarja als je in style wilt moet je een mooie pimpbak hebben ofzo. Dat is natuurlijk onzin, vrienden van mij zitten bij Underground Racing, een vriend van mij heeft een bijna standaard Opel Astra ( alleen andere velgen en sportuitlaat + xenon lampjes ) en hun zijn ook toegelaten bij straatraces, hij reed toen tegen een Honda Civic '95 getuned. Alle getunede auto's mogen straatracen, alleen het moet wel op gaan, want een Seat ibiza uit 95 met alleen een sportuitlaat kan echt niet op tegen een super krachtige Nissan Skyline. Sommige clubs houden ook bij meeting gewoon straatraces, alleen dat is wel voor voertuigen en leden binnen de club. Maar NickOwnage en ik houden dus meer van styling, met styling kan je ook geld winnen door internationale meetings, styling valt ook onder tuning dus inprincipe mag dat ook met sprintjes enzo meedoen. Wat ik dus wil zeggen is dat je auto niet speciaal prestatiegericht hoeft te zijn om aan een straatrace mee te kunnen doen, bij sommige clubs zit je al automatisch in een club als je een auto hebt, en mag je dus ook meedoen aan sprintjes en meetings. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 We hebben er een lancia delta 1.3 uit 1990 erbij, binnekort messchien een intergrale evo van hetzelfde type! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.