Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ik zie nu trouwens dat de rode E30 retrofit heeft, kortom, (originele) opties die achteraf zijn ingebouwd.

Deurpanelen hebben namelijk een dopje waar eerst de raamslingers zaten, dus elektrische ramen zijn achteraf ingebouwd.

Dan is het alarm achteraf ingebouwd? Als dit een originele is, is er vaak geen probleem, maar aftermarket is meestal ruk.

Retrofit hoeft trouwens geen probleem te zijn als het goed gebeurd incl. goede kabelbomen, het is alleen een waarschuwing want kans op verknipte kabels is groter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb zojuist alles weer even bijgelezen, liep erg achter. Je scooby wordt netjes Rusty. Puik ingebouwd die nieuwe radio. Zoektocht van Limbolander en Colaglas lopen nog zo te zien. Ik ben zelf ook nog opzoek, maar zie nog niet echt iets interessants.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb je goed gedaan Rusty. Ik vind het ook een mooie auto! (mooiste model Impreza IMO) Die wielen passen er perfect bij. Kan je meer foto's maken? Dat zou uiteraard leuk zijn!

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je pa goed begrijpen, als ik jou was zou ik eerst een goed gaan bedenken wat je nou wilt

Je kletst hier elke keer maar weer linken neer maar wij zien door de bomen ook het bos niet meer

We kunnen zo onderhand wel een encyclopedie beginnen met alle info die je hebt gevraagd over steeds verschillende modellen

Tja, dat begrijp ik wel, ben ook echt een twijfelaar op dat gebied. :puh:

Ik zie nu trouwens dat de rode E30 retrofit heeft, kortom, (originele) opties die achteraf zijn ingebouwd.

Deurpanelen hebben namelijk een dopje waar eerst de raamslingers zaten, dus elektrische ramen zijn achteraf ingebouwd.

Dan is het alarm achteraf ingebouwd? Als dit een originele is, is er vaak geen probleem, maar aftermarket is meestal ruk.

Retrofit hoeft trouwens geen probleem te zijn als het goed gebeurd incl. goede kabelbomen, het is alleen een waarschuwing want kans op verknipte kabels is groter.

Ik ga hoe dan ook een kijkje nemen, is tegen de kanten van Maastricht aan als ik mij niet vergis dus dat is niet ver voor mij. Ik zou sowieso de prijs naar beneden te praten want ik vind €3750 veel geld voor een auto met 268k km op de teller alhoewel de km-stand natuurlijk niet altijd te serieus genomen moet worden. Als die echt van een liefhebber is geweest en hij facturen en papieren heeft om fatsoenlijk onderhoud aan te tonen dan bevindt die auto zich waarschijnlijk in een betere staat dan een e30 die van een sjonnie is geweest en maar 150k op de teller heeft.

Edit: Heb reactie gehad van de rode e30. Hij is nog niet helemaal zeker of hij hem wilt verkopen, hij gaat 12 augustus eerst naar glassconnect om de voorruit te laten vernieuwen omdat er nu een barst en sterretje inzit. Hij ging mij iets laten weten zodra dat gebeurd is.

Bewerkt: door ColaGlas
Link to comment
Delen op andere websites

Dat mag wel lager Rusty... :puh:

Klopt, maar dat gaat er dan niet uitzien, dan verdwijnen namelijk de banden in de wielkassen, en dat ziet er niet uit

Als de voorbumper klaar is en de nieuwe wielen eronder zitten (toekomst) gaat hij nog lager ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben vandaag een nieuwe auto gehaald, mede mogelijk gemaakt door de sloopregeling van de gemeente Utrecht. Polo laten slopen en de Meriva ingeruild, nu staat er een Peugeot 307 SW in onze garage. Lekker ruim, ook met oog op wat mogelijk nog komen gaat ;) Het is niet de nieuwste, maar niet te oud en niet teveel kilometers op de teller (gem. 19K p/j). Verder rijdt ie heerlijk, en zijn we er heel tevreden mee.

post-112354-0-41051700-1407613155.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je meer foto's maken? Dat zou uiteraard leuk zijn!

Ik heb nog wel deze foto, is van een tijdje terug maar tussendoor niet veel veranderd

rsdljo.jpg

Op de foto is de verlaging wel goed te zien

Ziet er goed uit! Vind het nog steeds een mooie auto :) .

@Hierboven,

Opel Meriva? Die is toch ruimer? Of had je een ouder model?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...