ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Wanneer je All-Risk bent verzekerd, wordt ook schade aan je eigen voertuig vergoed, ook al veroorzaak je dit zelf. Maar als je geen All-Risk hebt, dan krijg je uiteraard niets. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Wanneer je All-Risk bent verzekerd, wordt ook schade aan je eigen voertuig vergoed, ook al veroorzaak je dit zelf. Maar als je geen All-Risk hebt, dan krijg je uiteraard niets. Klopt, die schade wordt vergoed, maar je zakt wel 4 jaar terug Been there, done that Zodra er geen tegenpartij is, verhalen ze alles op je eigen verzekering, dat gaat niet zonder consequenties Anders gaan er waarschijnlijk ook mensen misbruik van maken hea, bij een beetje steenslag plant je gewoon je auto tegen een boom, als dan toch de schade wordt vergoedt Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik had destijds gelukkig nog een BOB-Bonus Opbouw Beschermer maar die heeft Univé er maar gauw afgegooid aangezien je eenmalig een schade kon opgeven zonder dat je terug zakt. Dat heeft ze veel geld gekost. Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik zojuist mijn eerste auto heb gekocht Maandag ophalen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Hoe zo'n een is het geworden? Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik laat jullie nog even in spanning afwachten Reageren
moechy Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Wanneer je All-Risk bent verzekerd, wordt ook schade aan je eigen voertuig vergoed, ook al veroorzaak je dit zelf. Maar als je geen All-Risk hebt, dan krijg je uiteraard niets. Klopt, die schade wordt vergoed, maar je zakt wel 4 jaar terug Been there, done that Zodra er geen tegenpartij is, verhalen ze alles op je eigen verzekering, dat gaat niet zonder consequenties Anders gaan er waarschijnlijk ook mensen misbruik van maken hea, bij een beetje steenslag plant je gewoon je auto tegen een boom, als dan toch de schade wordt vergoedt Bij ons is het wel zo dat als je een Omnium verzekering hebt, je deze kan aanspreken zonder dat je terugzakt geloof ik. Is ook de duurste verzekering die je kan afsluiten, waardoor die vooral op nieuwe of dure auto's afgesloten word. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik laat jullie nog even in spanning afwachten Dat is best gemeen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Waarborgfonds is ook niet in alle gevallen aanspraakbaar Waarborgfonds is een echte tragedie. Iemand heeft het eens nodig gevonden om een winkelwagentje tegen m'n auto te parkeren. Moest ik maar bewijzen dat die schade er nog niet was voor dat moment en dat het daadwerkelijk daar was gebeurd. Dat kon ik uiteraard niet, dus werd het niet vergoed Terwijl ze daar juist voor zijn naar mijn idee. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ook geen camerabeelden van de desbetreffende winkel? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Auto is nog steeds niet klaar, het spuitwerk is allemaal gedaan maar ze moeten alles nog monteren Nu verwachten ze dat de auto woensdag klaar is Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Auto is nog steeds niet klaar, het spuitwerk is allemaal gedaan maar ze moeten alles nog monteren Nu verwachten ze dat de auto woensdag klaar is Dat is balen, maar van de andere kant beter dat ze het goed doen ipv. afraggen(hopelijk dat ze het goed doen). Reageren
MaxVito Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Over een uurtje ophalen Rusty erg vervelend, maar als ze de tijd nemen moet het er denk ik dadelijk wel goed uit zien en daar gaat het om Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Het is maandag dus wil je al kwijt wat het is geworden? Reageren
MaxVito Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Nee Vandaag of morgen komen foto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.