Guardian1980 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 @ ColaGlas: Na jouw post moest ik gewoon deze post uit het GTA-logica-topic erbij halen. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 @ ColaGlas: Na jouw post moest ik gewoon deze post uit het GTA-logica-topic erbij halen. Dit verkeerslicht bood iets meer weerstand jammer genoeg Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Sorry, maar ben je nu echt tegen een verkeerslicht geknald? Hoe doe je dat??? Reageren
moechy Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Sorry, maar ben je nu echt tegen een verkeerslicht geknald? Hoe doe je dat??? Even klein gokje, teveel gas gegeven in een bocht en dat met achterwielaandrijving, geslipt en rechtdoor tegen een verkeerslicht gegaan? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Gelukkig lijkt het mee te vallen, alleen grille + bumper + motorkap + koplampen naar de filistijnen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Verkeerslichten koppen worden ze niet eerder groen hoor Nee, zonder ongein, wat is er gebeurd? Reageren
ColaGlas Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 (bewerkt) Sorry, maar ben je nu echt tegen een verkeerslicht geknald? Hoe doe je dat??? Even klein gokje, teveel gas gegeven in een bocht en dat met achterwielaandrijving, geslipt en rechtdoor tegen een verkeerslicht gegaan? Dacht inderdaad dat mijn eerste ongeval met de Capri zoiets ging zijn, maar nee. Mijn eerste noodstop zonder ABS ooit moeten maken, rem doorgestampt, kon de auto niet meer houden en uiteindelijk tegen een verkeerslicht beland. Schade valt goed mee, radiator gelukkig niet geraakt. Voorfront een beetje terug buigen, nieuwe bumper, nieuwe grille en motorkap uitdeuken (op termijn een nieuwe maar zijn moeilijker te vinden dan de rest) en hij is weer zoals nieuw. Bewerkt: 16 oktober 2014 door ColaGlas Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Dat wordt toch weer snel een duur grapje Juist als je denkt dat je kan rijden gaat het fout, zeker met zo'n kist die weinig 'ondersteunende' snufjes bied, wel zonde. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ligt eraan of je All Risk verzekerd bent of niet Reageren
ColaGlas Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Omnium nemen op een oldtimer is jammer genoeg niet mogelijk. Leergeld voor mij dus Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ligt eraan of je All Risk verzekerd bent of niet Dit soort schades moet je juist niet verhalen op je verzekering Je zakt dan namelijk meteen 4 jaar terug, waardoor je premie omhoog schiet Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ligt eraan of je All Risk verzekerd bent of niet Dit soort schades moet je juist niet verhalen op je verzekering Je zakt dan namelijk meteen 4 jaar terug, waardoor je premie omhoog schiet Ik heb er ervaring mee. Ik ben 4 jaar kwijtgeraakt omdat ik een mevrouw een whiplash hebt bezorgd met 10km Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik heb er ervaring mee. Ik ben 4 jaar kwijtgeraakt omdat ik een mevrouw een whiplash hebt bezorgd met 10km Ik ook, omdat iemand zo nodig even tegen mijn auto aan moest rijden, maar geen briefje achter liet Schade die ik bij mijn eigen verzekering kon verhalen die er nogal een potje van maakte, ben uiteindelijk ook naar een andere verzekeraar gegaan Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Dat wordt normaal toch gedekt? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Dat wordt normaal toch gedekt? Op wie moeten ze de schade verhalen dan? Waarborgfonds is ook niet in alle gevallen aanspraakbaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.