Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

@rusty hoop voor je dat ze al een stuk onderweg zijn.

Helaas, ze zijn nog steeds niet begonnen, kennelijk nog niets binnen :ch:

Ja oke het is zeker te doen met een auto als de 206, alleen qua comfort is het wat minder. Maar ik had een model uit 2000 zonder abs en niks, wat af en toe bij spontane filevormingen of andere sporadisch rare gebeurtenissen je toch een klein onveilig gevoel gaf op de weg. Qua meegaan met het verkeer was die 1.6 met 90pk zeker prima, genoeg plezier mee gehad.

Ik had ook een 206 uit 2000, maar dan de GTI (2 liter 140 pk), en wel met ABS ;)

Remmen doe je overigens doorgaans zonder ABS, dus ik voel me nou niet echt onveiliger erdoor (106 heeft uiteraard geen ABS), maar alleen in de winter kan ik me voorstellen dat het wat handiger is

Link to comment
Delen op andere websites

@rusty hoop voor je dat ze al een stuk onderweg zijn.

Helaas, ze zijn nog steeds niet begonnen, kennelijk nog niets binnen :ch:

Ja oke het is zeker te doen met een auto als de 206, alleen qua comfort is het wat minder. Maar ik had een model uit 2000 zonder abs en niks, wat af en toe bij spontane filevormingen of andere sporadisch rare gebeurtenissen je toch een klein onveilig gevoel gaf op de weg. Qua meegaan met het verkeer was die 1.6 met 90pk zeker prima, genoeg plezier mee gehad.

Ik had ook een 206 uit 2000, maar dan de GTI (2 liter 140 pk), en wel met ABS ;)

Remmen doe je overigens doorgaans zonder ABS, dus ik voel me nou niet echt onveiliger erdoor (106 heeft uiteraard geen ABS), maar alleen in de winter kan ik me voorstellen dat het wat handiger is

Nee klopt haha, maar de remmen waren niet zo geweldig bij dat ding van mij, overigens ook een keer gehad dat een fietser zich de weg op jaagde en ik het maar net redde.

Link to comment
Delen op andere websites

En vanmiddag ga ik maar weer eens kijken of ze al zijn begonnen met de Subaru, mag toch aannemen dat ze alles inmiddels binnen hebben :ch:

Ondertussen ook al een beetje aan het kijken wat nog een alternatief zou zijn, kwam erachter dat ik eigenlijk beter kan gaan dieselen :puh:

Eerst maar eens kijken wat ik al wil, heb niet echt vaste voorkeuren, mijn lijstje bevat op het moment ook VAG, Frans en Japans :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die voorkant bruut maar toch ook lelijk :puh:

Auto heeft wat weg van de audi Q5/Q7, vind de Macan persoonlijk wel stoer, vooral die achterkant heeft wel wat.

Scheelt dat Porsche eigenlijk ook maar een audi/volkswagen is qua veel onderdelen ^^. Grote kans dat er gewoon het onderstel van de Q5 oid gebruikt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

En vanmiddag ga ik maar weer eens kijken of ze al zijn begonnen met de Subaru, mag toch aannemen dat ze alles inmiddels binnen hebben :ch:

Ondertussen ook al een beetje aan het kijken wat nog een alternatief zou zijn, kwam erachter dat ik eigenlijk beter kan gaan dieselen :puh:

Eerst maar eens kijken wat ik al wil, heb niet echt vaste voorkeuren, mijn lijstje bevat op het moment ook VAG, Frans en Japans :schater:

Hadden ze de spullen al binnen?

Neem aan als je gaat dieselen dat je de Peugeot weg doet, maar vind je het niet zonde gezien wat je er allemaal aan gedaan hebt?

Zelf zou ik geen diesel pakken, er valt zeker leuk vermogen en een mooi verbruik te halen, maar persoonlijk voor mij zou het niet kunnen tippen aan een mooi klinkend benzine blok, naast het feit dat ik niet genoeg km's maak.

Morgen trouwens verder aan de Corrado, kijken wat me oud collega zegt erover qua apk.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Hadden ze de spullen al binnen?

Neem aan als je gaat dieselen dat je de Peugeot weg doet, maar vind je het niet zonde gezien wat je er allemaal aan gedaan hebt?

Zelf zou ik geen diesel pakken, er valt zeker leuk vermogen en een mooi verbruik te halen, maar persoonlijk voor mij zou het niet kunnen tippen aan een mooi klinkend benzine blok, naast het feit dat ik niet genoeg km's maak.

Morgen trouwens verder aan de Corrado, kijken wat me oud collega zegt erover qua apk.

Spullen zijn gistermiddag binnen gekomen, maandag gaan ze eindelijk beginnen, hopelijk eind volgende week klaar

Als ik ga dieselen gaat de Peugeot er natuurlijk uit,dan is 2 auto's zinloos

Ik rij per jaar toch zeker 20000km of meer, dat is precies het omslagpunt, dus kan kiezen :puh:

Een volgende auto zal het waarschijnlijk qua geluid toch niet kunnen tippen, diesel of benzine, 'because Subaru'

Wanneer de Subaru eruit gaat zal ik nog een aantal maanden in de 106 blijven rijden, dan kan ik op mijn dooie gemak gaan uitzoeken wat ik nou precies wil

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...