Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wanneer je All-Risk bent verzekerd, wordt ook schade aan je eigen voertuig vergoed, ook al veroorzaak je dit zelf.

Maar als je geen All-Risk hebt, dan krijg je uiteraard niets.

Klopt, die schade wordt vergoed, maar je zakt wel 4 jaar terug

Been there, done that ;)

Zodra er geen tegenpartij is, verhalen ze alles op je eigen verzekering, dat gaat niet zonder consequenties

Anders gaan er waarschijnlijk ook mensen misbruik van maken hea, bij een beetje steenslag plant je gewoon je auto tegen een boom, als dan toch de schade wordt vergoedt :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je All-Risk bent verzekerd, wordt ook schade aan je eigen voertuig vergoed, ook al veroorzaak je dit zelf.

Maar als je geen All-Risk hebt, dan krijg je uiteraard niets.

Klopt, die schade wordt vergoed, maar je zakt wel 4 jaar terug

Been there, done that ;)

Zodra er geen tegenpartij is, verhalen ze alles op je eigen verzekering, dat gaat niet zonder consequenties

Anders gaan er waarschijnlijk ook mensen misbruik van maken hea, bij een beetje steenslag plant je gewoon je auto tegen een boom, als dan toch de schade wordt vergoedt :bonk:

Bij ons is het wel zo dat als je een Omnium verzekering hebt, je deze kan aanspreken zonder dat je terugzakt geloof ik.

Is ook de duurste verzekering die je kan afsluiten, waardoor die vooral op nieuwe of dure auto's afgesloten word.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarborgfonds is ook niet in alle gevallen aanspraakbaar

Waarborgfonds is een echte tragedie. Iemand heeft het eens nodig gevonden om een winkelwagentje tegen m'n auto te parkeren. Moest ik maar bewijzen dat die schade er nog niet was voor dat moment en dat het daadwerkelijk daar was gebeurd. Dat kon ik uiteraard niet, dus werd het niet vergoed irri.gif Terwijl ze daar juist voor zijn naar mijn idee.

Link to comment
Delen op andere websites

189795.jpg

Auto is nog steeds niet klaar, het spuitwerk is allemaal gedaan maar ze moeten alles nog monteren

Nu verwachten ze dat de auto woensdag klaar is :ch:

Dat is balen, maar van de andere kant beter dat ze het goed doen ipv. afraggen(hopelijk dat ze het goed doen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...