Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Wij hebben 2 autos:

Mitsubishi_Grandis_rent_silver.jpg

& een Fiat Panda:

1_530.jpg

Maar ik wil wel later een Bentley Continental GT Pricless

183216d1270859061-whats-your-favorite-car-world-pics-bentley_continental_gt_01_big.jpg

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een prachtige Italiaanse bak, volgens mij is het een 1300 LX. confused2.gif In iedereval, die wagen is zo bruut, het geluid, de vorm... Echt alles. 80 pk is wel wat aan de lage kant voor een 1300. :) Wat me wel verbaasd is de lage topsnelheid ( 160 km/u ), wat dat betreft had je wel beter een 1600 GT kunnen kopen. Maargoed een aantal vragen:

• kmstand
  • Prijs
  • 1e eigenaar, 2e eigenaar?

Het is wel een speciale wagen, alleen jammer dat de de integrale evo zo bekend is geworden.

Mijn pa had een Alfa Romeo Sud, dat is echt een racewagen... :D

Van die kuipstoeltjes erin, van die dikke uitlaatjes met racegeluid. Was ook 0/160 in 16 seconden, in de 3e versnelling doortrappen tot 6000 á 7000 rpm. Dat was echt bruut!

Geplaatst:

Een prachtige Italiaanse bak, volgens mij is het een 1300 LX. confused2.gif In iedereval, die wagen is zo bruut, het geluid, de vorm... Echt alles. 80 pk is wel wat aan de lage kant voor een 1300. :) Wat me wel verbaasd is de lage topsnelheid ( 160 km/u ), wat dat betreft had je wel beter een 1600 GT kunnen kopen. Maargoed een aantal vragen:

• kmstand
  • Prijs
  • 1e eigenaar, 2e eigenaar?

Het is wel een speciale wagen, alleen jammer dat de de integrale evo zo bekend is geworden.

Mijn pa had een Alfa Romeo Sud, dat is echt een racewagen... :D

Van die kuipstoeltjes erin, van die dikke uitlaatjes met racegeluid. Was ook 0/160 in 16 seconden, in de 3e versnelling doortrappen tot 6000 á 7000 rpm. Dat was echt bruut!

Een Lancia Delta is idd een prachtige wagen, maar een auto met een leeggewicht van 940 kg en een 1300 blokje gaat niet zo hard, dus dan is een top van ongeveer 160 wel logisch. Overigens is 80 Pk voor een 1300 van die leeftijd volgens mij wel redelijk hoor, dat is beter dan gemiddeld.

Geplaatst:

binnenkort een 1600GT ie of een grale zou helemaal mooi zijn :D, maar ik denk dat het een 1600 wordt qua budget :puh:

Geplaatst:

binnenkort een 1600GT ie of een grale zou helemaal mooi zijn icon_mrgreen.gif, maar ik denk dat het een 1600 wordt qua budget puh2.gif

Ik las net op MSN dat de Grale 4000 was? icon_cab.gif

Geplaatst:

binnenkort een 1600GT ie of een grale zou helemaal mooi zijn icon_mrgreen.gif, maar ik denk dat het een 1600 wordt qua budget puh2.gif

nou mn vader geeft liever niet meer dan 3000 per auto (een verdomde vrek!) maar ipv die grale wordt t een 1600gt Ie :(

Geplaatst:

nou mn vader geeft liever niet meer dan 3000 per auto (een verdomde vrek!)

Best wel weinig mijn vader geeft 21.000 uit voor een auto. En waarom zo duur? hij zit graag in een grote en luxe auto... :puh: Maarja.. ik ook wel :D

• 1 maand later...
Geplaatst:

Wow, zo'n R34 is gewoon echt geil..

Me pa heeft sinds begin dit jaar een mooie BMW E90 V8 bak uit Duitsland, echt geweldig ding is het. Een mooie SMG bak met dubbele koppeling, dus je word echt hard in je stoel gedrukt in een eindeloze versnelling tot je inziet dat je eenmaal 250 rijd en je weer rustig aan moet doen.. :$

Ik zit zo laatst rond te kijken op marktplaats, ik bedoel je kan niet vroeg genoeg kijken :engel: , en ik ben dus echt geïnteresseerd in zo'n oude E30 325i, voor 1986 ^_^ Nog meer liefhebbers van de E30 coupe?

Geplaatst: (bewerkt)

Wow, zo'n R34 is gewoon echt geil..

Me pa heeft sinds begin dit jaar een mooie BMW E90 V8 bak uit Duitsland, echt geweldig ding is het. Een mooie SMG bak met dubbele koppeling, dus je word echt hard in je stoel gedrukt in een eindeloze versnelling tot je inziet dat je eenmaal 250 rijd en je weer rustig aan moet doen.. :$

Ik zit zo laatst rond te kijken op marktplaats, ik bedoel je kan niet vroeg genoeg kijken :engel: , en ik ben dus echt geïnteresseerd in zo'n oude E30 325i, voor 1986 ^_^ Nog meer liefhebbers van de E30 coupe?

Het liefst heb ik een Supra of Skyline, maar als ik realistisch denk word het voor mij een 3 Serie denk ik. Zo'm model 1999 vind ik wel lachen en met wat werk eraan niet al te duur. Wel met wat andere bumpertjes eronder natuurlijk. :engel::puh:

Of zo'n Mercedes V8 AMG E serie, die dingen zien er traag uit maar hebben dik 350 pk onder de kap. :puh: Leren bekleding enzo, is best vet als je met zo'n ding komt aanzetten op je 18e. :puh:

5445392-0001-500x375-f.jpg

Kun je alleen de 1e 2 weken van de maand rijden, daarna geen geld meer voor benzine. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...